Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Spalare faruri w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spalare faruri w211

    Nu merge spalarea farurilor.
    Butonul cum trebuie sa mearga? Instant sau dupa 5 spalari de parbriz?
    Evident cu motorul si farurile pornite.
    Deocamdata nu mai merge deloc!

    Pompa am schimbat-o deja, gasit la 45lei bucata, nu aveam ce pierde. Aia veche era obosita.
    Se afla langa rezervor accesul e f simplu, jos roata pasager si jos protectia de sub aripa.

    Siguranta nu este, asa ca ori din SAM nu vine ceva, ori firul e intrerupt (n-as crede).
    Voi masura ce vine pe fire deseara, ieri nu aveam voltmetru la indemana.
    Ce as mai putea incerca? Star nu am, si la diagnoza nu ma duc doar pt atat.

    De nu o scot la capat, mosfet pt comanda, dioda antiparalel si duc comanda direct la buton.
    Last edited by Sharky; 03-21-2018, 13:25 PM.

  • #2
    Butonul merge oricand, nu doar doar la un nr de spalari. Nu am incercat niciodata cu farurile stinse.
    In carte parca spune ca la un anumit nr de spalari parbriz spala automat si farurile, insa nu mai stiu numarul.

    Comment


    • #3
      Manual: "Cheia trebuie sã se afle în poziþia 2
      în contactul electronic de pornire.
       Apãsaþi scurt tasta1.
      Farurile sunt spãlate cu ajutorul
      unui jet de apã sub presiune.
      i Farurile sunt spãlate automat dacã
      aþi aprins luminile ºi aþi utilizat
      ºtergãtoarele de parbriz cu lichid de
      spãlare de cincisprezece ori.
      Când contactul este luat, funcþia de
      spãlare automatã a farurilor este resetatã
      ºi contorul este adus la 0."

      Nu spune nimic de faruri, sa fie sau nu aprinse.

      Comment


      • #4
        vezi pe cineva care are o copie de star si ii dai ceva la barba ... mai toate service urile mai bunisoare au o copie chinezeasca ... gosesc in oras la mine in barlad ... in bucuresti gasesti peste tot


        Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

        Respectă regulile generale de postare!
        Last edited by Florin_WES; 03-22-2018, 17:59 PM.

        Comment


        • #5
          Salut, exista posibilitatea ca optiunea sa nu fie activa. Trebuie verificat cu STAR. O data activata, butonul isi face datoria la fiecare apasare a lui.
          Hitler lebt durch Mercedes-Benz

          Comment


          • #6
            F putin timp am sa ma ocup de masina. Doar in vreo luna ma eliberez de porcariile care le am pe cap.

            Pana acum stiu ca pompa e noua si merge, diuzele ies amandoua, de stropit violent stropeste doar stagna, dreapta doar fasaie un pic.
            Desi mergea la un moment dat.

            De la buton a mers o vreme, apoi merge cand vroia ea si in utliam vreme deloc.

            Cu star nu imi bat capul. Eu nu am gasit diagnoza mai jos de 80lei.
            Pana ajung la om cu masina, trag un fir direct la buton, si pun un mosfet sa comande pompa. nu se mai strica ever.

            La mine am alte problema. maneta de la stergatoare e semi-defecta.
            Cand semnalizez stanga se opresc stergatoarele, sau daca sunt activate in modul auto, imi da cu stergatorul. Poate firele rupte din maneta provoaca acest comportament dubios al pompei.
            Va urma sa desfac si acolo.

            Firele nu sunt intrerupte, dar nu am avut timp sa ma uit care unde duce.

            Comment


            • #7
              Daca spui ca stanga stropeste bine iar dreapta doar pisa, ar trebui sa verifici daca nu cumva furtul pentru dreapta e sarit sau crapat si pierde presiunea, ori un gunoi pe traseu.

              Comment


              • #8
                DA, abia ce mi-am pus azi masina pe roti.
                MAine investighez ce e cu sprituitoarea.
                Pompa veche inca merge, chiar daca e zgomotoasa, o duc in casa si testez sprituitoarea acolo.

                Ii dau eu de cap.

                Momentan am scos firele de pe traseu, am acces direct la bornele pompei, chiar daca e dupa aparatoare.
                Voi experimenta in liniste cand am timp. Momentan va urma sa schimb disc, furtun frana, bucsele, arc telescop si pe partea soferului.
                O sa fie ceva de lucru.

                Comment


                • #9
                  Update.

                  Spalatoarele sunt usor de scos,
                  - deschis clapeta din partea de sus tragand cu ceva subtire si
                  - desfacut holtsurubul
                  - cu aparatoarea aripii data jos
                  - jos furtunul (are o clema)
                  - se scoate din suport (impins in fata) si apoi tras inapoi

                  Odata scos jos, se extinde subu si se curata bine.
                  Se mai pot scoate si capetele si curata de mizerie si praf.

                  Mecanismul e f simplu. Presiunea apei extinde spalatorul si cand ajunge in capat ceva supapa da drumul la apa.

                  Merita curatate, merge f usor odata ce e curat simti doar arcul cum se opune si nu freaca nimic.

                  Poze, IOC ca eram murdar pe maini, dar nu e nimic complicat.

                  Firele le am scoase langa bateria auxiliara, vad eu ce fac mai departe.
                  Firele chiar pe acolo ies, practic le-am taiat si izolat inspre calculator.
                  Ori ii fac eu un circuit de comanda, ori vad ce are cel al masinii cu ce am la indemana, diagnoza sigur nu ca vor fi bani aruncati.

                  Momentan proiectul e on hold, il aman pana cnad termin munca la suspensie pe partea soferului.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF