Salut,
A schimbat cineva bucsele de la puntea spate la w211?
- E usor?
- Care e ordinea corecta/usoara?
- Stanga apoi dreapta, sau mai bine fata, apoi spate?
Ma gandesc sa ridic masina si apoi sa las puntea usor in jos, pe cric, cat sa pot presa afara bucsele. Fac o pereche, apoi trec la cealalta pereche.
Sa desfac toata puntea exclus, prea mult de lucru si nici nu am elevator/groapa.
Am de schimbat un arc spate, ar merge combinate operatiile? sau arcul nu are legatura cu schimbatul bucselor.
Bucsele SWAG sunt ok? Am vazut ca e cam 260 + 280 kitul complet fata/spate cu suruburi.
Evident cu ocazia asta schimb bucsa bratului superior dinspre fata, bucsa de la interior.
Cam cat ar costa asta in service?
Sunt 100% sigur ca bucsa de pe dreapta spre fata e dusa.
Se vede clar daca cineva zgaltaie masina spre fata cu frana de mana trasa.
Se vede jocul la ochi. Nu trebuie data jos roata, bucsile sunt vizibile din lateral.
Culmea, la ITP le-am zis clar sa se uite, au spus ca n-au vazut nimic.
Ca si efecte in mers:
- de accelerez puternic sau franez masina merge drept
- in frana de motor trage dreapta, imi invarte de volan
- cand trec din frana de motor in accelerare se aude un mic clonc/bufnet dinspre spate.
A schimbat cineva bucsele de la puntea spate la w211?

- E usor?
- Care e ordinea corecta/usoara?
- Stanga apoi dreapta, sau mai bine fata, apoi spate?
Ma gandesc sa ridic masina si apoi sa las puntea usor in jos, pe cric, cat sa pot presa afara bucsele. Fac o pereche, apoi trec la cealalta pereche.
Sa desfac toata puntea exclus, prea mult de lucru si nici nu am elevator/groapa.
Am de schimbat un arc spate, ar merge combinate operatiile? sau arcul nu are legatura cu schimbatul bucselor.
Bucsele SWAG sunt ok? Am vazut ca e cam 260 + 280 kitul complet fata/spate cu suruburi.
Evident cu ocazia asta schimb bucsa bratului superior dinspre fata, bucsa de la interior.
Cam cat ar costa asta in service?

Sunt 100% sigur ca bucsa de pe dreapta spre fata e dusa.
Se vede clar daca cineva zgaltaie masina spre fata cu frana de mana trasa.
Se vede jocul la ochi. Nu trebuie data jos roata, bucsile sunt vizibile din lateral.
Culmea, la ITP le-am zis clar sa se uite, au spus ca n-au vazut nimic.
Ca si efecte in mers:
- de accelerez puternic sau franez masina merge drept
- in frana de motor trage dreapta, imi invarte de volan
- cand trec din frana de motor in accelerare se aude un mic clonc/bufnet dinspre spate.

Comment