Buna seara tuturor pasionatilor de Mercedes , as dorii sa discutam despre problemele electrice si suspensie hidraulice de la modelul Kombi.
Sint posesorul unui astfel de model ,an 1989 ,care se prezinta relativ bine , cu ceva mici probleme electrice , tabloul imi arde 2 sigurante permanent si inca una mai rarut,iar la suspensia hidraulica ,care functioneaza inca bine,am o scurgere usoara de ulei la amortizorul dreapta spate. Masina functioneaza bine inca,de cind am cumparat o am bagat ceva serios in ea ,arata aproape o epava ,dar avea motorul,cutia si caroseria ok si m am gindit sa o resuscitez ,pentru ca stiam ca merita ,mai ales ca sint bolnav dupa break uri .
Nu cred ca sint multi pasionati care sa bage din start vreo 3000 euro intr o masina ca sa si atinga visul. Eu am riscat si nu mi pare rau ,tanculetul este aproape beton , am circulat doar vreo 1500 km , sint un pasionat fericit. Am probat o pe autostrada soarelui ,serpentine, e unica ,indestructibila , i am verificat motorasul,de vreo 3 ori, cca 210 kmH ,la 5800turatii/min,merg frecvent cu 120-140km/ora in afara ,in oras mai batrineste ca , consuma nu se incurca ,fara sa te fortezi prea tare ajunge la 17 l % ,domol doar 13-14 %,in afara intre 8,5 si 10% depinde cum ai talpa.
O sa ma intrebati ce am bagat de 3000 euro : jenti originale,cauciucuri Dunlop 450 euro,Radio Cd si boxe doar vreo 150 euro(Pioneer si Alpine), vopsea de Beer cu manopera 700 euro,parbriz Nordglass 75 euro, alte uleiuri peste tot ,antigel, curea accesorii vreo 150 euro,motorase macarale electrice fata spate ,originale sh vreo 120 euro ,volan ,compresor aer inchidere centralizata , discuri fata spate si placutele aferente 400 euro , stergator fata (de rezerva),motoras luneta, sistem original portbagaj gen draperie ,huse si alte mici chestii ,embleme, garnitura capac culbutori,bujii,fise,capac delcou,filtrele toate(sau aproape) vreo 250 euro ,ornamente consola si oglinzi vreo 80 euro si inca n am terminat ,mai trebuie vreo 3-500 euro dar
mai astept putin sa mi revin din soc.
Oricum ar fi eu sint multumit , stiu ca m am bagat la ceva special si ca vor fi mai mereu probleme , are 27 de ani si nimik nu i etern ,dar visul meu si pasiunea pentru mercedes sint indeajuns , conduc un tanculet in care familia mea se simte excelent. Mai am un acaret care tine cu casa un Cielo Hatchback , are 21 de ani si in 5 ani (2011-2016),n a cerut nimik saraca, dar mi am facut incalzirea si cu ea,doar 650 de euro in articulatii si ceva uleiuri ,filtre samd.Are doar 93500 km reali(cumparata de la socrul meu,are 82 ani acum),masina mai mult statea decit mergea am cumparat o la 37000km cu 1250 euro.
Pe Mercedes am dat 900 euro , inscrisa B14 ,cumparata tot de la un mos , pe ceas are 150k km, dar mai sigur are vreo 250-300k km , stiu ce spun ca i am masurat manetoanele de la biele si am o" uzura enorma" de 9-11 sutimi de mm ,compresie 8,5-8,6 , nu papa gram de ulei ,nu scoate fum , si are o viata in el motorasul de nu mi vine sa cred .Deci motorasul este in forma maxima,curat bec, i am pus cuzineti standard de biela , au venit perfect ,probasem si cota 1 dar erau prea grosi , lantul de distributie ok , mai am un mic dubiu la incarcarea alternatorului ,13,4 V cu consumatori si 13,76 V fara consumatori,dar am citit in manualul de intretinere ca trebuie sa incarce doar intre 13 si 14 V , nu scrie exact cit , iar bateria sa nu scada sub 12,4 V cind este motorul oprit , a mea are 12,7 V minim.
Daca v am plictisit imi cer scuze celor care nu le plac mesajele mai lungi , doresc sa am dialoguri cu oricine care imi poate da un sfat sau cere un sfat,o idee .Am sa postez si poze ,daca e nevoie si un filmulet cu utilajul din dotare .
Sint posesorul unui astfel de model ,an 1989 ,care se prezinta relativ bine , cu ceva mici probleme electrice , tabloul imi arde 2 sigurante permanent si inca una mai rarut,iar la suspensia hidraulica ,care functioneaza inca bine,am o scurgere usoara de ulei la amortizorul dreapta spate. Masina functioneaza bine inca,de cind am cumparat o am bagat ceva serios in ea ,arata aproape o epava ,dar avea motorul,cutia si caroseria ok si m am gindit sa o resuscitez ,pentru ca stiam ca merita ,mai ales ca sint bolnav dupa break uri .
Nu cred ca sint multi pasionati care sa bage din start vreo 3000 euro intr o masina ca sa si atinga visul. Eu am riscat si nu mi pare rau ,tanculetul este aproape beton , am circulat doar vreo 1500 km , sint un pasionat fericit. Am probat o pe autostrada soarelui ,serpentine, e unica ,indestructibila , i am verificat motorasul,de vreo 3 ori, cca 210 kmH ,la 5800turatii/min,merg frecvent cu 120-140km/ora in afara ,in oras mai batrineste ca , consuma nu se incurca ,fara sa te fortezi prea tare ajunge la 17 l % ,domol doar 13-14 %,in afara intre 8,5 si 10% depinde cum ai talpa.
O sa ma intrebati ce am bagat de 3000 euro : jenti originale,cauciucuri Dunlop 450 euro,Radio Cd si boxe doar vreo 150 euro(Pioneer si Alpine), vopsea de Beer cu manopera 700 euro,parbriz Nordglass 75 euro, alte uleiuri peste tot ,antigel, curea accesorii vreo 150 euro,motorase macarale electrice fata spate ,originale sh vreo 120 euro ,volan ,compresor aer inchidere centralizata , discuri fata spate si placutele aferente 400 euro , stergator fata (de rezerva),motoras luneta, sistem original portbagaj gen draperie ,huse si alte mici chestii ,embleme, garnitura capac culbutori,bujii,fise,capac delcou,filtrele toate(sau aproape) vreo 250 euro ,ornamente consola si oglinzi vreo 80 euro si inca n am terminat ,mai trebuie vreo 3-500 euro dar

Oricum ar fi eu sint multumit , stiu ca m am bagat la ceva special si ca vor fi mai mereu probleme , are 27 de ani si nimik nu i etern ,dar visul meu si pasiunea pentru mercedes sint indeajuns , conduc un tanculet in care familia mea se simte excelent. Mai am un acaret care tine cu casa un Cielo Hatchback , are 21 de ani si in 5 ani (2011-2016),n a cerut nimik saraca, dar mi am facut incalzirea si cu ea,doar 650 de euro in articulatii si ceva uleiuri ,filtre samd.Are doar 93500 km reali(cumparata de la socrul meu,are 82 ani acum),masina mai mult statea decit mergea am cumparat o la 37000km cu 1250 euro.
Pe Mercedes am dat 900 euro , inscrisa B14 ,cumparata tot de la un mos , pe ceas are 150k km, dar mai sigur are vreo 250-300k km , stiu ce spun ca i am masurat manetoanele de la biele si am o" uzura enorma" de 9-11 sutimi de mm ,compresie 8,5-8,6 , nu papa gram de ulei ,nu scoate fum , si are o viata in el motorasul de nu mi vine sa cred .Deci motorasul este in forma maxima,curat bec, i am pus cuzineti standard de biela , au venit perfect ,probasem si cota 1 dar erau prea grosi , lantul de distributie ok , mai am un mic dubiu la incarcarea alternatorului ,13,4 V cu consumatori si 13,76 V fara consumatori,dar am citit in manualul de intretinere ca trebuie sa incarce doar intre 13 si 14 V , nu scrie exact cit , iar bateria sa nu scada sub 12,4 V cind este motorul oprit , a mea are 12,7 V minim.
Daca v am plictisit imi cer scuze celor care nu le plac mesajele mai lungi , doresc sa am dialoguri cu oricine care imi poate da un sfat sau cere un sfat,o idee .Am sa postez si poze ,daca e nevoie si un filmulet cu utilajul din dotare .
Comment