va salut stimati forumisti.
ma confrunt cu o chestiune ciudata. am un E200 din 2007 (facelift) de 2,2 cdi care ieri nu a mai vrut sa porneasca. de fapt am constatat ulterior ca nu ii merge nicio functie pe baza de curent (cu exceptia ceasului din bord). nici nu citeste cheia cand o introduc in contact, nu se aprind luminile ambioentale, farurile , claxonul nu merge, nu se incuie/descuie electric.
foarte ciudat pentru ca nu a dat nicio avertizare de baterie cu probleme pana acum, pur si simplu deodata a cazut totul.
am incercat in portbgaj (pe care l-am deschis cu cheia de siguranta) si am masurat cu multimetrul tensiunea bateriei si arata 14 V, deci concluzia mea ar fi ca ar trebui sa aiba curent.
daca nu este din baterie ce altceva poate fi? exista vreo siguranta care sa se fi ars si sa afecteze toate aceste functii|? eu din cate stiu sigurantele protejeaza individual cate unul sau mai multe circuite eventual grupate, dar asa sa nu maerga chiar nimic mi se pare foarte ciudat.
o baterie poate arata 14 v si sa fie de fapt moarta, sa nu poata furniza curent chiar la nimic?
ceva idei?
ma gandeam la o siguranta generala arsa , dar ce putea sa determine asta la o masina oprita?
nu a avut absolut nicio problema masina pana acum (de 2 ani de cand o am eu) si nici nu este alergata, are 140.000 km reali, a avut proprietar unic de noua in Ro timp de aproape 9 ani pana am cumparat-o eu.
multumiri anticipate,
ma confrunt cu o chestiune ciudata. am un E200 din 2007 (facelift) de 2,2 cdi care ieri nu a mai vrut sa porneasca. de fapt am constatat ulterior ca nu ii merge nicio functie pe baza de curent (cu exceptia ceasului din bord). nici nu citeste cheia cand o introduc in contact, nu se aprind luminile ambioentale, farurile , claxonul nu merge, nu se incuie/descuie electric.
foarte ciudat pentru ca nu a dat nicio avertizare de baterie cu probleme pana acum, pur si simplu deodata a cazut totul.
am incercat in portbgaj (pe care l-am deschis cu cheia de siguranta) si am masurat cu multimetrul tensiunea bateriei si arata 14 V, deci concluzia mea ar fi ca ar trebui sa aiba curent.
daca nu este din baterie ce altceva poate fi? exista vreo siguranta care sa se fi ars si sa afecteze toate aceste functii|? eu din cate stiu sigurantele protejeaza individual cate unul sau mai multe circuite eventual grupate, dar asa sa nu maerga chiar nimic mi se pare foarte ciudat.
o baterie poate arata 14 v si sa fie de fapt moarta, sa nu poata furniza curent chiar la nimic?
ceva idei?
ma gandeam la o siguranta generala arsa , dar ce putea sa determine asta la o masina oprita?
nu a avut absolut nicio problema masina pana acum (de 2 ani de cand o am eu) si nici nu este alergata, are 140.000 km reali, a avut proprietar unic de noua in Ro timp de aproape 9 ani pana am cumparat-o eu.
multumiri anticipate,
Comment