Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Curea distributie rupta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curea distributie rupta

    Salutare, ieri trebuia da fac un drum pana la Galati, am decis s.o merg pe A2 asta scurtand drumu'.. Insa se pare ca m.a lovit ghinionul pe la jumatatea drumului si mai exact pe la Lehliu imi apare in bord Alternator/Battery etc. Visit workshop.. Dupa aproximativ 1km-2 observ ca apa a ajuns la 120km/h, am oprit pe banda de urgenta, oprit notor si deschis capota.. Apa clocotea ca naiba si a curs prin furtunul de langa cap.. Am reusit sa ma intorc cu masina in Bucuresti, insa ma gandesc oare ce daune a sufrrit motorul.. apa in ulei nu are, am verificat joja si nici in vasul de expansiune.. Aveti idee daca pun o noua curea se poate sa mearga ok motorul? Multumesc anticipat.. Masina este un e200 cdi 85kw din 2000.

  • #2
    Buna seara !





    Aia rupta nu e curea de distributie, ci curea de antrenare a agregatelor auxiliare motorului (alternator, compresor clima, pompa de apa, pompa servodirectie). Si cu ceva noroc, poate scapi doar cu inlocuirea ei.






    Dragos

    Comment


    • #3
      O schema pentru inlocuirea ei? Are cineva?

      Comment


      • #4
        Buna ziua !




        Daca discutam de motorul OM611, treaba cu cureaua arata asa:



        OM611 981 serpentine belt routing.JPG



        In functie de prezenta unui compresor de clima sau nu, te orientezi dupa schema de jos sau de sus. Si exista versiuni cu doua role de ghidaj sau doar cu una, marcate cu G pe scheme.




        Celelalte marcaje sunt asa:


        - GEN = generator = alternator
        - WP = water pump = pompa de apa
        - T = tensioner = rola intinzatoare
        - PAS = power assisted steering = pompa servodirectie
        - CS = crankshaft = fulie arbore cotit
        - AC = air conditioning compressor = compresor clima.





        Dragos

        Comment


        • #5
          Dar exista motoare în varianta de sus, fãrã compresor climã?

          Comment


          • #6
            Multumesc mult!

            Comment


            • #7
              Buna colegu,dupa ce montezi cureaua cea noua e bine sa faci si o poza cu telefonul ca nu se stie cand mai ai nevoie.
              Last edited by DAN220; 04-11-2016, 14:54 PM.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF