Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme W 210 din 1996

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme W 210 din 1996

    Recent am achizitionat un nou ( mai vechi ) mercedes, si anume E 250 diesel ( W 210 ) din 1996 si am la el doua mici probleme:

    1.) - pe bord ramane tot timpul aprins becul de apa ca si cum nu as avea in radiator lichid de racire, ceea ce nu este adevarat pentru ca am verificat, am presupus ca ar fi o problema cu senzorul care detecteaza nivelul lichidului de racire, dar nu imi dau seama unde ar putea fi amplasat, are cineva idee cum pot sa ajung la el?

    2.) - nu functioneaza ventilatorul de de la sistemul de clima ( masina are clima automata ) l-am demontat si am testat motorul ventilatorului este ok, dar mai are pe el o componenta electronica ( presupun ca e regulatorul de turatie ) care nu am cum sa o testez, cineva mi-a zis ca ar fi acea piesa defecta, dar nu reusesc sa o gasesc in comert ( decat tot sistemul ventilator/regulator dar e prea scump ), am auzit ca regulatorul de pe W 140 ar putea fi folosit pentru a repara defectul, are cineva cunostinte in materie ?

    In speranta ca cineva va vedea acest thread Va multumesc anticipat !

    Ps. orice sfat / link ori alt tip de documentatie este bine venit
    W 123 -240 Diesel 1984

    W 210 -250 Diesel 1996

  • #2
    Eu am schimbat ventilatorul de la clima automata la un w210 tot din 96.L-am gasit la cineva la sh pentru ca mie mi la adus cineva nou,comandat prin programul ala pe care il au la service( nu stiu cum ii zice) si nu venea,chiar daca era acelasi cod ca cel de pe masina.NU gasesti doar regulatorul ala.Gasesti doar ventilatorul cu totul,cu tot cu motor.
    Eu acuma am probleme cu carbunii la motorul de la ventilator, ca sau dus si nu porneste deloc.

    Comment


    • #3
      Problema nr 2 rezolvata, adica cea cu ventilatorul si fff avantajos.Am gasit acel regulator de turatie de w140 pe un site de vanzari piese din america, de unde l-am si comandat si normal ca fiind nerabdator sa vad daca imi functioneaza pe ventilatorul meu l-am si montat...Merge perfect,fiecare treapta si modul automat. Toata afacerea ma costat 120 de euro,iar daca comandam la reprezentanta imi aduceau regulatorul + ventilator (cica pt w210 doar asa se vinde) la 950 de euro. Am sa postez curand si poze cu modul in care se face legatura intre fire pt ca este o alta mufa cea de la w140 in speranta ca va fi de folos si altcuiva,parerea mea ca cei 830 de euro economisiti pot avea o alta destinatie. As vrea sa rog un moderator sa imi raspunda daca pozele le pot posta tot aici sau trebuie facut un alt topic?
      W 123 -240 Diesel 1984

      W 210 -250 Diesel 1996

      Comment


      • #4
        Pozele le poti posta aici. Nu e nevoie de alt thread.

        In legatura cu senzorul de la lichidul de racire, acesta e de obicei la baza vasului de expansiune. Impuritatile din lichid il mai fac sa se intepeneasca si sa ramana becul aprins in bord.

        Comment


        • #5
          Si eu am un W210 250D din 1996 (luat din Millano) si la mine becul nu se aprinde cand raman fara solutie in vasul pt spalator parbriz. Acu' stiu unde sa caut. Multumesc.
          100% oltean
          Oo\=|=/oO
          _____________________________________
          1996 Mercedes W210 250D Avantgarde

          Comment


          • #6
            Draga Adrian domnul moderator vorbea de vasul de expansiune deci de vasul lichidului de racire si nu de vasul lichidului de spalat parbrizul! ATENTIE nu face confuzii!!!!

            Comment


            • #7
              In legatura cu senzorul de la lichidul de racire, acesta e de obicei la baza vasului de expansiune. Impuritatile din lichid il mai fac sa se intepeneasca si sa ramana becul aprins in bord.
              Multumesc ! Am demontat vasul de expansiune si intradevar senzorul este situat la baza acestuia, dar problema tot nu sa rezolvat...am cumparat senzor nou,am golit vasul de lichid si am controlat daca culiseaza acel plutitor si este totul la locul lui dar martorul tot nu sa stins.Cei de aici de la reprezentanta de unde am luat senzorul au zis ca poate fi si din cauza senzorului de la vasul cu lichidul de spalat parbrizul pentru ca acesti doi senzori sunt un circuit si de aceea imi ramane aprins martorul.Intradevar mie senzorul de la vasul cu lichidul pt spalat parbrizul nu imi functioneaza sigur, pt ca am scos apa din el si nu se aprinde martorul.Ce ar fi de facut? Sa schimb si acest senzor? Daca ai ceva ideea despre asta anunta-ma te rog...Mii de multumiri
              Last edited by florineasca; 11-14-2008, 21:43 PM.
              W 123 -240 Diesel 1984

              W 210 -250 Diesel 1996

              Comment


              • #8
                Nu contrazic acest lucru dar nici nu-l infirm. Insa ma intreb....
                De ce sunt doua becuri la bord care sa indice cele doua nivele scazute ale fluidelor? Adica un bec pt antigel si unul pt lichidul de parbriz. Ce rost ar mai avea cele doua becuri daca unul singur ar fi suficient ca sa indice un nivel scazut. Eu unul cel putin asa am in bord. Un bec pt antigel si unul pt lichidul de parbriz. Fiecare se aprinde in legea lui, independent de nivelul celuilalt vas. De unde deduc ca ar trebui sa fie circuite separate.

                Comment


                • #9
                  Fotografiile promise:










                  Regulatorul ( codul mercedes 1408218451 ) a fost cumparat on line de pe site-ul urmator: http://www.autohausaz.com/
                  W 123 -240 Diesel 1984

                  W 210 -250 Diesel 1996

                  Comment


                  • #10
                    Va salut pe toti.Iata si cea de-a doua problema rezolvata , adica cea cu martorul aprins de la lichidul de racire al motorului.am schimbat si senzorul din recipientul cu lichid pt spalarea parbrizului si acum e totul ok.Se pare ca cei 2 senzori sunt un circuit intradevar pt ca acum sa stins martorul de la lichidul de racire al motorului si in absenta lichidului de spalat parbrizul se aprinde si martorul pt acesta, ceea ce inainte nu o facea.Multzumesc colegilor de sfaturi si se poate inchide.
                    W 123 -240 Diesel 1984

                    W 210 -250 Diesel 1996

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF