Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire la rece W212 2010 automat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire la rece W212 2010 automat

    Salut,

    De ceva vreme am o problema cu al meu E 220 CDI automat...Fiind foarte rece afara, masina porneste la prima cheie, insa in momentul cand cuplez din D in R sau D smuceste ( ca si cum da sa plece ) si moare motorul. Daca o cuplez in N direct din P nu schiteaza absolut nimic. Mentionez ca daca o las vreo 10 min mergand sa se incalzeasca cat de cat, atunci cand cuplez in viteza - D - scade relantiul, smuceste, insa nu moare...

    Tin sa precizez ca am facut schimbul de ulei in cutie acum 500 km, cu filtru cu tot, plus revizia generala la masina...Am mai citit pe forumuri si mi s-a spus de mecanic ca ar putea fi convertizorul, insa am inteles ca e posibil sa fie ala, nu este ceva sigur...

    In speranta ca s-a mai lovit cineva de problema asta, chiar si pe alte modele automate, astept un raspuns.

    Multumesc.

  • #2
    Daca mai stai mult pe ganduri o sa fie si altceva inafara de convertizor!
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      coverizor, trebuie inlocuit, sa nu o mai fortezi, astepti sa se incalzeasca inaite sa o misti, eu merg asa cu w211 de 2 ani

      Comment


      • #4
        Multumesc frumos pentru raspunsuri. Aveti idee daca se poate repara sau se schimba direct ?! intreb, ca evident nu stiu si nici nu am mai patit...eventual poate aveti idee si cat e "amenda"...Multumesc.

        Comment


        • #5
          Originally posted by ChinanRazvan View Post
          Multumesc frumos pentru raspunsuri. Aveti idee daca se poate repara sau se schimba direct ?! intreb, ca evident nu stiu si nici nu am mai patit...eventual poate aveti idee si cat e "amenda"...Multumesc.
          Sunt firme specializate in Germania/Polonia care repara.La w211 era in jur de 1300 de euro cu, convertizor reparat in Germania demontat si montat cutie, ulei si filtru nou, etc.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            2-300euro doar reparatia pt convertizor prin tara,
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru raspunsuri !

              Comment


              • #8
                ChinanRazvan ai rezolvat problema? Ce era defect?

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF