Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Intretinere servodirectie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Citind posturile de mai sus am fost si eu atent la masina si stupoare,are simptomele celor de mai sus.Cind e rece nu se aude nimic apoi pe masura ce se incalzeste motorul incepe sa scoata un biziit.Mentionez ca nu se simt diferente in volan,directia functioneaza la fel dar cu zgomot.
    Last edited by dandciosu; 12-03-2008, 08:31 AM.
    mercedes e 220 cdi 150cp w211
    smart for two

    Comment


    • #17
      Ai rezolvat ceva cu problema?
      mercedes e 220 cdi 150cp w211
      smart for two

      Comment


      • #18
        Salutare.

        N-am avut timp de nimic. Am mai facut ceva km. Si porniri la rece.
        Zgomotul incepe sa se auda si la mine. Cum se incalzeste motorul efortul in volan incepe sa creasca.

        Intentionez sa fac o schimbare de ulei si filtru la servodirectie. Cred ca o sa ajung la reprezentanta. Dar cel mai probabil o sa dureze vreo 2 saptamani de cand fac programarea pana cand ma cheama.

        Sa vad cat costa, ca as schimba si uleiul din cutia de viteze. Si lichidul de frana. Poate si antigelul si termostatul.
        Last edited by silviulr; 12-06-2008, 21:40 PM.

        Comment


        • #19
          Problema este ca mi-a aparut si o miscare usoara stinga-dreapta in volan fara ca sa-i fi umblat la roti.
          mercedes e 220 cdi 150cp w211
          smart for two

          Comment


          • #20
            Salutare tuturor.
            Si scuze de intarziere.

            Am reusit sa fac o excursie pe la service-ul Autoklass Sud.
            Pentru problema cu servodirectia, le-am spus sa imi schimbe uleiul si filtrul de la servodirectie.
            Am mai schimbat lichidul de frana si antigelul cu termostatul (temperatura motorului statea pe la 65-70 de grade)

            Cand s-au apucat de masina, au observat ca trebuie schimbata si rola si intinzatorul de la cureaua de agregate. M-au sunat sa ma intrebe daca sunt de acord sa le schimbe si mi-au spus si pretul pt fiecare reper. Evident, am fost de acord. Am trecut si cureaua pe lista de piese schimbate, chiar daca mai mergea.

            Acum totul merge super. Volanul e ca la inceput (tot putin mai greu decat mi-ar fi placut), dar nu se mai simte vreo diferenta cand se incalzeste motorul.

            Sunt foarte multumit atat de cum merge masina cat si de cei de la service.
            Au program pana la ora 22.00. Eu am ajuns mereu dupa 21.30.
            Seara am fost sa facem devizul de intrare in service, serara am dus masina (care a intrat in lucru a doua zi la 7), si tot seara am fost sa o iau.

            Daca mergeam in alta parte ar fi trebuit sa imi iau liber. Si asta era mult mai greu.

            In afara de masini noi (revizie sau vreo avarie), am vazut in service un W124T.

            In concluzie, la mine a fost uleiul, intinzatorul, rola, cureaua si vreo doua tampoane despre care nu stiu mare lucru.

            Am gasit in portbagaj si piesele vechi, o sticla de apa distilata care nu a fost folosita, si o sticla de ulei pt servodirectie care nu a fost folosita in totalitate. Chiar si cureaua veche. Asa ca daca va trebui sa mai completez peste cateva luni lichidul de la servo, o sa am cu ce.

            Pe total, impresie foarte buna.

            Comment


            • #21
              Dl. Silviulr, la cat va dus toata treaba- mana de lucur+ piese? Un pret separat ar fi perfect daca se poate.

              Comment


              • #22
                Suma a fost cam mare, dar efectele se simt. Se poate spune ca au fost doar consumabile.
                Se pare ca preturile unitare sunt fara TVA.

                Poz Denumire operaţiune/produs Cant/Timp P/U Valoare bruta Valoare neta TVA
                0
                0 - înlocuit ulei servodirectie.
                1 TERMOSTAT 1.00 buc x 136.89 = 136.89
                2 ANTIGEL MOBIL ROSU/1L 5.00 BUC x 27.97 = 139.87
                3 APA DISTILATA 5.00 BUC x 1.24 = 6.18
                4 ULEI SERVO 0.5L 2.00 buc x 27.69 = 55.38
                5 LICHID FRÂNA 2.00 buc x 53.43 = 106.86
                6 TAMPON CAUCIUC 2.00 buc x 12.09 = 24.18
                7 CUREA 1.00 buc x 131.20 = 131.20
                8 ROLA 1.00 buc x 82.80 = 82.80
                9 INTINZATOR CUREA 1.00 buc x 219.26 = 219.26
                10 INLOC LICHID FRÂNA 1.00 ORE x 160.00 = 160.00
                11 INLOC ULEI SERVODIRECTIE 0.50 ORE x 160.00 = 80.00
                12 INLOC ANTIGEL 0.30 ORE x 160.00 = 48.00
                13 DEM./MONT.,INLOCUIT DUPĂ CONSTATARE TE 0.80 ORE x 160.00 = 128.00
                14 INLOC. CUREA ANTRENARE (SISTEM CU 0 CUR 0.40 ORE x 160.00 = 64.00
                15 DEM./MONT., ÎNLOCUIT DUPĂ CONSTATARE 0.80 ORE x 160.00 = 128.00
                16 INLOC ROLA CUREA AGREGATE 0.40 ORE x 160.00 = 64.00


                Total Valoare 1574.62
                Total TVA 299.18
                Total 1873.80

                Mai era in plan un diagnostic pt cutia de viteze, o eventuala schimbare a tampoanelor de la motor si cutie, etc.
                Se amana pt anul viitor. De la service au zis ca nu e necesar.

                Si alta chestie interesanta: cica nu exista filtru la instalatia de servodirectie. Asa o fi?
                Last edited by silviulr; 12-20-2008, 21:50 PM.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by dandciosu View Post
                  Citind posturile de mai sus am fost si eu atent la masina si stupoare,are simptomele celor de mai sus.Cind e rece nu se aude nimic apoi pe masura ce se incalzeste motorul incepe sa scoata un biziit.Mentionez ca nu se simt diferente in volan,directia functioneaza la fel dar cu zgomot.
                  Am rezolvat problema prin completarea cu lichid .Au disparut toate simptomele de mai sus.
                  mercedes e 220 cdi 150cp w211
                  smart for two

                  Comment


                  • #24
                    Sal...am aceleasi simptome la servodirectie ca si colegii (merge greu,suna a ''greu'' cand trag de volan parca se forteaza) stiti cumva exista un ''buson'' de golire a pompei servo? daca nu!...are ceva daca complectez peste nivelul maxim?(poate isi revine)!....si cu ce tip de ulei merge servodirectia?

                    multumesc!
                    Allways on the move...
                    http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                    Comment


                    • #25
                      Nu se completeaza peste maxim.Incearca sa schimbi lichidul , poate se schimba situatia in bine , daca nu probabil problema e din compresor.Vasul de expansiune daca nu ma insel are busonul prevazut in asa masura incat daca nivelul lichidului depaseste o limita , acesta refuleaza si curge pe marginea vasului.Are ceva ca un fel de prea-plin.Eu cand am schimbat lichidul , am scos cu o pompa tot ce era in vasul de expansiune , apoi sub masina am dat drumu usor la cele 2 conducte de pe caseta de directie.Astfel s-au golit si acestea.Probabil a mai ramas lichid pe instalatie , dar o cantitate nesemnificativa , de ex(100g) , apoi am turnat in vasul de expansiune lichidul nou dupa norma MB.Atentie cand torni lichidul nou piulitele de la conductele de pe caseta de directie sa fie stranse calumea.Apoi in timp ce turnam , o a doua persoana vira stanga-dreapta pe loc pentru a se umple instalatia cu lichid.Bafta in rezolvarea problemei.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF