Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Curatare regulator presiune rampa comuna W211 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare regulator presiune rampa comuna W211 CDI

    O noua operatiune pe care am facut-o este curatarea regulatorului situat in capatul rampei comune. Codul piesei este: A6110780449. Este utilizata atat pe 200 CDI, 220 CDI, cat si pe 320 CDI.
    Ca simptome aveam: variatie turatie in ralanti, pornire greoaie uneori, intreruperi in ralanti la rece. Uneori, dupa pornirea la rece, turatia cobora destul de mult, revenind la cea normala.
    Am purces la demontarea piesei din locul precizat, folosindu-ma de o cheie fixa de 30. Poza 1, 2.
    De notat este faptul ca aceasta are in capat un filtru fin, filtrul care la mine, se poate vedea in poze este plin de un fel de span...un reziduu probabil. Poza 3,4.
    Am curatat spanul prin intermediul unui spray ptr curatarea carburatoarelor, am inlocuit oring-ul, l-am lubrifiat si am remontat piesa pe masina. Functionarea este acum silentioasa, fara simptomele sus amintite. Poza 5.
    Attached Files

  • #2
    Shefule codul piesei trebuie sa inceapa cu 646. Ia mai citeste o data.

    Comment


    • #3
      "Shefule" ia dicles aici. Si merci...mai bine trageai un "multumesc" , ca e un efort in plus pentru mine...dar in fine...
      Attached Files
      Last edited by priest; 01-09-2017, 05:38 AM.

      Comment


      • #4
        Multumesc. Asa este ai dreptate. Este de pe model mai vechi, al meu provine de pe model nou.

        Comment


        • #5
          Din pacate, aceasta operatiune care pare f buna, se poate face doar pt masinile cu OM611, OM647, OM648.

          Pt modelele mai noi OM646, OM651, OM642, Mercedes nu a publicat procedura de montat acest regulator - se pare ca odata desfacut de pe rampa nu se mai poate monta corect inapoi.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Originally posted by cl600 View Post
            Din pacate, aceasta operatiune care pare f buna, se poate face doar pt masinile cu OM611, OM647, OM648.

            Pt modelele mai noi OM646, OM651, OM642, Mercedes nu a publicat procedura de montat acest regulator - se pare ca odata desfacut de pe rampa nu se mai poate monta corect inapoi.
            Operatiunea a reusit si masina merge perfect. E diferenta dupa ce am curatat piesa. Cred ca operatiunea se poate face odata pe an, la fel si cu EGR. Sunt operatiuni benefice.
            Last edited by priest; 01-09-2017, 19:14 PM.

            Comment


            • #7
              Cand pica Y74 n-are legatura cu reziduurile alea. Si se repara doar cumparand unul nou (scump, 200 de euro am dat pe unul Bosch, de rezerva, pentru OM611). Are un kit de 3 oringuri, intr-adevar, ce se pot schimba.
              Partea buna e ca are camp dedicat de test pe Star.
              Attached Files
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Originally posted by cutaresku View Post
                Cand pica Y74 n-are legatura cu reziduurile alea. Si se repara doar cumparand unul nou (scump, 200 de euro am dat pe unul Bosch, de rezerva, pentru OM611). Are un kit de 3 oringuri, intr-adevar, ce se pot schimba.
                Partea buna e ca are camp dedicat de test pe Star.
                Corect insa piesa din imaginea prezentata de tine este pe W210. La w211 are un filtru care se curata si un singur o-ring.
                Attached Files
                Last edited by priest; 01-09-2017, 20:35 PM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by priest View Post
                  Corect insa piesa din imaginea prezentata de tine este pe W210. La w211 are un filtru care se curata si un singur o-ring.
                  Intrebarea: La mibe codul motor e 646.820 Po sa il dau jos si sa il schimb cu un altul, sau trebuie sa iau ramoa cu totul? Multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Mitrea View Post
                    Intrebarea: La mibe codul motor e 646.820 Po sa il dau jos si sa il schimb cu un altul, sau trebuie sa iau ramoa cu totul? Multumesc
                    Il poti schimba cu altul, fara sa schimbi si rampa.

                    Comment


                    • #11
                      Salut. Am aceeasi problema (variatii de turatie la relanti) dar in momentul in care se incalzeste motorul. Este posibil sa fie tot din acest regulator?

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF