Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E 220 w211 Bataie in cutie manuala la schimbat viteza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E 220 w211 Bataie in cutie manuala la schimbat viteza

    Mercedes e220 an 2003 w211 150 cp cutie manuala 6 trepte
    La schimbarea vitezelor in sarcina se aude o bataie cand este turat, in momentul cand las abreiajul, se aude un bum de il simt si pe maneta de schimbator, se poate sa fie un tampon de la cutie, Tampon motor, flansa, ma gandesc si la ambreiaj desi nu patineaza, placa rulment poate chiar volanta
    Daca cineva a mai avut problema rog un sfat

  • #2
    Eu zic ca daca ar fi volanta ar face la cuplaj si cand viteza este la neutru.

    La opel vectra testa volanta asa:
    - cu frana de mana trasa
    - ambreajul apasat
    - cu masina in viteza
    - ridici pedala cu ajutorul mainii, sau cu piciorul daca ai incaltaminte cu talpa f subtire, sau descult

    Daca simti batai in pedala atunci volanta nu mai amortizeaza ca si cand e noua.
    Sau discul de ambreaj e vai de capul lui si nu mai prinde cum trebuie.
    Discul il testezi schimband prost viteza, ridicand brusc ambreajul fara sa sincronizezi calumea turatiile. Daca masina se bruscheaza, atunci discul e bun, daca patineaza mult e cam uzat.
    Sau evident daca la deal turatia creste in draci dar viteza nu, discul e demult terminat si tot ce a ramas din el e doar o fantoma.

    Volanta cand e dusa rau tzacane cand opresti motorul sau cand il turezi brusc in gol.
    N-ai cum sa nu o auzi.
    Cel putin asa e la opel, dar nu vad de ce la mercedes ar fi diferit.

    Speculatie: Rog sa ma corectati daca gresesc:
    Legat de suporti, daca ar fi dusi atunci ar trebui sa se vada si de pe loc, daca pornesti cu frana de mana trasa din treapta a doua. Cu capota ridicata ar trebui sa vezi motorul cum se misca violent si bataia sa fie corelata cu oprirea miscarii motorului.

    Comment


    • #3
      Salutare! Am schimbat volanta,ambreiaj, rulment tampoane motor si cutie. Am aceleași simptome. Bãtaie la schimbarea vitezelor în treptele 1 si 2.
      stie cineva care e buba?

      Comment


      • #4
        Cred ca problema e in cutie, sincroane, flanse , furca ,pina nu desfaci cutia nu stii ce gasesti inauntru ,am patit la un BMW 324 aceleasi simptome, m am certat cu un prieten pe treaba asta,a facut aceleasi greseli ca si mecanicul tau, s a dus la alt amic,ala i a luat banii pe o reparatie inutila si tot asa facea masina,chiar ceva mai rau ,scirtiia cind schimba a 1 a cu a 2 a , iar dupa ce s a convins ca i am spus adevarul s a intors spasit la mine.I am spus ca i o dau jos si o face altcineva ,mai bun ca mine in cutii de viteza ,dar sa stea linga el sa vada cu ochii lui ce are varza in cutie : sincron viteza a 2 a crapat pe jumatate /fisurat , craboti vreo 2 lipsa la sincronul de viteza a 1 a , cautatoarele/furcile (are 2 bucati in spatele cutiei) erau dereglate ,mi a luat cca 7 ore sa i le pun la pozitie nu se sincronizau pentru ca erau slabite si alunecau putin pe tija , iar ca sa le pui ca in fabrica e ceva de povestit la nepoti, ca exemplu, imi iesea bine mersul de la 1 la 5 si marsarierul nu intra deloc ,intra marsarierul nu mi intra a 1 a ,chestie de finete de 0,5-1 mm la stringerea suruburilor de la furci pe cautatoare ,a fost cosmarul vietii mele ,de atunci nu m am apropiat de cutii ,cca 15_20 de ani de atunci.
        Deci ,cutia e problema nr 1 si dupa aceea mecanicul slabut, poate fi si priza din cutie usor ovalizata(strimba),care pleaca din grupul cutiei ,mare atentie,mai bine iei alta cutie buna care sa poata fi probata de un mecanic de cutii(repara numai cutii de viteza sau le inlocuieste) nu de motoare sau articulatii ,ok.

        Comment


        • #5
          Ambreiaj sau Volanta Sau Ce

          Va salut utilizatori ai forumului MB.Cu ceva timp in urma nu mai puteam schimba vitezele decit la rece....
          am schimbat kitul placa,disk si rulment presiune.....-nu intra in viteza deloc....
          au spus ca este volanta....
          ce optiuni ar mai fi?
          Multumesc

          MB E 270 CDI 6 trepte manula. Fabr 01.2004

          Comment


          • #6
            Pot sa iti dau un sfat? Daca nu ai rezolvat deja. Incearca sa nu te grabesti cu piciorul pe acceleratie cand lasi ambreiajul in primele doua sau trei trepte lasa un mic timp si accelerezi:
            Scuze dar fratele meu a distrus doua flanse la cardan si grup si intotdeauna bubuia masina de parca cobora Valea cea mai stancoasa. Pana ce l-am convins ca se grabete-te intre pedala ambreiaj si acceleratie
            E doar un sfat nu vreau sa supar pe nimeni

            Sent from my E6533 using Tapatalk

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF