Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire

    Buna ziua. Dupa multe incercari la servis , am zis sa imi incerc norocul si aici.
    Am un Mercedes-Benz e 200 , an 1998 , benzina, 136 Cai , cutie automata( si cu trepte manuale 1-2-3-4 stiti voi ).
    Am o problema cu pornirea masinii atunci cand motorul este rece, mai exact ii dau cheie , urca rapid pana la 1000 turatii si apoi scade (innecandu-se) pana moare motorul asta in decurs de 1-2 secunde. Apoi ii mai dau o cheie ...la fel aceasi poveste , iar la a 3-4-a cheie porneste si ramane la 900 turatii. Tin sa precizez ca motorul oscileaza * Daca o pornesc in P trepideaza masina ca un motor deasel, iar daca urmaresc turometrul din bord acesta oscileaza in sus si-n jos(cand e la 1000-1200 ture, cand e la 800-900, etc). Se calmeaza abia dupa 2-3 minute ..si motorul merge normal. Daca peste o ora 2 ..3.. ii dau cheie , porneste normal fara probleme.. dar daca ii dau cheie a 2-a zi , iarasi moare motorul si intampin aceasi problema.De curand ( maxim 1 luna ) am facut toate schimburile. Filtru aer , filtru benzina, filtru polen , ulei motor , ulei cutie, termostat lichid-racire, bujii Bosch. Era o problema cu ESP, BAS etc nu era functional si dadea erori pe calculator si ramaneau becurile de frana permanent aprinse dupa pornirea masinii ( am schimbat senzorul de pedala ) e ok acum , funtioneaza perfect. S-a verificat clapeta de aceleratie e perfect curata. Tot un detaliu care poate conteaza in aceasta problema..e ca motorul se tureaza mai tare in N si P ( neutru si parking ) decat in D sau R ..in P am 900 de ex , in D am 600-700. Ca sa nu mai zic ca la pornire , cand intr-un final porneste..masina trepideaza ca un motor deasel daca o tin in P sau N. Daca ii dau D sau R , se calmeaza instant , scade turatia si e pregatita "de zbor" . Problema cu pornirea este dinainte sa fac toate schimburile precizate mai sus , sa dispara chestia ca ar fi o problema din ce s-a schimbat .A intampinat cineva o problema similara? pentru mai multe detalii , raman pe fir si mai adaug una alta daca doriti sa stiti.
    Last edited by arlechinul92; 02-15-2016, 15:46 PM.

  • #2
    Bujii, bobine?Au fost verificate?Pe tester mai apar alte erori in momentul de fata?
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Originally posted by broscutza2001 View Post
      Bujii, bobine?Au fost verificate?Pe tester mai apar alte erori in momentul de fata?
      Am dat edit la postare , da , bujiile au fost schimbate toate 4 cu bujii bosch. Cand s-a pus calculatorul pe ea era plina de erori , ultima eroare fiind la termostatul lichid racire . L-am schimbat , nu mai da eroare dar tot nu porneste. Erorile au fost sterse in momentul schimbarii senzorului de pedala

      Comment


      • #4
        Referitor la bobine , nu a dat nici o eroare pe calculator pentru bujii/bobine. Le-am schimbat doar bujiile ca am zis ca na ..trebuiesc schimbate si alea pana la urma. Dar din moment ce nu apar pe calculator cu eroare , nu sunt o problema nu ?

        Comment


        • #5
          Daca una nu merge ar trebui sa porneasca in 3 macar.Masoara presiunea in rampa de injectie si vezi sa nu fie obosit ori vreun injector ori pompa din rezervor.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            Se pare ca problema apare numai cand motorul e rece, ai incercat sa tii pedala (acceleratia) calcata putin? Ar trebui sa intre un fel de soclu automat cand e mai rece, ceea ce nu pare sa faca motorul tau. Posibil sa fie de acolo problema.
            Marinarul.tk
            Proud owner of C180/96

            Comment


            • #7
              Originally posted by malnik2002 View Post
              Se pare ca problema apare numai cand motorul e rece, ai incercat sa tii pedala (acceleratia) calcata putin? Ar trebui sa intre un fel de soclu automat cand e mai rece, ceea ce nu pare sa faca motorul tau. Posibil sa fie de acolo problema.
              Da , astazi i-am dat cheie si in clipa cand a luat-o din prima si a urcat la 1000 ture ( urmand apoi sa moara ca de obicei dupa 1 secunda 2 ) , am accelerat-o , a urcat turatia pana pe la 3-4000 ture apoi cand am lasat acceleratia a coborat si a inceput sa se innece motorul pana a murit. A 2-a cheie a luat-o ...a ramas pornita dar dadea sa se innece , scadea tot pana la 200-300 ture ..apoi s-a ridicat turatia dintr-o data si statea turata la 1200-1300 turatii.Dupa 2-3 minute s-a calmat si a ramas la 700. Cam asta e problema masinii..asta face zilnic..:de la ce , nu pot sa-mi dau seama

              Comment


              • #8
                Un detaliu foarte important !! Motorul porneste intotdeauna, indiferent ca e rece sau nu . El porneste , doar ca moare dupa 1-2 secunde.Cateodata scade dintr-o data turatia si moare...cateodata mai incet, dar rezultatul e acelas.(Asta cand e motorul rece...cand e cald porneste frumos si-si vede de drum). Cum zic azi am accelerat-o imediat dupa ce am dat cheie sa nu apuce sa moara. I-am dat "talpa" pana la 3000-4000 turatii , iar cand am lasat pedala ..incet dar sigur a murit motorul . A scazut turatia pana a inceput sa se innece motorul si sa trepideze..si s-a oprit. La a 2-a cheie a inceput sa se innece ...dar nu a murit motorul..a urcat la 1200-1300 turatii ( cam ciudat ) , a stat turata aproximativ 2-3 minute apoi s-a calmat si a ramas 700 turatii.

                Astazi in schimb , am mai observat o chestie foarte ciudata. Se calmeaza motorul si sta la 700 ...dar surpriza , dupa 10-20 secunde da rateuri ..si iar sta constanta..si iar da rateuri ..iar sta constant iar da rateuri..( si din cand in cand se aude cate un "click", ca 2 piese de metal ascutite care se lovesc, sau ca un ciocan lovit in nicovala) o singura bataie sau click se aude....iar sta turatia constanta... la un moment dat iar scade turatia si se aude asta. Apoi se incalzeste motorul si nu mai are nici o problema ...nici un click nimic..
                Acest click seamana izbitor cu sunetul ceasornicului cu cuc , sau cu pendula ..atunci cand se face ora 00:00 , cand manosul se muta de la 23:59 pe 00:00
                Last edited by arlechinul92; 02-16-2016, 15:23 PM.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF