Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema spate

    Am un mercedes e class w210 si am o problema care nu reusesc sa-i dau de cap , in timpul mersului se bataie de spate , cum s-ar spune ma cerne de spate , am schimbat bucsi , am schimbat cauciucuri , jenti si nu stiu ce sa-i mai fac

  • #2
    Salut,ai controlat arcurile si armortizoarele?

    Comment


    • #3
      "Problema care nu reusesc sa-i dau de cap" - jignesti gramatica...
      Trecand peste asta, as schimba reperele evidentiate in fig. 3 din link, apoi, daca e cazul, m-as uita la amortizoare...
      Link: http://www.clubmercedes.ro/showpost....&postcount=133
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Poti controla cauciucurile (gumele) sa nu aiba galme (boalfe). Poate ai o janta sau un cauciuc care este stramb (a stat mult timp pe pana). Rulmenti spate sau articulatia, cum spune si colegul cutaresku.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          arcurile,amortizoarele, bucsi bascula, rulmenti toate schimbate,jentile,cauciucuri schimbate si tot face

          Comment


          • #6
            Atunci daca susti ca totul este nou, ceva nu este strans. Parerea mea este sa te întorci la mecanicul care ti-a facut lucrarea si sa verifice cu atentie toate suruburile si piulitele de pe articulatie. Mergi la alta vulcanizare si verifica rotile. Uite-te personal ca atunci când pune roata pe masina de echilibrat sa nu aibã oscilatii la cauciuc si janta(orizontal/vertical). Rotile sa fie echilibrate bine cu jante drepte. Cu alte cuvinte, roata trebuie sa se invarta perfect drepta (sfoara).
            Sugerez si verificare la puntea fata.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Multumesc am sa incerc

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF