Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cutie automata

    Buna seara,

    Referitor la modelul meu Mb w211 , 2004 , 110 kw, am o problema la schimbarea vitezei 3-4 doar atunci cand se incalzeste uleiul in cutie !
    - schimba cu soc si creste turatia motorului fara sa creasca viteza pana trece in treapta 4
    Am schimbat placa electonica , ulei, filtru, mufa, magnet.
    Va rog sa m ajutati cu sfaturi daca ati avut aceasta problema !

    Multumesc

  • #2
    Foarte urit simptom.In 90% trebuie demontata cutia si revizionata.Si 10% ramine blocul hidraulic.

    Comment


    • #3
      Multumesc pt raspuns !

      Nu este posibil sa fie responsabil de acest defect un solenoid ?

      Comment


      • #4
        Atita timp cit problemele se manifesta pe rece si cu incalzirea motorului dispar(sau aproape dispar) este speranta mare sa fie de la nivelul uleiului sau blocul hidraulic (solenoid,plunjer) in unele cazuri chiar si de la motor.Cind insa incep probleme pe fierbinte atunci problema e mai delicata.De exemplu ,cu putin timp in urma din cauza socului produs la rece in prima treapta (MB E 220 w211) sa schimbat desigur in primul rind solenoidul de blocare-fara rezultat.Dupa care sa revizionat convertizorul-iarasi fara schimbari.Sa luat hotarirea de a se schimba doar partea mecanica a blocului hidraulic.Dupa schimb+adaptatie socul a disparut.Deci,problema e ca in canalul blocului unde lucreaza plunjerul de blocare(mai putin in locul unde intra solenoidul in bloc) cu timpul se formeaza uzura(mai des cind folosim cutia pe C -comfort).Din acest motiv avem pierdere de presiune si primim o blocare necomfortabila.Cind cutia se incalzeste stim cu totii ca metalul se dilata si presiunea in canale se mentine mult mai bine ,de unde primim si o blocare mai placuta.De multe ori problemele sunt asemanatoare,dar cu parere de rau rezolvarile sunt diferite.

        Comment


        • #5
          Salut.
          Si eu folosesc cutia pe comfort, dar dupa cum stiu ar trebui sa porneasca cu treapta a 2-a.
          La mine porneste cu treapta 1, si cam la 1200-1300 rpm baga in a 2-a brusc. Si pe rece si cand e cald. In rest, schimba perfect.
          Vreo idee? Solutii?

          Comment


          • #6
            Dar in S cum se comporta?Cum ai inteles ca in C porneste cu 1?Te intreb ,de oarece posibil sa incurci blocarea convertizorului cu schimpul di 1 in 2.

            Comment


            • #7
              In S tot asa porneste de pe loc, dar parca schimba la turatii mai mari.
              Nu inteleg la ce te referi ca poate incurc blocarea convertizorului cu schimbul din 1-2.
              Am pus manual pe treapta a 2-a, si am pornit de pe loc, dar pornea cu treapta 1-a, in C cam la 1200 rpm si in S undeva in jur de 1500 rpm a schimbat in a 2-a
              Last edited by Florin_WES; 03-19-2018, 22:37 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior. Dai doar dacă răspunzi la mai multe persoane.

              Comment


              • #8
                Am intilnit persoane care simtind socul de la blocarea convertizorului(cade brusc turatia motorului)credeau ca schimba din 1in 2 sau daca era in C din 2in 3.

                Comment


                • #9
                  Dar explica-mi si mie, ce inseamna asta?
                  Din ce cauza se blocheaza convertizorul, sau de ce cade brusc turatia motorului?
                  La mine asta se intampla cand pornesc din stationare. Si se simte si pe turatia si pe deplasarea masinii, ca atunci baga in 1 in a 2-a.
                  Mai am si un CLK230, tot automata, acolo am W/S. Daca pun pe Winter, si motorul e rece, porneste cu a 1-a, cand s-a incalzit putin, porneste cu a 2-a.
                  Bagat manual in treapta a 2-a, si calc pe acceleratie, fara sa atinga butonul Kickdown, turatia porneste de la 700 rpm, si ajunge sa zicem la 2000-2500 rpm, simt ca trage continuu pana atunci.
                  Nu se simte cum simt la E200, ca de la 1200-1500 de rotatii, scade la 1000, (eu zic cand a bagat in a 2-a), incepe sa traga altfel. Si pe motor se aude cand schimba treptele cutia, numai ca de la a 2-a in sus e foarte lin schimbarile intre trepte, si sus, si inapoi.
                  Last edited by Florin_WES; 03-19-2018, 22:37 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior. Dai doar dacă răspunzi la mai multe persoane.

                  Comment


                  • #10
                    Gasesti totul pe google.Ce inseamna,cum functioneaza,pentru ce functioneaza.Iti spun sincer,mi-i lene sa explic nu stiu a cita oara ceea ce poti gasi singur fara probleme.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by optik View Post
                      Gasesti totul pe google.Ce inseamna,cum functioneaza,pentru ce functioneaza.Iti spun sincer,mi-i lene sa explic nu stiu a cita oara ceea ce poti gasi singur fara probleme.
                      Sa nu crezi ca nu m-am documentat, nu am cautat, si m-am uitat la video, care explica.
                      Dar cum am zis, in CLK nu exista fenomenul asta, si am condus si alte masini automate, care nu fac asa ceva.
                      De asta ma mir, ce poate sa fie, si caut solutia...
                      Dar multumesc oricum.

                      Comment


                      • #12
                        Ficseaza E-ul in 1 treapta(adica fara sa schimbe a 2) si porneste incet pina pe la 1800-2000 ture si urmareste situatia.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF