Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Check engine aprins (W207)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Check engine aprins (W207)

    Buna ziua! Sunt posesorul unui mercedes E-class coupe (W207) (E 350 CDI - 170 KW/231 HP). De vreo 2 saptamani mi s-a aprins check-ul iar masina are momente: cand merge normal, cand merge infundat ( se accelereaza foarte greu si motorul are sunetul schimbat). In momentul cand merge infundat, o trag pe dreapta, opresc motorul, scot cheia din contact, o pun la loc, pornesc si masina functioneaza normal. Cateodata se mai stinge check'ul iar masina are aceleasi simptome: cand merge bine, cand nu merge. Imi puteti spune o parere sau o solutie? Multumesc!

  • #2
    Cand merge "infundat" si motorul schimba sunetul intra in limp mode adica in protectie.Pentru check engine aprins pot fi multe cauze.Singurul mod de a afla motivul este sa pui diagnoza Star pe ea si sa vezi ce erori are memorate.Totodata daca pui Starul pe ea verifica toti parametrii si eventual fa diagnoza in mers daca check engine nu sta mereu aprins.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Buna seara! Am fost la tester cu masina. Cel care mi-a testat-o a spus ca este EGR-ul de vina. Mi-am aruncat si eu ochii prin monitor si am vazut ca scria ceva si de filtru de particule. Acum nu stiu ce sa fac, nu vreau sa cumpar valva EGR sa o montez si sa mearga la fel.

      Comment


      • #4
        Relativ aproape de tine ai userul Mercedes CDI.Sunal sa iti faca o diagnoza ca oamenii sa nu te apuci de bagat bani aiurea.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Eu iti recomand o reprezentanta sau un atelier specializat, egr-ul la modelul tau este f fiabil.
          Daca faceai o poza dupa ecran primeai mai multe info.

          Cu probleme la sistemul egr, regenerarea DPF nu se mai face, astfel in scurt timp daca nu rezolvi problema, vei avea probleme reale si cu acesta.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Am rezolvat problema. EGR off + DPF off a fost solutia cea mai ieftina si cea mai buna. Multumesc frumos pentru sfaturi.

            Comment


            • #7
              Ai facut o improvizatie practic , nu ai rezolvat cauzele .....acum fiecare face cum considera .

              Comment


              • #8
                Originally posted by d0ruletz17 View Post
                Am rezolvat problema. EGR off + DPF off a fost solutia cea mai ieftina si cea mai buna. Multumesc frumos pentru sfaturi.

                Acum va trebuii sa fii mai cumpatat si sa pui ceva bani deoparte, vei cheltuii enorm in urmatoarea perioada.

                La MB sa faci asa ceva este o enorma prostie. Mai ales la Euro5.
                E ca si cum ai o gaura in acoperis si schimbi ligheanul cu o galeata mai mare, de plouat oricum va ploua, din ce in ce mai mult si orice inovatie e de pomana, daca nu repari acoperisul.

                Noi ne intalnim destul de des cu astfel de tineri f destepti care ajung in final sa dispere, mai ales dupa ceva vreme canf tunerul nu mai raspunde la telefon sau nu mai are cum sa rescrie soft-ul original.

                Aici pe forum era cineva care platea bani buni pe DPF-uri uzate/sparte, probabil tu ai dat si bani sa il goleasca tocmai de sitele scumpe - asta e o prosteala noua a unor "tuneri" pt a pune mana pe dpf-uri.

                Mai mult decat atat, sistemul de evacuare este calculat pt un randament maxim al turbinei, astfel fara dpf mare parte din gaze vor prefera sa mearga afara pe tobe, ne-turbionate de partea in care a fost dpf-ul, decat sa se chinuie sa cedeze energie turbinei.

                EGR-off, DPF-off este doar un business care obliga 100% la cheltuieli mult mai mari.
                Noi avem constant clienti care vin sa cheltuie bani pt aducerea masinii la configuratia initiala, dpdv business este o situatie win-win.
                Last edited by cl600; 02-06-2016, 23:59 PM.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF