Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reparatie Motor E 220 W211 an 2003 sa ajunga la 1300 euro?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reparatie Motor E 220 W211 an 2003 sa ajunga la 1300 euro?

    Am facut un drum de Cluj Bucuresti....pe autostrada
    La 230 km/h temperatura apei a crescut rapid...becurile in bord sau pornit
    Am oprit am lasat putin sa se raceasca am compectat apa si am pornit la drum
    Am inceput sa pierd din ce in ce mai multa apa....la 50 km mai bagam cate 2 litri in speranta ca voi ajunge cu ea acasa
    Cand am vazut ca se inalzeste mereu am decis sa opresc la un service....
    Mi sa spus ca este cel putin garnitura de chiuloasa....dupa ce am oprit masina la incercarea de a o porni sa auzit doar un tacanit si in bord imi scria ca uleiul nu este de calitate, dupa aproximativ 1 ora motorul a pornit dar facea presiune in vas
    Am chemat platforma, masina pornea dar scotea un fum alb si nu mergea deloc rotund motorul
    Azi mecanicul mi-a dat jos chiuloasa si a zis ca nu doar chiuloasa e dusa ci si pistoanele camasile .....si ca trebuie capitala la motor
    Reparatia ar costa in jur de 1300 euro din care manopera 200 ce ma sfatuiti sa fac dragi colegi ?
    Am poze cu, chiuloasa data jos si poze cu blocul motor dar nu stiu cum sa le pun aici !
    Optiuni ar fi sa o vand asa desi iau bani de nimic, sa cumpar motor second, sa il fac cu 1300 euro, ce ma sfatuiti?
    Cu stima !

  • #2
    Daca tii la masina si arata bine vanzarea ei iese din discutie.Mai degraba iti convine un motor bun second hand eventual sunt dezmembrari care dau si garantie si ce iti mai ramane bun din al tau sa tii pentru piese de rezerva.Totodata ar putea conveni si repararea capitala a motorului tau cel putin daca e facuta ca la carte reparatia ai avea un motor aproape nou!
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Daca ai un mecanic de calitate nici nu m-as gândi si as repara motorul. Stiu câteva cazuri cu inlocuire de motor care nu au fost o reusita. Motoare care consuma mult ulei, plus modificãrile in acte.

      Daca masina nu mai are perspective din punct de vedere estetic, as dezmembra-o.

      Comment


      • #4
        Mecanicul meu e un om care a mai facut asa ceva ....second am gasit cu 700 euro cel mai ieftin dar nu stiu nici cati km are nici in ce stare e fiind dat jos
        Capitala ar fi 1000 euro + manopera 200..
        Ar mai fi o varianta sa iau una complecta cu volan pe dreapta anglia la 2500 euro si sa folosesc motorul si restul sa vand
        Recunosc ca imi place masina si nu am fost dezamagit deloc de ea
        Imi doream sa il schimb cu w212 dar am auzit ca sunt mult mai slabe facute si mult mai costisitoare....sensibile asa ca am zis ca il mai tin deoarece stiam tot ce o doare si multe piese le-am schimbat cu piese noi daca a fost nevoie din acest motiv as tine masina

        Comment


        • #5
          Salut!
          Din constatările mele: un motor in care ti-ai băgat lăbuțele atât de "adânc" nu mai funcționează niciodată ca unul neumblat decât pentru perioade scurte. N-as sta pe gânduri si as lua un motor de la dezmembrări, cu garanție si tot tacâmul. Nu vreau sa stârnesc polemici, e doar o părere personală...

          Comment


          • #6
            Parerea mea ,care am facut vreo 200 de RK uri la diverse motoare ,de vreo 20 ani sint inginer in c tii ,iar la baza sint electromecanic auto , trebuie sa faci un RK complet la motor.Nu cumpara motoare la sh ca nu stii ce cumperi ,poti gasii 4 biele de la 4 motoare in el cu pistoanele aferente, e o loterie,treaba cu garantia este asa formala nu e ceva sigur,oricit de bun ar fi motorul cumparat ,tot vei mai avea multe de schimbat pe el.
            Cel putin la acest motor ,dupa RK stii ca 250 k km nu ai treaba, ii faci rodajul , iar dupa aceea ,o lasi mai usor cu talpa la 230km/h,nu mai sarii de 160-180 ca astea s motoare comprimate (multi cai /capacitate mica) sensibile ,mai ales cele pe motorina .
            Vezi la ce cota iti scoate arborele cotit sa nu fie peste cota 1 (are 3 cote de reparatii 1,2si 3,cea de a 4 a e doar un numar si atit),la camasi/bucse si pistoane la fel cota 1,segmentii tot cota 1 ,iar cind te duci la strungarul care ti face alezarile si strunjirea, sa l intrebi ce bataie au sculele lui,(strung si celelalte,sa aibe scule mai noi germane,italiene franceze nu cazaturi comuniste) 2-3 sutimi e ok ,daca ii pui intrebarea asta o sa si dea seama ca stii ceva meserie,o sa o dea cotita , e mercedes nu i Dacia 1400,ok!
            Ce este peste cota 1 la orice masina nu prea merita sa l mai faci,nu tine mai mult de 100 k km poti sa i faci si monument plus probleme multe de rezolvat dupa o reparatie de cota 2 care nu prea are sorti de izbinda sa iasa bine in cotele date de fabricant ,deci atentie mare , nici mecanicii nu mai sint ce erau odata , meseriasii adevarati cam rari,mai ales pe masini de generatie mai noua ( de maxim 8- 10 ani), majoritatea meseriasilor i am gasit prin occident ,fara sa vreau .
            Deci la cota 1 e bine sa l faci pe asta care il ai acum,dar 200 euro pe manopera mi se pare enorm de putin,te arde el undeva,la piese , sub 400 euro manopera este suspect tare , la cit are de munca acolo, ii ia cam 4 zile pina sa ti dea ok ul sa pleci cu ea, are de facut linia de cuzineti,,supape , simeringuri supape si lista poate continua,distributie , spalat,montat demontat motor nu i asa simplu precum pare.Eu care mi am respectat meseria mereu, 2-3 zile imi lua un motor de Dacie pina il lasam sa plece si asta era simplut , un mercedes benzinar sub 500 dolari/euro nu l faceam nici mort ,la diesel nu prea m am bagat , un Volvo si un Scania in 3 insi si am zis ca innebunesc de cap...
            In rest , sa fii atent la ce cumperi,piesele sa fie cit mai originale sau germane macar,nu cumpara ieftine ca ti blestemi zilele dupa,te vor lasa foarte repede, si te va riuina manopera si piesa, vezi termostatul sondele de la radiator,radiatorul si tot ce tine de racirea motorului , senzorii de pe instalatia de racire daca sint in mintile lor ,de acolo a plecat problema,garnitura de chiuloasa nu se arde asa de capul ei fara sa te anunte vreun beculet ok.Bafta si rabdare!

            Comment


            • #7
              Din pacate MB de 8-10 ani nu are cote de raparatie... Chiar si la std, cuzinetii se aleg pe culori dupa codurile stantate pe bloc si vibrochen, e mai complicat putin.

              Decat strung, fara tratament chimic si cuzineti facuti din ochi si mai ales decat povesti fara argumente logice, mai bine iei un SH.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                E posibil sa fi ramas in urma cu motoarele noi,daca n am mai facut si desfacut motoare asta e, eu doar am incercat sa dau un sfat ,opinie ,parere personala .Dar n am de ce sa ma supar,uite asa mai aflu cite una , altfel s ar putea sa ai dreptate cu motor sh ,dar trebuie totusi verificat,pornit pe masina donatoare sa stii macar ce cumperi , ce bani dai pe el,ce ar mai fi de facut la el, nu i asa simplu cum pare , in rest toate bune.R

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF