Salutare tuturor.
Detin un E200 CDI din 2000, motor 2151, 85kw si de o luna tot o tin in probleme cu dansul. Prima data am sesizat ca-mi curge motorina dintr-un furtun care duce din pompa de inalta catre rampa. Am inlocuit acest furtun, cu unul de la un magazin de piese auto rezistent la presiune&combustibil. Dupa care a inceput sa-mi curga motorina prin supapa de aerisire, am schimbat-o si pe aceasta. Dupa ce am schimbat-o am realizat ca dureaza mai mult pana porneste motorul, invarte de 2-3ori.. Ei bine astazi m-am trezit si cu EPC-u', am tras pe dreapta am restartat masina si n-a aparut, am calcat acceleratia iar si iar a aparut. Tin sa precizez ca am desfacut un senzor de abs pe care nu l-am prins in totalitate la loc, l-am prins doar intr-un surub fiindca celalalt este bulit si trebuia sa caut sa cumpar altul. Are cineva idee de la ce poate sa fie? O sa ma duc la un diag maine... dar pana maine niste idei ceva? Multumesc anticipat.
Detin un E200 CDI din 2000, motor 2151, 85kw si de o luna tot o tin in probleme cu dansul. Prima data am sesizat ca-mi curge motorina dintr-un furtun care duce din pompa de inalta catre rampa. Am inlocuit acest furtun, cu unul de la un magazin de piese auto rezistent la presiune&combustibil. Dupa care a inceput sa-mi curga motorina prin supapa de aerisire, am schimbat-o si pe aceasta. Dupa ce am schimbat-o am realizat ca dureaza mai mult pana porneste motorul, invarte de 2-3ori.. Ei bine astazi m-am trezit si cu EPC-u', am tras pe dreapta am restartat masina si n-a aparut, am calcat acceleratia iar si iar a aparut. Tin sa precizez ca am desfacut un senzor de abs pe care nu l-am prins in totalitate la loc, l-am prins doar intr-un surub fiindca celalalt este bulit si trebuia sa caut sa cumpar altul. Are cineva idee de la ce poate sa fie? O sa ma duc la un diag maine... dar pana maine niste idei ceva? Multumesc anticipat.
Comment