Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Arcuri fata W211 - recomandari, garda sol

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu am idee pentru ca: 1 masina e joasa si nu prea am vizibilitate fara a da roata jos si 2 pe vremea asta totul e murdar si nu prea se vede. Arcuri elegance mi-ar place dar fug de ele din gauza inaltimii. Asa ca...cred ca voi opta pentru full avantgarde.

    Comment


    • #17
      Poti incerca avantgarde-ul cel mai subtire de 12.4mm lungime 404. sau asa ceva.

      Lesjofors 4056843 e codu.
      Eu il am montat pe telescopul sachs 316 950 la 3 linii ramase libere sub siguranta care tine taleru. Aripa sta la un deget de roata. Vezi poze pe topicu meu.
      Tu cum ai automata si motoru mai greu probabil se va lasa mai jos, cu cat, nu stiu.
      Liniile sunt din 4 in 4mm dar cum arcul/telescopul se prinde la jumatea bratului as zice ca variatia finala e dubla adica 8mm intre trepte.

      Oricum pana nu incerci nu ai cum sa afli.
      De le schimbi pe rand nu te baza ca schimbi pe o parte si observi, pt ca relevant e doar cand ai schimbat ambele parti.
      Last edited by Sharky; 12-23-2020, 15:08 PM.

      Comment


      • #18
        Cu codurile astea nu prea ma inteleg

        Comment


        • #19
          Nu inteleg ce e de neinteles
          Ala e codu piesei, ceri la magazin, aia aduce.
          Arcu cum am scris, telescopu sachs, dupa codul standard de avantgarde. Adica nu e nici confort 485 nici sport 486.

          Comment


          • #20
            Off eroarea naibii !!! Scrisesem o poveste intreaga si nebunia asta de interfata a site-ului sau cum s-o numi a postat doar prima propozitie care ulterior nici nu trebuia sa sune asa

            Comment


            • #21
              Din nou

              Comment


              • #22
                Ma dau batut in seara asta,prea multe bug-uri. Am scris de ma dor degetele si nu s-a postat nimic.

                Comment


                • #23
                  imi pare rau. Dupa ce dai submit nu mai apasa nimic. AStepti pana apare mesajul.
                  Cel putin eu asa fac, dar de pe web, in aplicatii nu am incredere.

                  Comment


                  • #24
                    Pana la urma am optat pt.arcuri lungi de 326 mm.
                    Cele de pe masina au 320 mm,acum ca asa sunt ele de la mama lor,rupte nu sunt si dupa vopsea nu par sa aiba ani multi,ori sunt calcate. Masina cu ele im parea rigida probabil din cauza garzii joase atingea in tampon la amortizor sau ca se atingeau spirele arcului intre ele. Pe masina vechiul arc avea primele 4 spire lipite.

                    Scuze iar delireaza site-ul,a postat singur in timp ce scriam !!! Se pare ca e total neprietenos cu telefonul meu.
                    Attached Files
                    Last edited by ioonak88; 01-06-2021, 21:35 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Am montat arcul pe dreapta. Din lipsa timpului si a faptului ca celebrul surub de la bratul principal e ruginit in bucsa am fost nevoit sa optez pentru varianta mai complicata nu am reusit si nici nu am mai vrut de nervi sa schimb si partea stanga.
                      Nu stiu cum va influenta garda in final dupa ce schimb si celalalt arc dar cert e ca acum dreapta sta exact cum imi doream,daca o sa se mai lase in timp mai mult de 1 cm am pus-o,ca o sa trebuiasca sa mai bag un distantier sus.
                      In prima poza e masina cu arcul vechi,se vede fara sa te uiti expre ca spatele e mai jos decat fata.
                      In a doua e cu arcul nou si se vede ca acum roata nu mai e intrata sub aripa.
                      Amortizoarele sun aproape noi Bilstein galbene am uitat sa fac o poza la cod. Cat despre restul bucselor am fost placut surprins sa vad ca absolut toate arata foarte bine. Oarecum ma asteptam la asta ca in afara de scuturat cand treceam de exemplu peste calea ferata spatele era neasteptat de silentios.
                      Attached Files
                      Last edited by ioonak88; 01-06-2021, 22:14 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Tu cred ca ai kit bilstein B12 pe masina (arc eibach si amortizor B8 - sunt singurele galbene de la bilstein). Arcurile alea nu sunt originale, sunt eibach probabil.
                        https://www.eibachshop.co.uk/eibach-..._p31223508.htm

                        Sunt progresive. E normal sa atinga spirele si sa se intareasca in momentul ala.
                        Nu erau cam enervant de condus? Nu simteai ca masina se inclina apoi parca se oprea in ceva? (Intreb doar)

                        Posibil ca de la atingerea spirelor sa fie sarita vopseaua, oricum arata rau. Calitate cam slaba a vopselei.
                        Ale mele originale dupa 14 ani nici vorba sa arate asa rau. Iar cele care le-am schimbat recent pt ca erau prea moi si nu imi placeau erau ca noi chiar daca aveau 3 ani si aproape 50mii km.


                        Ii o suspensie scumpa. Si eu m-am gandit la ea, ca gasisem la oferta la 2500lei(cu tot cu telescoape galbene, b8), dar m-am temut ca imi face masina mult prea rigida.
                        Din ce scrii inseamna ca bine am intuit.

                        Cate saibe aveai peste arcu din spate? Macar sa fie ca referinta in caz ca vreunu isi pune b12 sau arcuri sport eibach pe 211.
                        Ca e clar ca erai in lipsa cu cel putin 2 ca sa stea corect.
                        Acum cate ai? Ca sta bine, zic eu.
                        Eu am pus doar 2 saibe, adica doar cele din capat, cea de pe arc si cea de sus. In rest le-am scos pe toate.

                        Ca dinamica cum e? Statea ca un BMW cu suspensie sport?
                        Era ce trebuie sau tot o barca era pana la urma?

                        Arcul care l-ai ales e cel scurt, ca grosime de care e ? 14.5 sau 14.9?
                        Cel lung are 350.
                        Is curios cum o sa mearga cu bilstein galbene...
                        Last edited by Sharky; 01-07-2021, 01:36 AM.

                        Comment


                        • #27
                          Ai dreptate e kit Biltein B12. Am cautat pe net si ce am pe masina e identic cu kitul B12 arc eibach si amortizor Bilstein. Cel ce mi-a vandut-o mi-a zis ca a cumparat-o cu suspensie sport,dar vazando cu rotile cracanate nu prea l-am crezut. Cat despre arcul dat jos,in foto e doar murdar,in rest vopseaua nu are absolut nimic cu exceptia zonei unde se atingeau spirele si zona de contact cu bratul.
                          Cat despre condus era exact cam ce spui tu si in genul ce am descris si eu mai sus: la denivelari mari masina era intai moale apoi daca avea de se lasat mai mult devenea tot mai tare,adica exact progresiva cum e descrisa suspensia.
                          La condus pe curbe era mai stabila,dadea senzatia de siguranta,ca puteai lua curba si mai in viteza,mult mai placuta fata de W211 avantgarde de dinainte,toate astea pe drum bun. Iar pe drum rau,denivelat la viteze peste 120-140/h nu ai nici un stres,statea lipita pe drum fata de cealalta care o simteam instabila,ma facea sa fiu mult mai concentrat. Daca ar fi sa circul doar pe drumuri foarte bune si se putea rezolva problema cu statul rotilor cracanate / \ (problema de care cu noile arcuri oricum nu cred ca scap dar macar poate se mai indreapta un pic) sigur as fi lasat-o asa si doar as fi inaltat spatele cu saibe sus.
                          Referitor la nr.de saibe nu mai retin,ca nicicum nu am avut in gand sa mai scot din ele,ba m-am gandit ca era bine daca mai aveam una ca sa adaug. Tot cu gandul sa il pozez si pe el si am uitat. Oricum din ce imi amintesc avea cel putin vreo 3 cm iar saibe cel putin 3-4. Fata de poza atasata luata de pe net la mine intreg suportul era mai gros,deci saibe mai multe. Ca sa ridic masina cu arcurile vechi la nivelul asta cred ca trebuiai inca cel putin 2 saibe.
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 4 photos.
                          Last edited by ioonak88; 01-07-2021, 12:42 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Spatele il inaltai din saibe dar pt garda normala iti trebuia amortizor spate b6, nu b8. B8 e mai scurt si nu e gandit pt garda normala. Deci te costa distractia inca vreo 900- o mie de lei amortizoarele . Asta de le prindeai la pret bun!

                            Rotile se cracaneaza cand masina e apasata. Asa e facuta suspensia, ca sa tina roata verticala si cand masina se inclina in curbe.
                            La mercedes fiind suspensie moale fenomenul e exagerat pt ca e nevoie. Si pe langa asta cand o apesi peste limita roata vireaza spre exterior. Tot din proiectare e facuta asa.
                            Singurul mod sa le vezi drepte e sa inalti spatele sa stea aripa la 3 degete de roata ( arata urat) sau cu bucse/brate de corectie.
                            Dar dupa parerea mea cum arata in ultima poza ar trebui sa stea decent.

                            Comment


                            • #29
                              Daca amortizorul ramanea prea scurt trebuia schimbat si acum cu noul arc. Dupa calculele mele lungimea amortizorului e ok pt.noul arc si chiar permite inaltarea masinii cu inca o saiba. Cand ridic masina pe cric roata coboara mult,deci are cursa. Oricum o sa merg cu amortizoarele astea o perioada si daca imi place raman daca nu pun altele compatibile cu arcurile deoarece nu sunt scumpe.
                              Cat despre inclinarea rotilor stiu fenomenul,stiu ca e normal,cu cat coboara masina mai mult cu atat mai mult sa se incline. Sunt sigur ca daca as fi pus arcurile dupa serie rotile se indreptau.
                              Acum nu stiu sigur ca nu am avut a face pana acum dar probabil difera ceva brate intre elegance si avantgarde sau poate fuzeta e diferita ca un Avantgarde de fabrica nu are rotile asa inclinate nici pe fata nici pe spate. Am ridicat pe cric partea stanga cea cu arcul vechi incat masina sa stea dreapta si clar rotile nu mai sunt inclinate ca inainte dar tot sunt si ma fac sa ma gandesc la solutii pt.ca in primul rand roade cauciucurile si in al doi-lea masina patina in mers la accelerare mai violenta.
                              Fata imi place cum e asezata ca inaltime,am luat doar suruburi speciale cu canal pentru a trage bratele pe care vine telescopul mai inauntru ca sa mai corectez din inclinatie. Arcurile o sa vad pe parcurs daca trebuie sa le inlocuiesc si pe ele,amortizoarele la fel.
                              Pe fata cred ca difera fuzeta intre elegance si avantgarde daca nu ma insel ca avantgardul desi e jos rotile stau mai drept,cealalta masina era cu 1 deget cred mai inalta si rotile erau drepte,nu uza cauciucurile nici fata nici spate.

                              Comment


                              • #30
                                Bratele spate pe non fl sunt la fel pe toate echiparile.
                                asta conform codurilor din epc. Doar la airmatic ai alta bascula spate.

                                in rest asa se pare, sunt anumite coduri pt sport pack si versiuni pt alte tari.
                                la mine e dat ca si cod 211 330 64 20, sau cu 65 pt cealalta parte.

                                Dar vad ca e cod cu 67 pt amg sport pack. Cod 952 din datacard.

                                in rest sunt alte coduri declarate depasite si inlocuite de cele de mai sus.

                                Daca roata merge mult in jos pe cric altceva nu mai conteaza. E numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF