Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inlocuit injectoare motor diesel CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inlocuit injectoare motor diesel CDI

    Am pregatit ceva poze si explicatii pentru cei ce doresc sa-si inlocuiasca singuri injectoarele la motoarele diesel (CDI). Aici voi prezenta un motor de pe un E220 CDI, 2003, masina personala, motor asupra caruia am intervenit nemaisuportand fumul negru care ma urmarea peste tot, mersul neregulat in ralanti, lipsa de putere si intreruperile in acceleratie. Am curatat EGR-ul....care defapt era nou, am verificat minutios galeria de admisie cu motorasu-i specific, senzori, testere...nimic. Pana la urma m-am hotarat: SCHIMB TOATE INJECTOARELE. Si...asta am facut. Rezultatul a fost surprinzator: fara fum, intreruperi...etc. Deci, sa purcedem la drum.
    Cu ajutorul unei surubelnite se scoate siguranta de pe returul injectorului (foto 1+2).
    Se extrage returul injectorului...incercati sa protejati oring-ul si sa fiti atenti sa nu se depuna mizerie pe stut (foto 3).
    Desurubati surubul torx 40 din foto 4.
    Cu ajutorul unei chei fixe de 14, desfaceti conducta de alimentare a injectorului, conducta ce vine din rampa comuna...nu uitati sa izolati stutul din rampa ptr a nu patrunde mizerie. (foto 5 si foto 6).
    Scoateti conectorul electric al injectorului...atentie are un clips deasupra (foto 7).
    Extrageti injectorul (asta daca se poate cu mana, daca nu cu presa....la mine a mers cu mana).
    Attached Files
    Last edited by priest; 12-20-2016, 07:06 AM.

  • #2
    Luati noul injector cu grija pentru a nu atinge varful care contine orificiile prin care se face pulverizarea.Dati cu vaselina cu PTFE (alba) rezistenta la temperatura pentru ca ulterior sa mai puteti extrage injectorul (dupa ceva ani). (foto 1 + 2).
    Montati saiba de cupru din capul injectorului...este de preferat a fi decalita in prealabil (o inrositi prin intermediul unei lampi cu gaz). foto 3.
    Curatati scaunul injectorului (atentie ...urmariti daca odata cu injectorul vechi a fost extrasa si saiba veche de cupru).
    Introduceti injectorul nou si montati totul in ordine inversa.
    Cand ati ajuns la surubul torx, cu ajutorul unui tarod lung de 6, curatati filetul interior si montati neaparat un surub NOU ! foto 4
    Strangeti surubul la 8 Nm. foto 5
    Remarca: In carte spune sa se stranga surubul la 7 Nm si apoi 90 grd + 90 grd....eu nu va sfatuiesc. Se poate rupe si patiti la fel ca mine....urmeaza cazul in care unul dintre suruburi s-a rupt in chiulasa.
    Attached Files
    Last edited by priest; 12-20-2016, 07:16 AM.

    Comment


    • #3
      Haideti sa luam si cazul nefericit...cand surubul s-a rupt in chiulasa. Am incercat sa-l extrag cu un extractor, dand o gaura in centrul lui...nu merge orice ai face fiindca materialul este moale (al surubului) si cedeaza in momentul in care se infileteaza (in sens invers) extractorul. Si cum extractia nu s-a putut face, a trebuit sa polizez surubul in asa fel incat sa am minim 2 cm adancime de la fata. Spun 2 cm pentru ca trebuie sa dau un nou filet si sa montez o piesa lucrata pe strung. Piesa de care va vorbesc este realizata dintr-un alt surub (atentie-nu fier mort), alezat corespunzator, ca in poza 1.
      Cu ajutorul unui tarod LUNG de 10, realizam un filet in vechea gaura unde intra surubul buclucas...foto 2
      Astupam neaparat orificiul in care intra injectorul pentru a nu introduce span cand vom sufla cu compresorul gaura in care am facut filetul (foto 3). In foto se observa si gaura data de mine in centrul vechiului surub...gaura data cu o freza de tip DREMEL...cu un spiral de 4 cu COBALT.
      Montati piesa realizata de strungarul priceput in asa fel incat sa vina "la fata"...altfel nu se va apasa injectorul pe saiba si nu va etansa. foto 4
      Faceti in continuare montajul specific iar la final puneti o piulita cu frana stransa la 8 Nm foto 5
      Attached Files
      Last edited by priest; 12-20-2016, 07:35 AM.

      Comment

      Working...
      X
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF