Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Demontare admisii OM642

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Chiar te rog sa-mi dai ordinea de strangere. O sa incerc treaba cu carcasa filtrului de motorina, nu am remarcat la desfacere ca le-ar tine legate. Ma bazam pe stutzul ala prin care trece apa ca le tine impreuna (pe care am sa-l si schimb de altfel pt ca mi se pare un punct slab pe unde poate curge apa).
    Pun o poza cu kitul de montare al turbinei, vi se pare ca lipseste ceva?
    Parca ar mai trebui sa fie o garnitura cu 4 gauri in plus care vine exact sub turbina, pe acel suport prin care vine ungerea turbinei. Acolo ar trebui sa fie 2 garnituri, una intre turbina si suport si una intre suport si blocul motor. eu in poza cu kitul de montaj vad doar una. (poza)
    In legatura cu curatatul o sa fie complicat sa bag ceva de aspirat. O sa incerc sa suflu mai degraba insa sper sa nu umplu toata masina de mizeria aia neagra si scarboasa care nu mai iese.
    Dupa mintea mea, toata zona aia as da-o cu degresant, aruncate cateva galeti de apa peste tot pe acolo, suflat cu pistolul mizeria si tapetata cu hartie aborbanta sau carpe si dupa aia dat la automat sa scot eventualele lichide din cilindri in timp ce acopar gaurile sa nu sara in toate partile. Fi-mi-ar scarba!
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Pierzi vremea cu porcăriile alea, ia de la reprezentanta.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #18
        Nu am apucat sa iau de la reprezentanta de lene, mi-a fost mai usor sa comand printr-un distribuitor piese. Unele dintre piese le-am comandat special pe original (filtru epurtor, garnitura din aluminiu dintre admisii, clipsurile de la motoras admisii).

        Un avantaj al folosirii unei garnituri originale este ca e posibil sa vina cu un sistem de prinderi pe una din piesele intre care vine. De exemplu, in poza de mai sus in partea de jos, garnitura cu 4 gauri este o garnitura care vine intre suportul turbinei si blocul motor. Cea originala este metalica si are niste cleme prin care se prinde de acel suport si nu cade. Garnitura luata de mine era dintr-un material moale si nu venea cu acele cleme. Rezultatul: nu am putut efectiv s-o montez, pentru ca e pozitia in asa fel incat cand vii cu suportul sa-l asezi pe blocul motor misti garnitura. Asa ca eu am renuntat la cea noua si am lasat originalul.

        In principiu am finalizat operatiunea, mai am zilele astea sa-i dau drumul la uleiul din motor pt ca nu a mai fost timp sambata. Imediat dupa operatiune aveam inca eroarea in bord si nu se tura peste 3000. Am pus o mizerie de scanner d-ala universal si am sters mare parte din erori insa imi apare pe el ca am probleme cu sonda lambda din aval si ca filtru de regenerare ar ajuns la maximum de regenerari, sau ceva de genul asta.
        Inainte de operatiune am avut masina pusa pe 2 scanere Star si niciodata nu a spus ceva de erori pe lambda sau la DPF. O sa schimb uleiul si o sa merg iar la un Star sa vedem exact ce se intampla cu acele erori.
        DPF-ul la modelul asta se poate stimula din scanner sa inceapa regenerarea? Sau trebuie s-o fac eu pe sosea, gen mers cu >2500-3000ture timp de xx minute?

        Comment


        • #19
          @cl600: dupa o zi a inceput sa curga antigelul la greu, undeva in fata admisiei. Nu cred ca are cum sa fie de la cooler, ca e prea mult lichid pierdut. Banuiala mea e ca e piesa aia mizerabila dintre admisii. Eu zic ca am montat-o bine, a fost noua si pe original, montata cu suportul de filtru motorina si motorasul de la clapete. Va trebui sa dau jos partea aia neagra din fata, care are acel minicooler nichelat prins dr ea. Ar mai putea fi ceva care sa scape apa?
          Acea piesa care leaga admisiile si prin care circula apa e o idiotenie, nu e fixata de nimic, doar din lipirea admisiilor. Iar in teorie daca asezi admisiile pe pozitie si le strangi ele au tendinta sa se departeze. Gresesc eu undeva?

          Comment


          • #20
            Piesa respectiva se vede daca pierde antigel din toate unghiurilor, eventual demontezi furtune, suport filtru, etc.

            Daca nu i-ai pus silicon și ai strâns admisiile după plan, nu are de ce să îți facă probleme ( galeriile se depărtează exact cat trebuie...), decât ai ciupit oringurile.

            Cooler-ul gazelor de la EGR are și el un oring mic, spre față, care de multe ori piesarul uita sa îl comande.

            La fel și garnitura de la termostat, daca l-ai demontat,
            Last edited by cl600; 04-17-2018, 20:17 PM.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #21
              N-am pus silicon. Nu aveam de ce. Era piesa noua, pe original. Doar am uns putin cu vaselina sa intre usor.
              Termostatul a fost nou, cu tot cu carcasa si garnitura.
              Nu-mi aduc aminte de cooler, daca avea sau nu garnitura. Sigur n-am schimbat la el acea garnitura. Partea ciudata e ca masina a mers o zi fara sa piarda apa si deodata au apucat-o dracii. Si cat m-am straduit sa pun toate lucrurile cum trebuie tocmai ca sa evit un astfel de moment: s-o iau de la capat!

              Comment


              • #22
                Acum ai deja experiența și o sa meargă mult mai ușor,

                ÃŽncearcă să determini pe unde curge în primul rând.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #23
                  Daca e din fata la bucatica aia mica de tub ce uneste galeriile sa nu se fi pus putin curmezis sau sa fi strambat garnitura care a cedat normal dupa ce a fost pusa la treaba.
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #24
                    Am dat piesa neagra din fata jos si am descoperit ca pierde apa pe unde spunea colegul sl600: undeva in zona in care incep admisiile iese din acel racitor o teava de apa spre admisia din dreapta.
                    Efectiv nu-mi mai aduc aminte la demontare daca pe ea exista vreun oring sau era in interiorul admisiei din dreapta un oring. Din poza atasata pare o garnitura pusa pe cooler.
                    Daca are cineva acces la un program de piese l-as ruga sa-mi dea si mie codul pe original pentru oringul asta pacatos. O sa comand de la reprezentanta piesa si sa nu pierd timpul explicand ce si cum pe acolo. Multam!
                    PS: uitandu-ma intre admisii la piesa aia care le leaga, acolo e o distanta de vreo 2-3mm intre admisii atunci cand ele sunt stranse. Ma asteptam ca in zona aia sa fie lipite. E ok asa sau gresesc ceva la strangere?
                    Attached Files
                    Last edited by rmg; 04-18-2018, 20:45 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Felicitari ptr munca depusa , evident si mult curaj din partea ta , eu nu as incepe o asa lucrare. Are cineva idee daca si la un 646 sunt probleme la galeria de admisie ? e cazul sa ma gandesc si eu la o asa lucrare , prin service evident.

                      Comment


                      • #26
                        Nu e vorba de curaj, pt un mecanic bun ar trebui sa fie o treaba de rutina. Eu nu sunt mecanic insa m-am bazat pe tovarasul meu mecanic, care m-a ajutat. Daca nu ai surubarit pe la masini deloc e treaba complicata. Daca ai cat de cat notiuni de mecanica merge sa incerci.
                        Azi am comandat de la reprezentanta cele 2 oringuri si o garnitura de pe coolerul EGR + colierul ala mare de iese din turbina spre filtrele de aer, si cele 2 garnituri ale suportului de la turbina, total 80lei. Maine le iau si o sa le fac poze, sa aiba lumea codurile la nevoie aici.
                        O sa vad saptamana viitoare cand imi fac curaj sa desfac iar. Ma gandesc cu groaza la turbina si evacuare. Nu ai loc si e pozitia idioata, intins peste motor. Doamne ajuta!

                        Comment


                        • #27
                          Sambata am finalizat operatiunea.
                          Am vazut si unde am gresit la montarea coolerului EGR si mi-am adus aminte ce am facut gresit: cand am montat pe cele 2 admisii coolerul, odata cu suportul filtrului de motorina si motorasul de la clapete, oring-ul ala pacatos era ramas la intrare in admisia dreapta. Pentru ca avea si un fel de locas/adancitura acolo, la momentu respectiv am crezut ca oringul sta pe admisie si teava de la cooler trece prin el. In fapt, oringul sta pe teava si se aseaza frumos pe admisie cand este impinsa teava in admisie. Probabil l-am bagat si fortat la momentul respectiv si din acest motiv, am ciupit oringul.
                          In rest, nu am intampinat probleme, suruburile erau deja folosite si a mers mult mai usor ca prima data. Mi-a luat cam 5-6 ore desfacut si montat la loc, fata de prima oara cand mi-a luat acelasi timp doar pentru demontat.
                          La suruburile de la evacuare va recomand sa lucrati cu tubulara de 10 lunga si un prelungitor, nu cu tubulara E10 pt ca e mai subtire si o puteti aseza mai bine pe surub. Cea de E10 vine cu crichet mare si e mai groasa, o sa va incurce sa o asezati corect pe capul surubului.
                          Recunosc ca acum imi pare rau ca nu am schimbat toate suruburile cu unele noi, adica la EGR, la tubul flexibil dintre EGR si evacuare si la prinderile turbinei. Am avut suruburi noi doar la cele 2 evacuari, asa a venit kitul cu garnituri.
                          Pun o poza cu garniturile care au venit pe coolerul EGR + colierul mare de la turbina in care intra admisiile in Y.
                          Zilele astea trebuie sa-i pun antigelul si daca totul e ok, sa-i dau drumul la uleiul vechi si cu asta basta. Doamne Ajuta!
                          Attached Files

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF