Buna ziua, sunt posesor de mb w212 e220 cdi model decembrie 2009, masina am luat-o sh si a fost masina de companie mercedes benz inainte de a ajunge la mine, cu service la zi doar in reprezenanta.
serie sasiu WDD2120022A106074
acum ca am desris-o sa va descriu si problemele aparute
1. uneori la prima pornire sau in jumatea zilei sau seara nu are o regula anume (motor cald/rece) la relanti motorul incepe si trepideaza groaznic, smuceste in toate partile de parca ar vrea sa sara de unde este prins iar pe teava de esapament se aud ca un fel de rateuri, indiferent ca este in Drive, N sau P la fel face, daca accelerez simptomele dispar pana ce o las iar la relanti, apoi sa zic ca dupa 5 10 15 min incepe un ventilator in fata sa huruie la maxim simt un miros de ars/incins si apoi se calmeaza
2. incercand sa urc o pata mai abrupta masina a intrat in limp mode (nu mai trecea de 3000rpm martor de motor galben aprins)....m-am gandit ca am mers prea mult cu ea in oras si o fi dpf-ul incarcat, i-am pus motorina buna, aditiv si forja pe autostrada (mentionez ca am oprit-o si la repornire nu mai era in limp mode)...a tras frumos pana pe rosu, mers forja autostrada totul bine, apoi in 2 zile iar s-a aprins iar murea turbina la 3000, iar dua cateva reporniri de motor revenea la normal
3. am mers 2 3 zile cu ea asa ba intra in limp ba isi revenea pana am observat ca a murit turbina de tot nu mai avea vlaga nici cand nu mai era in limp mode, cum dealtfel e si acum, nefiind in limp mode nu mai trage deloc.
m-am dus cu ea pe tester STAR si:
P226300 THE BOOST PRESSURE DEVIATES FROM THE SPECIFIED VALUE
P246397 THE SOOT CONTENT OF THE DIESEL PARTICULATE FILTER IS NOT OK. THE SYSTEM FUNCTION IS RESTRICTED
P00AF92 BOOST PRESSURE CONTROL "A" HAS A MALFUNCTION. THE FUNCTION OR THE INSTRUCTION IS FAULTY
P067313 THE OUTPUT FOR THE GLOWPLUG (CYLINDER 3) HAS AN ELECTRICAL FAULT OR AN OPEN CIRCUIT. THERE IS AN OPEN CIRCUIT
nu stiu cat de grav e, dar ma gandesc fara sa ma pricep la mecanica:
1. smuciturile alea sa fie de a dpf incercand sa si faca regenarare?
2. desi am folosit numai low ash sa se fi incarcat prea tare dpf? am vazut pe forumuri straine ca o data ce te pricopsesti cu limp mode-ul asta rar mai scapi de el
3. in tentativa mea de a "curata" dpf-ul am stricat vreun senzor sau vacum de la turbina? sau mai grav turbina??
va rog niste pareri daca se poate avizate.
multumesc
p.s. nu am vazut sa scoata fum niciodata nici gri nici negru indiferent de talpa, am mici retineri ca ar fi turbina stricata deoarece se mai activa din cand in cand pana sa moara de tot, acum la turati joase este lesinata total.
serie sasiu WDD2120022A106074
acum ca am desris-o sa va descriu si problemele aparute

1. uneori la prima pornire sau in jumatea zilei sau seara nu are o regula anume (motor cald/rece) la relanti motorul incepe si trepideaza groaznic, smuceste in toate partile de parca ar vrea sa sara de unde este prins iar pe teava de esapament se aud ca un fel de rateuri, indiferent ca este in Drive, N sau P la fel face, daca accelerez simptomele dispar pana ce o las iar la relanti, apoi sa zic ca dupa 5 10 15 min incepe un ventilator in fata sa huruie la maxim simt un miros de ars/incins si apoi se calmeaza
2. incercand sa urc o pata mai abrupta masina a intrat in limp mode (nu mai trecea de 3000rpm martor de motor galben aprins)....m-am gandit ca am mers prea mult cu ea in oras si o fi dpf-ul incarcat, i-am pus motorina buna, aditiv si forja pe autostrada (mentionez ca am oprit-o si la repornire nu mai era in limp mode)...a tras frumos pana pe rosu, mers forja autostrada totul bine, apoi in 2 zile iar s-a aprins iar murea turbina la 3000, iar dua cateva reporniri de motor revenea la normal
3. am mers 2 3 zile cu ea asa ba intra in limp ba isi revenea pana am observat ca a murit turbina de tot nu mai avea vlaga nici cand nu mai era in limp mode, cum dealtfel e si acum, nefiind in limp mode nu mai trage deloc.
m-am dus cu ea pe tester STAR si:
P226300 THE BOOST PRESSURE DEVIATES FROM THE SPECIFIED VALUE
P246397 THE SOOT CONTENT OF THE DIESEL PARTICULATE FILTER IS NOT OK. THE SYSTEM FUNCTION IS RESTRICTED
P00AF92 BOOST PRESSURE CONTROL "A" HAS A MALFUNCTION. THE FUNCTION OR THE INSTRUCTION IS FAULTY
P067313 THE OUTPUT FOR THE GLOWPLUG (CYLINDER 3) HAS AN ELECTRICAL FAULT OR AN OPEN CIRCUIT. THERE IS AN OPEN CIRCUIT
nu stiu cat de grav e, dar ma gandesc fara sa ma pricep la mecanica:
1. smuciturile alea sa fie de a dpf incercand sa si faca regenarare?
2. desi am folosit numai low ash sa se fi incarcat prea tare dpf? am vazut pe forumuri straine ca o data ce te pricopsesti cu limp mode-ul asta rar mai scapi de el

3. in tentativa mea de a "curata" dpf-ul am stricat vreun senzor sau vacum de la turbina? sau mai grav turbina??
va rog niste pareri daca se poate avizate.
multumesc
p.s. nu am vazut sa scoata fum niciodata nici gri nici negru indiferent de talpa, am mici retineri ca ar fi turbina stricata deoarece se mai activa din cand in cand pana sa moara de tot, acum la turati joase este lesinata total.
Comment