Am constatat cu stupoare ca mi-a mancat aproape juma de rezervor in 250 km dintre care 200 facuti extraurban(are 65 de L cred).Cand deschid capota vad motorina prelingandu-se de pe motor pe galerii intr-un fum de nedescris.Am desfacut capacu si galeria de aer si vad paharele de la injectoare pline ochi cu motorina.
Le-am golit cu o seringa(altfel nu prea vad cum) si am pornit motoru.Injectoru 4(cel dinspre sofer) a umplut paharu in 3 sec.Din cate stiu si am auzit returu de la acel injector tb sa fie blocat.Am scos vechiul furtun (care am constatat ca nu era nici el original) si am cumparat vreo 2 metrii de furtun negru cu imbracaminte textila de acelasi diametru interior(din comert fireste...
).Dar surpiza:cand bagam furtunu, din cauza spatiului mic dimprejuru stutului iesea imbracamintea de pe el si ciuciu rigiditate=>din nou motorina din belsug in pahar.Am deconectat si furtunu retur de la pompa(l-am scos din injectoru 1-dinspre faruri -si am bagat in el un holsurub) ca poate facea aia presiune, am gasit un ciot de furtun potrivit dar din cauciuc rigid si l-am asezat si pe dumnealui in injectoru 4 ca de-tb blocat(bineinteles ca din 1 am plecat ulterior cu un furtun "la sticla").
CONCLUZIE:Sticla goala(nu da nimic pe retur la 1), diesel in 4 cat cuprinde, dar pana acum cu furtunul din pompa n-am avut probleme(poate explodeaza si asta ca imi iau campii). Imi poate spune si mie cineva ce sa fac?E ceva mai naspa inauntru de care io nu-mi dau seama?E buba comuna la modelu asta si cam care ar fi solutiile?
PS:Nu prea ma chef de mecanici ca mi-au mai bulit un W124(ala da tractor) da nici de service MB ca e inainte de craciun si nu rimeaza.Nu stiu nici acu de ce i-am facut vant...Prostia omeneasca, de!!!!
Le-am golit cu o seringa(altfel nu prea vad cum) si am pornit motoru.Injectoru 4(cel dinspre sofer) a umplut paharu in 3 sec.Din cate stiu si am auzit returu de la acel injector tb sa fie blocat.Am scos vechiul furtun (care am constatat ca nu era nici el original) si am cumparat vreo 2 metrii de furtun negru cu imbracaminte textila de acelasi diametru interior(din comert fireste...

CONCLUZIE:Sticla goala(nu da nimic pe retur la 1), diesel in 4 cat cuprinde, dar pana acum cu furtunul din pompa n-am avut probleme(poate explodeaza si asta ca imi iau campii). Imi poate spune si mie cineva ce sa fac?E ceva mai naspa inauntru de care io nu-mi dau seama?E buba comuna la modelu asta si cam care ar fi solutiile?
PS:Nu prea ma chef de mecanici ca mi-au mai bulit un W124(ala da tractor) da nici de service MB ca e inainte de craciun si nu rimeaza.Nu stiu nici acu de ce i-am facut vant...Prostia omeneasca, de!!!!
Comment