Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Supapa stropitoare parbriz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supapa stropitoare parbriz

    Salut, am un E200 din 96, si de cateva zile nu imi merge stropitoarea. Azi am desfacut-o si am vazut ca are tras un fir electric. Am masurat firul si nu primeste curent. Cand apas motorasul merge si lichidul ajunge pana la gauri dar nu se deschide supapa. Ma poate ajuta cineva?

  • #2
    Originally posted by andrei_f View Post
    Salut, am un E200 din 96, si de cateva zile nu imi merge stropitoarea. Azi am desfacut-o si am vazut ca are tras un fir electric. Am masurat firul si nu primeste curent. Cand apas motorasul merge si lichidul ajunge pana la gauri dar nu se deschide supapa. Ma poate ajuta cineva?
    Presupun ca prin stropitoare te referi la duzele prin care iese lichidul de spalat parbrizul si nu la cea pe care o folosesti in gradina....

    Firul la care presupun (din nou) ca te refereai, are rolul de a incalzi iarna duza pt ca lichidul sa nu inghete imediat cand ajunge in contact cu aerul de afara....deci problema nu e de la firul respectiv.

    Eu zic sa mai faci sapaturi si sa revii...verifica daca se aude pompa de lichid, daca nu cumva e un furtun crapat, sau desfacut si apoi revino cu mai multe detalii

    Bafta!

    Comment


    • #3
      Am desfacut-o si am observat ca lichidul ajunge la duze si nu se pierde, dar nu trece de ele...

      Comment


      • #4
        Hmm..
        Daca sunt inca desfacute crezi ca ai putea sa faci niste poze pe care sa le vedem si noi?
        Ma gandesc ca poate ai totusi o altfel de instalatie decat am eu.

        Cand am avut doua duze infundate sau blocate ca nici acum nu stiu exact, am desfacut si eu la mine dar degeaba, problema nu era de acolo si am rezolvat-o foarte usor bagand un ac in duza chiar acolo pe unde iese lichidul si facand de cateva ori miscari circulare care sa puna in miscare duza (in interior are o portiune rotunda care se misca in vederea ajustarii inaltimii jetului de lichid).

        BTW: tie nu iti iese lichid pe nici una din duze?
        Last edited by raw; 11-19-2008, 23:45 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by andrei_f View Post
          Am desfacut-o si am observat ca lichidul ajunge la duze si nu se pierde, dar nu trece de ele...
          Cred ca este depus kalkar in interiorul piesei in care intra furtunele spre diuze.
          Degeaba desfunzi cu un ac doar diuzele, kalkarul este sedimentat in interiorul corpului acelei piese.
          Si eu am avut aceeasta problema si am procedat in felul urmator:
          - Scotzi furtunul/conducta si desfaci aceea piesa de pe mashina.
          - Cu o siringa introduci solutie antikalkar (calgonit) in interiorul acelei piese, si asteptzi aprox. 10 minute sa-si faca efectul, dupa care...
          - Cu un compresor, sau o pompa de picior pt. umflat saltele, barci, etc., suflii in piesa si pe intrare si pe ieshire, repeti procedura cu siringa de 3-4 ori.

          PS.
          Poti incerca si direct pe mashina sa faci operatzia, dar rishti sa patezi/distrugi lakul (vopseaua) cu solutzia antikalkar, iar daca e bine sedimentat kalkarul in interiorul piesei e mult mai dificil sa faci o treaba buna cu piesa pe mashina.
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            NU o mai am desfacuta, dar o voi desface cat mai curand. Si chestia cu calcarul se intampla la una dar nu la amandoua in acelasi timp. O sa fac poze sa vedeti exact,

            Comment


            • #7
              Originally posted by andrei_f View Post
              NU o mai am desfacuta, dar o voi desface cat mai curand. Si chestia cu calcarul se intampla la una dar nu la amandoua in acelasi timp. O sa fac poze sa vedeti exact,
              Kalkarul se depune in mod egal. Eu am avut problema la un S-klasse care avea 3, si toate 3 erau obturate de kalkar.
              Nu uita sa repeti de cel putin 3-4 ori figura cu siringa si aer suflat in ambele sensuri, altfel dupa ce spritzuie de doua ori se reinfunda cu reziduri de kalkar.
              Am patzit eu.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #8
                Am rezolvat . A fost una infundata si cred ca s-a desprins de pe furtun si din cauza asta nu mai primea a doua lichid. Mersi pt ajutor

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF