Salutare la toti colegii de forum.
Cautand informatii dar negasind chiar atat de multe tinand cont ca eu deja am facut operatiunea tin sa o impartasesc si cu voi dragi colegi.Motivul schimbarii termostatului la Mine a fost faptul ca de cand sa racorit afara nu se mai ridica apa mai mult de 70 dar mai mult statea la 50-60 de grade.
Se incepe prin a demonta primul scut mic al masinii cel de sub radiatoare.El e prins in 8 suruburi.Cate 2 la fiecare contraaripa de plastic si pe stanga si pe dreapta si 4 dedesubt sub motor din care 2 mai in fata si 2 mai in spate.
Odata demontat scutul mic pe partea drepta cum ne uitam la motor in coltul la radiatorul de racire (cel mai gros) gasim ca un fel de minirobinet din plastic (vezi foto atasata) in in jos are circa 0,5 cm de tub pentru scurgere.Se desface in sens antiorar 180 de grade sa nu stropeasca prea tare si scoatem si dopul de la vasul de antigel.Dureaza circa 10 minute sa curga tot.
Se demonteaza cele 2 suruburi de la cotul de plastic care acopera termostatul situat in partea din fata a motorului intre cei 2 senzori de la axele cu came cred ca sunt alea.Se trage usor tubul in fata ( la mine era copt si sa rupt).Odata scos afara cotul se scote termostatul care are 2 clipsuri si se monteaza cel nou pastrand si garnitura dintre termostat si bloc motor care nu vine odata cu termostatul.
Se remonteaza totul la loc inchidem robinetul de scurgere si pregatim compozitia noului antigel.Eu am cumparat original albastru ( vezi foto) in amestec 60% antigel si restul apa.Mai exact 3 litri antigel pur si 2,5 circa apa demineralizata totalizand 5,5 litri compozitie.
Succes!
Cautand informatii dar negasind chiar atat de multe tinand cont ca eu deja am facut operatiunea tin sa o impartasesc si cu voi dragi colegi.Motivul schimbarii termostatului la Mine a fost faptul ca de cand sa racorit afara nu se mai ridica apa mai mult de 70 dar mai mult statea la 50-60 de grade.
Se incepe prin a demonta primul scut mic al masinii cel de sub radiatoare.El e prins in 8 suruburi.Cate 2 la fiecare contraaripa de plastic si pe stanga si pe dreapta si 4 dedesubt sub motor din care 2 mai in fata si 2 mai in spate.
Odata demontat scutul mic pe partea drepta cum ne uitam la motor in coltul la radiatorul de racire (cel mai gros) gasim ca un fel de minirobinet din plastic (vezi foto atasata) in in jos are circa 0,5 cm de tub pentru scurgere.Se desface in sens antiorar 180 de grade sa nu stropeasca prea tare si scoatem si dopul de la vasul de antigel.Dureaza circa 10 minute sa curga tot.
Se demonteaza cele 2 suruburi de la cotul de plastic care acopera termostatul situat in partea din fata a motorului intre cei 2 senzori de la axele cu came cred ca sunt alea.Se trage usor tubul in fata ( la mine era copt si sa rupt).Odata scos afara cotul se scote termostatul care are 2 clipsuri si se monteaza cel nou pastrand si garnitura dintre termostat si bloc motor care nu vine odata cu termostatul.
Se remonteaza totul la loc inchidem robinetul de scurgere si pregatim compozitia noului antigel.Eu am cumparat original albastru ( vezi foto) in amestec 60% antigel si restul apa.Mai exact 3 litri antigel pur si 2,5 circa apa demineralizata totalizand 5,5 litri compozitie.
Succes!
Comment