Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W212 Problema cu caldura la interior

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W212 Problema cu caldura la interior

    Salut, am un w212 din 2010 220 cdi care nu baga caldura pe loc sau la turatie mica.

    Cand merg in afara sau prin oras dar mai sportiv baga bine, dar daca stau pe
    loc sau merg incet (1000 1200 turatii) aerul se racoreste. Daca o tin la 2000 de ture in 5 secune baga fierbinte. Mentionez ca in tot acest timp apa sta fixa la 90

    Am fost la un mecanic cu star, singura problema este la preincalzitorul climei din interior. Mecanicul a zis sa schimb pompa e apa ca am probleme cu presiunea, iar ca acel preincalzitor ajuta doar cand e apa rece si se opreste cand apa ajunge la 90 de grade.

    Am zis sa mai cer o parere la alt service, acolo mi-au spus ca ata timp cat temperatura la apa sta fix la 90 si nu oscileaza deloc, pompa nu are nimic si sa schimb radiatorul de caldura din interior care probabil este infundat.

    S-a mai lovit vre un coleg de problema aceasta? Evit sa le iau pe incercate pentru ca variana cu pompa de apa ma costa peste 1000 de lei iar cea cu radiatorul de caldur trebuie data afara plansa de bord si imi e frica ca o sa scartaie sau vibreze ceva mai tarziu.

  • #2
    Aer rece baga peste tot ?

    Comment


    • #3
      Da, vara pe ac baga bine peste tot.

      Comment


      • #4
        Ambele variante au logica , incearca cu ce este mai ieftin . O pompa apa aftermarket este pana in 600 lei , o curea accesorii noua cu 2mm mai scurta si de verificat rola intinzatoare .
        Honda.

        Comment


        • #5
          Se întâmplă câteodată sa se înfunde radiatorul din bord, cu ceva ciudat din vasul de expansiune. Astfel, probabil îți trebuie un radiator și un vas de expansiune.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Aftermarket... adicã "pe producãtor", nu? Cã doar e o maºinã de €200 care nu meritã mai mult.
            Eu pariez pe caloriferul din bord.

            Comment


            • #7
              Salutare, am si eu o oarecare problema: am pe spate dublu climatronic care furnizeazã “doar caldura” indiferent de câte grade setez pe el. Acum in condiții de iarna nu este deranjant dar cand a apãrut problema la început de Septembrie încã era cald afara si trebuia sa închid duzele de ventilație dintre scaune si cele din stâlpi altfel in fata aveam rece iar in spate aer fierbinte...

              Comment


              • #8
                Gata am rezolvat problema, era de la caloriferul din interior, am fost la un baiat care l-a curatit pe la motor, asa ca am scapat de demontat bordul.

                Mai am o intrebare, si radiatorul electric din interior este defect(A2048300461), are cineva idee daca am acces la el fara sa dau bordul jos.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF