Buna ziua. Dupa multe incercari la servis , am zis sa imi incerc norocul si aici.
Am un Mercedes-Benz e 200 , an 1998 , benzina, 136 Cai , cutie automata( si cu trepte manuale 1-2-3-4 stiti voi ).
Am o problema cu pornirea masinii atunci cand motorul este rece, mai exact ii dau cheie , urca rapid pana la 1000 turatii si apoi scade (innecandu-se) pana moare motorul asta in decurs de 1-2 secunde. Apoi ii mai dau o cheie ...la fel aceasi poveste , iar la a 3-4-a cheie porneste si ramane la 900 turatii. Tin sa precizez ca motorul oscileaza * Daca o pornesc in P trepideaza masina ca un motor deasel, iar daca urmaresc turometrul din bord acesta oscileaza in sus si-n jos(cand e la 1000-1200 ture, cand e la 800-900, etc). Se calmeaza abia dupa 2-3 minute ..si motorul merge normal. Daca peste o ora 2 ..3.. ii dau cheie , porneste normal fara probleme.. dar daca ii dau cheie a 2-a zi , iarasi moare motorul si intampin aceasi problema.De curand ( maxim 1 luna ) am facut toate schimburile. Filtru aer , filtru benzina, filtru polen , ulei motor , ulei cutie, termostat lichid-racire, bujii Bosch. Era o problema cu ESP, BAS etc nu era functional si dadea erori pe calculator si ramaneau becurile de frana permanent aprinse dupa pornirea masinii ( am schimbat senzorul de pedala ) e ok acum , funtioneaza perfect. S-a verificat clapeta de aceleratie e perfect curata. Tot un detaliu care poate conteaza in aceasta problema..e ca motorul se tureaza mai tare in N si P ( neutru si parking ) decat in D sau R ..in P am 900 de ex , in D am 600-700. Ca sa nu mai zic ca la pornire , cand intr-un final porneste..masina trepideaza ca un motor deasel daca o tin in P sau N. Daca ii dau D sau R , se calmeaza instant , scade turatia si e pregatita "de zbor" . Problema cu pornirea este dinainte sa fac toate schimburile precizate mai sus , sa dispara chestia ca ar fi o problema din ce s-a schimbat .A intampinat cineva o problema similara? pentru mai multe detalii , raman pe fir si mai adaug una alta daca doriti sa stiti.
Am un Mercedes-Benz e 200 , an 1998 , benzina, 136 Cai , cutie automata( si cu trepte manuale 1-2-3-4 stiti voi ).
Am o problema cu pornirea masinii atunci cand motorul este rece, mai exact ii dau cheie , urca rapid pana la 1000 turatii si apoi scade (innecandu-se) pana moare motorul asta in decurs de 1-2 secunde. Apoi ii mai dau o cheie ...la fel aceasi poveste , iar la a 3-4-a cheie porneste si ramane la 900 turatii. Tin sa precizez ca motorul oscileaza * Daca o pornesc in P trepideaza masina ca un motor deasel, iar daca urmaresc turometrul din bord acesta oscileaza in sus si-n jos(cand e la 1000-1200 ture, cand e la 800-900, etc). Se calmeaza abia dupa 2-3 minute ..si motorul merge normal. Daca peste o ora 2 ..3.. ii dau cheie , porneste normal fara probleme.. dar daca ii dau cheie a 2-a zi , iarasi moare motorul si intampin aceasi problema.De curand ( maxim 1 luna ) am facut toate schimburile. Filtru aer , filtru benzina, filtru polen , ulei motor , ulei cutie, termostat lichid-racire, bujii Bosch. Era o problema cu ESP, BAS etc nu era functional si dadea erori pe calculator si ramaneau becurile de frana permanent aprinse dupa pornirea masinii ( am schimbat senzorul de pedala ) e ok acum , funtioneaza perfect. S-a verificat clapeta de aceleratie e perfect curata. Tot un detaliu care poate conteaza in aceasta problema..e ca motorul se tureaza mai tare in N si P ( neutru si parking ) decat in D sau R ..in P am 900 de ex , in D am 600-700. Ca sa nu mai zic ca la pornire , cand intr-un final porneste..masina trepideaza ca un motor deasel daca o tin in P sau N. Daca ii dau D sau R , se calmeaza instant , scade turatia si e pregatita "de zbor" . Problema cu pornirea este dinainte sa fac toate schimburile precizate mai sus , sa dispara chestia ca ar fi o problema din ce s-a schimbat .A intampinat cineva o problema similara? pentru mai multe detalii , raman pe fir si mai adaug una alta daca doriti sa stiti.
Comment