Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Demontare FAP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontare FAP

    Buna ziua !
    Vreun coleg de pe forum ma poate ajuta cu explicatii despre cum se demonteaza filtrul de particule la un E 200 diesel 136cai din anul 2011....
    Ce s-a intamplat??? Mi-a aparut in bord check motor si l-am dus la reprezentanta ptr ckecking...Au gasit d-nii ca defect un caudalimetru de aer (cel ce vine inainte de filtrul de aer) si un pret foarte "economik" ptr a-l inlocui...
    Intr-un final l-am cumparat de pe "https://www.mbgtc" si l-am inlocuit eu..fara insa sa trec pe la concesionar sa-i faca din nou checking si sa imperecheze caudalimetrul cu softul.
    Am facut azi acest lucru dar acum calculatorul detecteaza un cod de avarie " P246309 "si imi explica d-nul de la service ca e filtrul de particule infundat ,plin de depuneri.. Tot ei sun ca daca il las pe mana lor pot incerca o curatire cu apa la presiune fara compusi chimici dar nu pot garanta nimic...
    Cautand pe net am gasit aici o alta varianta de curatire in care trebuie sa sau jos filtrul si sa-l trimit la un service unde spun ei ca-l curaþa cu un sistem ce supube trecerea acestui filtru printr-o " maquina" ce foloseste foc ,aer cald la persiune si care teoretic il lasa mai curat decat nou...
    Dar trebuuie demontat si aici am nevoie de ajutorul vostru..
    Prefer sa intreb si apoi sa incep sa demontez.Fiecare "lucrare" are micile sau narike ei secrete..
    In speranta ca nu v-am plictisit cu descrirea problemei mele va multumesc tuturor ptr.ajutorul pe care il dati in acest forum ! Drumuri bune !..fara avarii
    Last edited by bradualbcom; 01-25-2018, 18:20 PM.

  • #2
    Nu are nimic filtrul de particule, trebuie doar resetat impreuna cu debitmetrul.

    Probabil că nici debitmetrul nu avea nimic, daca nu era plin de ulei. Că la orice mașină euro5 reviziile făcute incorect duc inevitabil la eroare permanenta pe debitmetru.
    Last edited by cl600; 01-25-2018, 18:51 PM.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Nu va pot contrazice ...
      Mie check engine mi-a aparut imediat dupa ce am ramas intr-o" buna" zi fara motorina..Apoi am dus-o ptr a-i sterge martorul aprins iar dupa ce am schimbat acel debitmetru din lipsa de timp n-am trecut sa sterg din nou "avertismentul"
      Am facut-o dupa 10.000 de km si acum am gasit (dupa ce spune calculatorul !) aceasta situatie..
      Ce pot face?? Daca as fi in tara mi-ar face placere si mi-ar fi util s-o duc la doctor la Retrofit. Pare un centru medical bun si eficient,plus ca discutiile intre pacienti sunt unele pline de recomandari..
      Nu-mi ramane decat sa ma documentez si sa dau jos filtrul..Asa pot vedea cat e de saturat sau nu filtrul.Automata fiindu-i cutia nici n-o pot alerga suprarevolutionata ca sa pot elimina calamina..
      Caut in continuare...
      Last edited by bradualbcom; 01-25-2018, 19:28 PM.

      Comment


      • #4
        Poate găsești un coleg cu tester in zona.

        Chiar daca speli filtrul, tot trebuie resetat calculatorul de motor.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Nu testerul e o problema..
          Testerul il am la concesionar si nu-i unul scump...
          Azi a fost gratis.!!
          Problema e ca nu-i accepta o regenerare din tester FAP .ul fiind foarte "imbâcsit"...
          I-am intrebat pe ei cum ma pot ajuta si mi-au spus ca pot incerca o curatire dar cu apa la presiune nevrand sa se implice in adaosuri de compusi chimici de curațare..
          Sau un FAP nou care e scump in mod sigur.
          Tot d-nul de la mecanica mi-a sugerat sa curat filtrul la un specialist cae face asta toata ziua...
          Acesta e motivul ptr care vreau sa-l dau jos...Trebuie trimis prin curier "doctorului"
          Apoi ei imi fac "imperecherea" cu calculatorul masinii...
          Last edited by bradualbcom; 01-25-2018, 21:04 PM.

          Comment


          • #6
            Nu este greu sa dai jos filtrul de particule. Dai jos corpul filtrului de aer, DPF-ul este prins cu doua coliere, (se desface mai greu colierul dinspre toba spate), mai are doua prinderi, una sub masina, cred de cutia de viteza, iar cealalta de carcasa electromotorului.Sa ai grija sa desfaci toate mufele, 4 la numar. Nu este complicat, dureaza 30 min.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Hodrea calin View Post
              Nu este greu sa dai jos filtrul de particule. Dai jos corpul filtrului de aer, DPF-ul este prins cu doua coliere, (se desface mai greu colierul dinspre toba spate), mai are doua prinderi, una sub masina, cred de cutia de viteza, iar cealalta de carcasa electromotorului.Sa ai grija sa desfaci toate mufele, 4 la numar. Nu este complicat, dureaza 30 min.
              Multumesc !!!
              Maine ma pun la treaba..
              P.S.
              1. Ce gandesti despre curatirea pe care mi.o propun in zona unde sunt? Ceva de genu
              "Curatire filtru prin incinerare cu masurarea debitului de aer inainte si dupa "incinerare" ,urmãrindu-se readucerea la parametrii de volum-aer initiali,originali..
              2. Daca ai cumva fotografii cu piesa in sine mi.ar fi foarte utile...
              3.Catalizatorul e separat sau vine incorporat in filtru? Daca e separat trebuie si el curaþat(incinerat) ???
              Last edited by bradualbcom; 01-26-2018, 06:09 AM.

              Comment


              • #8
                Salut! Catalizatorul vine incorporat in DPF, poze nu am, arata ca o toba de esapament, gasesti pe net. Si eu l-am curatat profesional, mi-au dat garantie 80000 km, insa daca ai probleme care pot infunda filtrul, cum a fost si cazul meu, dupa 3000 km a fost plin si am luat decizia sa-l anulez.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Hodrea calin View Post
                  Salut! Catalizatorul vine incorporat in DPF, poze nu am, arata ca o toba de esapament, gasesti pe net. Si eu l-am curatat profesional, mi-au dat garantie 80000 km, insa daca ai probleme care pot infunda filtrul, cum a fost si cazul meu, dupa 3000 km a fost plin si am luat decizia sa-l anulez.
                  Azi il dau jos si urmez pasii...

                  Comment


                  • #10
                    Buna ziua,
                    Astazi am terminat de "reparat" filtrul de particule..Cum????
                    Am demontat tronsonul de esapament unde vine incorporat filtrul si catalizatorul si l-am curatat cu pistolul de presiune..
                    .Nu recomand nimanui sa faca acest lucru intrucat acest procedeu duce la distrugerea catalizatorului din cauza presiunii la care funcționeaza Karcher.ul .Catalizatorul era ceramic !
                    In cazul meu au inceput sa curga bucati de celule ceramice ...
                    Am "alergat" spre un profesionist in curatare filtre particule dar am ajuns deja foarte grav "bolnav"..Acesta a fost serios si mi-a spus ca oricat ar curata filtrul voi ramane cu catalizatorul distrus ,fapt ce va duce la recolmatarea intregului ansamblu (filtru particule&catalizator) .....
                    Mi-a recomandat sa caut unul second hand intreg si sa-l curat pe acesta cu "flash cleaner"...https://youtu.be/GQ2qu8rsq0c
                    L-am cautat dar cum nu-i un accesoriu pe care sa-l gasesti batand din palme am ajuns la o noua "solutie"....reconstruire FAP &catalizator...
                    Au reconstruit filtrul inlocuind cartusele de ceramica la FAP si un nou element catalizator (metalic!!).Spun asta pentru ca am fost prezent in atelier si am cerut "autorizatie" sa asist la reconstructia acestuia..Curiozitatea omoara !!!
                    Restul a fost destul de usor..Remontat element filtrant plus accesorii ce au fost demontate inițial:flltru de aer, sonda lambda,conducte,mufe,inca o sonda,....etc...
                    Motorul a pornit fara probleme insa cum e "destept" ramane cu amintirea vechii boli...
                    In dimineata asta am trecut pe la serviciul oficial MB pentru a-mi sterge erorile si a reseta la zero FAP.ul..s-au probat valorile sondelor, a valvei "diferencial" ce masoara valorile in filtru...Odata facute aceste lucruri si eroarea stearsa s-a reinitiat calculatorul la valorile initiale...
                    Pentru moment totul e ok. In comparatie cu acum 2 zile vad schimbari in modul de functionare.Inainte nu trecea de 2500-3000 de turatii, nu alerga atunci cand aveam nevoie ,in tempomat la 120 km/h mergea cu 2000 rot/min..
                    Acum are sprint, pot cere putere motorului atunci cand am nevoie iar in tempomat in aceleasi conditii a coborat ca nr de rot/min la 1750 rot/min...
                    P.S.
                    Sper sa nu plictisesc pe nimeni cu povestile mele..
                    Multumesc celor ce mi-au dat sfaturi dar si criticilor daca au fost critici la subiect..
                    Nu sunt de acord cu ironiile atotcunoscatorilor si nici nu am nevoie de ele.Nu m-am nascut invatat dar pot invata...
                    O zi buna in continuare !!!
                    Last edited by bradualbcom; 01-29-2018, 18:31 PM.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF