Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme dupã înlocuirea acumulatorului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme dupã înlocuirea acumulatorului

    Ieri am scos bornele la baterie, care m-a lãsat, si am pus o altã baterie de 100 de Ah, de atunci numai probleme, motorul nu mai trage si merge în suturi. Ce sa se fi întâmplat?

  • #2
    Am rezolvat problema! Având probleme cu pompa de benzina am inlocuit-o! Masina mergea la fel pe benzina! Am desfundat injectoarele, mergea la fel! Am scos vorba de la baterie pt 15 minute apoi am pus-o la loc și am pornit motorul! Încet încet a început sã își revinã, concluzia? Dupã prima decuplare a bateriei ECU injecției și-a fãcut mapa în funcție de pompa de benzina defecta, de-asta s-a auticalibrat si calculatorul de Gpl aiurea. Urmeazã sã fac și calibrarea pe Gpl! Acum mașina trage bine se tureaza bine, a rãmas în schimb pornirea greoaie și mersul neregulat câteva minute la pornirea de dimineațã, mã gândesc sã nu fie de vinã si regulatorul de presiune din rampa de injectoare.

    Comment


    • #3
      Nu se poate reseta calculatorul motor (ecu) schimband acumulatorul deci problema provenea din alta parte...Calculatorul de gpl copie valorile de injectie de pe benzina si mai imbogateste putin amestecul.
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Corect legat de calculatorul de Gpl, însã am citit pe undeva ca este valabil si la ecu W210.

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF