Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Scartzait etriere

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salutare!
    Zona uzata a placutei mele de frana este uzata la fel ca cea din fotografie marcata cu sageata rosie doar ca nu sunt santuri.Am doar o tesitura de la "umarul" discului.
    O zi buna!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • #32
      Nu ar trebui sa scartaie de la atat, dar deja orice varianta poate fi corecta.
      Dispare cand apesi frana mai tare?

      Comment


      • #33
        Am descoperit ieri ca scartzaitul e de la ceva bucse de brat, mie nu imi e clar de ce frana nu este constanta, in sensul că la un moment dat mașină se frânează mai tare.
        In orice caz m-am decis sa iau placute noi.

        Comment


        • #34
          Salutare!
          Sâmbătă mi-am schimbat plăcuțele de frână penfata. După această operațiune franarea a revenit la normal. Acum frânarea este constanta, a mai rămas doar un scartait mic la o bucșei/braț/...
          Mulțumesc de ajutor Sharky!
          Seara faina!

          Comment


          • #35
            Eu am descoperit scartaielile cu o seringa fff subtire (d-aia de drogati ) si putin WD40 si am infipt in pivoti: ala de la bascula inferioara, ala de la bileleta antiruliu.

            Comment


            • #36
              Treaba asta cu siringa am auzit-o de la un mecanic dar nu cu wd40 ci cu lichid de frana. Numai sa nu atace cumva cauciucul WD40.
              Eu am ceva vaselina siliconica de la wd40 si ma gandeam sa le ung pe toate pana le schimb.

              Comment


              • #37
                nu pui o galeata peste ele cat sa il atace, deci nu e pericol.
                iar burduful pivotilor e obisnuit cu uleiul si vaselina, doar pe interior ce crezi ca e ?

                Comment


                • #38
                  Eu am incercat si cu WD40 (e varianta mai simpla, pt ca e mai fluida) si cu vaselina d-aia lichida, pt biciclete. Acum, ca ataca cauciucurile, nu stiu sa-ti spun. Sper sa nu!

                  Comment


                  • #39
                    No oricum, multam de sfaturi! O sa gresez și eu când o să am timp, deocamdată îmi demolez baia.

                    Comment


                    • #40
                      Revin aici cu experienta mea legata de injectarea de WD40 sau ulei in pivoti si imi fac mea culpa. NU BAGATI WD40 sau ulei normal in pivoti pt ca se vor ciufuli. Povesteam in zona de prezentare a masinii mele ca am un zgomot ciudat pe fata dreapta, pe care eu il banuiam ca fiind de la arcurile schimbate/flansa/etc. Insa de fapt este de la pivotul inferior, cel de pe bascula de jos care are undeva pe la 4000-5000km de la schimbare, Lemforder. Acum bate doar dreapta si parca scartaie cateodata pe stanga. Cel mai probabil, foarte curand va bate si cel din stanga.
                      Asa ca nu recomand injectarea cu alte chestii pe acolo, poate doar vaselina incalzita si bagata cu seringa.
                      De altfel, trebuia sa ma duca mintea ca fiind noi, trebuia sa le exclud din prima si sa nu bag nimic in pivotii aia inferiori.
                      Partea misto e ca uzura e cumva pe verticala, nu si stanga/dreapta si nu reuseam s-o descopar.. Am dus-o la un stand de ITP, au tras aia cu talpicii de ea, au pus mana pe toate componentele si rezultat: e beton masina pe dedesubt. Eu zic, ia hai sa mergem 10metri cu ea. Rezultat: aoleu, face ca o caruta. Pune-o iar pe stand, trage iar de ea, nimic. Dupa care ma pun si trag de barele de pe plafon de o iau dracii si pac! apare zgomotul. Doar asa l-am putut descoperi, balansand masina stanga dreapta foarte tare.
                      Asa ca ma pregatesc de schimbat pivotii inferiori. Nu e mare cheltuiala, e vreo 95lei/buc si o sa-i schimb pe amandoi pt ca in mod sigur va incepe si cel de p stanga sa faca zgomot. Asta e! Doamne ajuta!

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF