Am fost plecat o perioada ,nu am avut timp de masina,dar zilele astea o sa ma apuc sa-i dau jos tobele(sa le slabesc)
Azi am mers cca 300 km ,pornire ok,la plecarea de pe loc nu trebue sa sari de 4500 ture si merge fara probleme,pe autostrada ,la 160 km/h (martorul motor nu stinge
niciodata) deci cand ajunge la 160.... martorul clipeste intermitent.
Deci nici nu trebue sa dai cu kik down ca sa clacheze ,ea cand trece de 4000 si ceva licare martorul si gata ,a intrat in lip mode se si simte ,are o usoara vibratie
Abia astept sa-i slabesc esapamentul,tind sa cred ca 80/00 asta este cauza
Ar mai fi o problema pe care nu am spuso:
Eu am luat masina de-la 120 000 km,la 75 000 km ,respectivul proprietar i-a spart baia de ulei (era beat)nu si-a dat seama asa a mers cu ea pana a crapat,ia calat motorul
A fost la reprezentanta si a pus motor nou,nout
Ma gandesc se pote sa-i fi afectat catalizatoarele ,nu stiu de la fum gaze,sau ce-o mai fi esit pe esapamentul asta la calarea respectiva
Azi am mers cca 300 km ,pornire ok,la plecarea de pe loc nu trebue sa sari de 4500 ture si merge fara probleme,pe autostrada ,la 160 km/h (martorul motor nu stinge
niciodata) deci cand ajunge la 160.... martorul clipeste intermitent.
Deci nici nu trebue sa dai cu kik down ca sa clacheze ,ea cand trece de 4000 si ceva licare martorul si gata ,a intrat in lip mode se si simte ,are o usoara vibratie
Abia astept sa-i slabesc esapamentul,tind sa cred ca 80/00 asta este cauza
Ar mai fi o problema pe care nu am spuso:
Eu am luat masina de-la 120 000 km,la 75 000 km ,respectivul proprietar i-a spart baia de ulei (era beat)nu si-a dat seama asa a mers cu ea pana a crapat,ia calat motorul
A fost la reprezentanta si a pus motor nou,nout
Ma gandesc se pote sa-i fi afectat catalizatoarele ,nu stiu de la fum gaze,sau ce-o mai fi esit pe esapamentul asta la calarea respectiva
Comment