Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Urgent..Probleme cutie..Rămas in Bansko Bulgaria

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Urgent..Probleme cutie..Rămas in Bansko Bulgaria

    Salutare!
    Am o problema mare..Mă aflu in concediu la Bansko Bulgaria si cutia de viteze automata de la masina face niste mari figuri.
    Este vorba despre un E320 2003 WDB211026...
    Acum ceva timp intrase in limp mode din cauza erorii "cutie patinata". A intrat si a 2-a oară după ce fusese ștearsă eroarea, presupun din cauza modului necorespunzător in care fusese condusă de persoana căreia o împrumutasem. După ce am luat înapoi masina, condusă corect circa 2000 de km nu a mai fost nici o problema.

    Acum , după 900km de mers ireprosabil de odata a început sa patineze in treapta a 4-a in cursul unei depasiri (kick down)..Apoi lasand-o ușor s-a recuplat in treapta a 4-a..Dar nu a mai schimbat din aceasta treapta, rămânând blocată inclusiv pe secvențial.
    Ajungând la un deal , am tras pe dreapta, am oprit si repornit motorul si cuplează corect treapta 1 dar in 20-30 metri se decuplează. După oprirea si repornirea motorului face la fel.

    Exista vreun coleg care sa cunoască ce problema ar putea avea?
    Are cumva cineva un nr de telefon actual al colegului "automaticul"?
    Multumesc anticipat. Sper sa fie o solutie sa pot sa ajung acasă cu dansa. Nr meu de telefon este 0752171771 si accept orice idee

  • #2
    Precizez ca după doua zile in care nu am avut chef de ea, aseară am incercat o proba. După circa 3-5 minute de mers usor in care cutia trecuse relativ corect prin primele 3 trepte de viteza, la întâlnirea primului deal a revenit problema cu deconectarea. Am ajuns înapoi la parcare după inca 3-4 opriri si porniri ca sa pot pleca cu masina de pe loc.
    Am incercat sa vad si un nivel de ulei la cutie cu sarma de la antena de la statie. Temperatura motorului ajunsese in jur de 65-70 grade, sarma a intrat mai bine de 1 metru dar o scoteam fără gram de pelicula de ulei pe ea. Nu stiu daca a ajuns pana unde ajunge joja speciala dar totuși mă pune pe gânduri daca am sau nu nivel corect la ulei. Sub masina nu am găsit nici o pata roșie. .Dar daca a pierdut in mers, s-ar fi întins pe sub masina.
    Întreb daca este o optiune sa completez cu 1-2litri ulei ATF (in încercarea de a duce familia acasa) ulterior putand sa cercetez concludent cauza defecțiunii.
    Last edited by boggy_fox; 02-08-2017, 14:33 PM.

    Comment


    • #3
      Se pare ca nici uleiul nu e de vina..Am mai completat 2 litri si nici o schimbare.

      Comment


      • #4
        Ai pus ulei cu aceleasi specificatii cu cel pe care l-ai avut in cutie? Nivelul uleiului la cutia de viteze stiam ca se face cu temperatura la undeva 70-80 de grade. Din cate am citit pe forum pe aici uleiul la cutie si filtrul se schimba undeva la 60.000 km. Daca nu ai completat cu acelasi tip de ulei in cutie cu cel care il aveai deja, eu in locul tau m-as astampara si as incepe sa ma gandesc la o platforma si la un service bun si specializat pe asa ceva.Daca nu ai reusit sa vorbesti cu nimeni despe ce problema ai tu la cutie incerca sa il gasesti pe colegul cl600.
        "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

        Comment


        • #5
          Multumesc de informații. .Așa am si facut..Acum voi încerca să vad daca ma duce așa. .

          Comment


          • #6
            Si eu am patit la fel,la mine a fost selectorul de vina.l-am schimbat si acum merge perfect

            Trimis de pe al meu LG-D955 folosind Tapatalk

            Comment


            • #7
              Daca vrei neaparat sa o repari in Bulgaria, raspunsul este Varna (adica o reparatie ca lumea), iar daca vii in Romania atunci te pot ajuta eu. Ori o repar pe a ta, ori iti montez deja alta cutie 722.6 reconditionata.

              Daca cumva vrei so repari pe a ta singur si ii dai jos blocul de valve jos, vezi daca gasesti deasupra o arsura picla amestc cu ulei ceva de genul " zat de cafea". Iar pe tester vezi daca gasesti erori pe cutie 2500 sau 2502.

              In felul asta iti spun ce sa intimplat si la cit te ajunge piesele. Am avut multe cazuri de cutii automate cu ce descrii tu mai sus.

              Originally posted by boggy_fox View Post
              Multumesc de informații. .Așa am si facut..Acum voi încerca să vad daca ma duce așa. .

              Comment


              • #8
                Am un w 211 cutie automata,care a inceput sa schimbe vitezele cu zgomot si se bloca in treapta 2 - cea de avarie. Dupa oprire-repornire schimba normal si pica din nou in treapta 2. Am schimbat placa cu senzori de turatie si s-a and rezolvat problema. Cost 1200 lei placa, plus ulei, garnitura capac si filtru ulei cutie. Cu bine.

                Comment


                • #9
                  Salut !
                  am w211 automat 2007 facelift si in treapta 1 are un `zvac` si turometru cand accelerez urca in trepte de la 1000 la 2000 de turatii. la service mi s-a spus ca este convertizorul,dar acum 3 ani l-am mai reparat o data si imi este cam greu sa cred ca pica din nou. daca este convertizorul cine ma poate ajuta sau ce service bun imi recomandati?
                  Multumesc anticipat

                  Comment


                  • #10
                    Arunca un ochi aici : http://www.clubmercedes.ro/reparatie...-6-t47538.html
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #11
                      Au trecut 2 săptămâni de la pățania colegului... Refuz să cred că se află tot în Bulgaria! Iar dacă a ajuns acasă, ar fi frumos să ne împărtășească detalii... asta, chiar dacă aici pe forum nu l-a putut ajuta nimeni în timp util (cel puțin judecând după posturile de mai sus)... Sau poate l-a ajutat careva, căci sugestii au fost (”sună-l pe...”)...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF