Salutare, in urma aparatiei celebrului mesaj "Service Brake, Visit Workshop" de culoare alba, m-am decis sa fac o vizita la Tiriac Auto Bacau pentru o diagnoza. Cei de acolo mi-au zis ca nu sunt probleme cu franele si nu isi explica aparitia acelui mesaj. Am cerut rezultatele de la diagnoza si am observat ca sunt mai multe erori, dar cei de acolo nu au putut sa ma lamureasca ce probleme sunt exact. Mi-au spus ca multe dintre acele erori sunt stocate, ca le-au sters si sa revin ulterior sa vedem daca reapar.
Concluziile lor au fost:
- necesita inlocuire contactorul pedalei de frana
- necesita inlocuire comutatorul actionare capota spate (cand deschid capota potbagajului, clapeta de actionare se mai blocheaza, probabil din cauza prafului care este depus in interiorul ei)
- diagnoza amanuntita cutie de viteze automata - posibil calculator defect (tehnicianul care se ocupa de cutii automate era plecat la perfectionare si nu a avut cine sa faca testarea)
Ar mai fi o problema care apare uneori dupa pornire si anume la trecerea din trepata a 2-a de viteza intr-a 3-a smuceste putin cutia. Dupa ce se incalzente schimba normal.
Va rog frumos ajutati-ma cu interpretarea erorilor sau indrumati-ma spre o persoana, service, reprezentanta MB unde sa pot rezolva problemele.
Atasez si doua fisiere unul cu mesajul din bord si unul cu rezulatele diagnozei.
Concluziile lor au fost:
- necesita inlocuire contactorul pedalei de frana
- necesita inlocuire comutatorul actionare capota spate (cand deschid capota potbagajului, clapeta de actionare se mai blocheaza, probabil din cauza prafului care este depus in interiorul ei)
- diagnoza amanuntita cutie de viteze automata - posibil calculator defect (tehnicianul care se ocupa de cutii automate era plecat la perfectionare si nu a avut cine sa faca testarea)
Ar mai fi o problema care apare uneori dupa pornire si anume la trecerea din trepata a 2-a de viteza intr-a 3-a smuceste putin cutia. Dupa ce se incalzente schimba normal.
Va rog frumos ajutati-ma cu interpretarea erorilor sau indrumati-ma spre o persoana, service, reprezentanta MB unde sa pot rezolva problemele.
Atasez si doua fisiere unul cu mesajul din bord si unul cu rezulatele diagnozei.