Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Turbo si ambreaj !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbo si ambreaj !

    Buna baieti. Am un Mercedes E220 CDI W211 din 2002 si am urmatoarea problema. Acum recent am facut 2 drumuri din Germania-Romania si dupa ceva timp de mers cu masina pe autobanda, 190-210 km/h mi s-a aprins un bec galben (Ceck Energie), si nu mai are putere deloc masina. Dupa care o opresc, o pornesc si isi revine dar cand o fortez apare din nou asta, doar cand merg la drum lung cu masina, in rest este ok.
    Si cealalta problema este uneori la panta cand ii dau blana se tureaza si masina nu pleaca. Aici tind sa cred ca este vorba de ambreaj, sa fie pe duca? Va rog daca puteti sa ma ajutati cu o parere! Multumesc!
    Last edited by Florin_WES; 06-08-2017, 21:39 PM. Reason: Reguli generale de postare.

  • #2
    Ai o eroare stocata , masina e in limp ( in avarie). Viteza aia probabil ca a lasat urme...

    Comment


    • #3
      Re

      Originally posted by b97dmt View Post
      Ai o eroare stocata , masina e in limp ( in avarie). Viteza aia probabil ca a lasat urme...
      Acum nu am becul aprins (ceck energie), doar cand merg la drum lung cu ea si o fortez se aprinde, in rest merge, desi uneori cand accelerez brusc se accelereaza dar nu pleaca cu putere si cand las din pedala atunci o bruscheaza putin cu putere. Tind sa cred ca aici ambreajul patineaza si este pe duca!

      Respectă regulile generale de postare!
      Last edited by Florin_WES; 06-08-2017, 21:42 PM.

      Comment


      • #4
        Pentru ambreiaj pe duca nu se aprinde check engine si nici nu intra in limp asa ca fa o diagnoza si vezi erorile stocate...
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Salut.Cand o apesi si merge in gol = disc+placa trebuiesc inlocuite!!!

          Comment


          • #6
            Salut! Ca iti patineaza ambreiajul, asta e clar, insa check engine si pentru intrarea in Limp Mode tind sa cred ca e vorba de "presiune turbo"..fa o diagnoza si vezi ce spune. Ori turbina face figuri ori ai o pierdere de presiune pe undeva. Bafta!

            Comment


            • #7
              Daca ai km schimba si volanta
              Pt check engine pune diagnoza ca pot fii mai multe posibilitati
              Debitmetru
              DPF
              Injectia
              Sau furtun spart la intercooler
              Etc


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Last edited by Florin_WES; 06-09-2017, 22:42 PM. Reason: Poți edita un post 10 minute.

              Comment


              • #8
                Mie cind mi s-a spart furtunul de la intercooler,intii face un
                pic urit de tot masina pina intra in Limp Mode dupa care nu mai aveam probleme la mers pina cind opream iar motorul. Furtunul de la intercooler era spart dedesupt si pina nu la dat jos nu s-a vazut crapatura.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF