Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Reinvierea dricului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reinvierea dricului

    Salut, in primul rand o sa incep prin a'mi cere scuze daca voi face greseli sau exprimarea mea nu va fi perfecta.
    De ceva vreme am un e280 w210 break 4matic masina este in familie de multi ani dar a cam avut probleme mai ales cu cutia de viteze automata.Cateva cuvinte despre ea ar fi ca nu a mai circulat aproximativ 6 ani din cauza problemelor cutiei timp in care sobolanii si-au cam facut de cap cu partea electrica a masinii, avand in vedere ca este un model superb ( avantgarde ) cu piele, totul electric senzori peste senzori si asa mai departe m-am gandit sa o pun in circulatie, o aventura foarte indrazneata as putea spune. M-am incapatanat si am zis sa ii schimb cutia cu una de pe aceeasi masina, aceelas an , motorizare, tot... zis si facut, a durat ceva pana am gasit cutia ei originala la dezmembrari dar, succes , am achizitionat-o de la un parc de dezmembrrari din Bacau, am dus-o la niste ,,mecanici,, care au montat-o pe masina si bineinteles ca problemele electrice au fost mult peste capacitatea lor, am luat masina si am transportat-o la alti domni din ferentari care reparta cutii de viteze automate, foarte draguti acestia au ,,cautat-o,, de probleme si au ajuns la concluzia ca un aproximativ cost al raparatiei ar fi de 2.500 ron pentru partea electrica, nu am acceptat deoarece masina dupa 6 ani a pornit la prima cheie si asa omorata de sobolani si sincer stau si ma gandesc ca poate nu necesita chiar ce ziceau domnii aceia, in orice caz, am adus masina acasa pe platforma, dar realizand ca este blocata in viteza sau in parking, masina nu se poate impinge sau porni, va cer un mare ajutor deoarece doresc sa o salvez si daca ma voi gandi sa o vand sper ca altcineva sa se bucure de ea pentru ca este dupa parerea mea un model rar intalnit.
    Va rog sa ma sfatuiti si pe mine cum o pot debloca manual deoarece selectorul este deconectat si oricum era blocat in P, daca imi puteti recomanda pe cineva cu drag de Mercedes ca si mine si doreste sa se ocupe de partea electrica, la fel, va rog sa ma sfatuiti,imi doresc foarte mult sa o pot pune in circulatie si sa ma bucur iarna aceasta de 4 matic.
    Am tot sunat ,,mecanici ,, si ,,electricieni,, dar isi dau cu parerea si niciunul nu poate spune da domne, ma ocup ... este ciudat pentru ca este o technologie din 2001 si ma gandesc ca multe au fost in aceasta situatie... sper sa reusesc sa dau startul acestor repartatii cu ajutorul vostru.
    Stiu ca puteti afla detaliile masinii cu seria de sasiu, asa ca o voi posta.
    - WDB2102811X058576

    Sa ne vedem in trafic cu bine!

  • #2
    Salut,

    pentru a debloca manual cutia se poate introduce in fanta/locasul de sub 'D' o surubelnita, cu simt, pana te lovesti de ceva -cca 3-4cm adancime. Dupa ce ai introdus se poate pune in ce pozitie doresti.

    Cat despre ajutoare, este o lista intr-un topic redeschis de curand: http://www.clubmercedes.ro/la-cine-a...ighlight=lista

    Spor la treaba, si asteptam eventual niste poze

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru sfat, problema este ca selectorul s-a decuplat de pe caroserie pentru a fi ,,reparat,, de cei din ferntari... deci, cumva pe sub masina ar tribui sa fac operatiunea deblocarii cutiei.

      Poze si eu vreau sa postez, dar nu stiu cum .

      Comment


      • #4
        Originally posted by mb_w210 View Post
        Multumesc pentru sfat, problema este ca selectorul s-a decuplat de pe caroserie pentru a fi ,,reparat,, de cei din ferntari... deci, cumva pe sub masina ar tribui sa fac operatiunea deblocarii cutiei.

        Poze si eu vreau sa postez, dar nu stiu cum .
        Cand faci un post ceva mai jos de butonul cu submit post ai un buton cu manage files.Acolo atasezi fisierele.Eventual deschide un topic nou in aria dedicata MY CAR.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Multumesc, dupa ce o voi pune pe picioare si o voi ,,dichisi,, umpic o sa deschid.

          Comment


          • #6
            Daca o sa te bagi sub masina pe partea soferului o sa vezi o tija care duce intre selectorul de viteze si cutie. Pui pe cineva sa iti calce frana sau blochezi cu ceva pedala in caz ca mai are cablul pentru deblocare si misti de tija aceea pentru a o scoate pe liber. Probabil masina este pe parcare si din aceasta cauza nu se misca.

            Comment


            • #7
              Am gasit acea tija, am incercat sa o misc dar uitasem ca trebuie apasata frana, o sa incerc iar, selectorul este deconectat, are vreo relevanta?

              Comment


              • #8
                Pai degeaba sectorul este deconectat daca masina a ramas pe parcare. Daca ar fi fost pe oricare treapta inafara de P masina se misca fara probleme....

                O seara buna !!! si bafta la reconditionare. Dar mai exact de ce s-a umblat la cutie?

                Comment


                • #9
                  Multumesc, pai acum mult timp in parcarea din fata blocului o ,,desteapta,, a dat in spate lovind masina destul de puternic, la ceva timp a inceput sa schimbe vitezele aiurea , in cele din urma sa ramana in viteza 1 fara a mai schimba, am dus-o pe atunci la reprezentanta, cei de acolo au pus-o pe tester si mi-au zis ceva de genul ca avea erori si ca nu stiu ce chestie nu lucreaza ok si ca o sa imi mai faca probleme doar cand se va incalzi,am plecat de la ei cu masina, si la 2 ore iar a ramas in treapta 1, am dus-o la alt service mi-au schimbat convertizorul si bineinteles ca masina a circulat o luna, o bagam in drive si scotea un sunet de frecare fara sa se deplaseze in vrun fel... de atunci masina a stat, este vorba de aproape 6 ani ... i-am schimbat cutia si sper sa o pun odata pe roti ... doar ca este o loterie imensa sa ii fac si partea electrica si sa aibe probleme si cutia asta... zi buna.

                  Comment


                  • #10
                    Pai daca vrei instalatie electrica pentru cutia de viteze iti pot da de la o masina de a mea. Este completa. Cutia de viteze intra in regim de avarie daca un senzor de pe placa electronica nu functioneaza corect. Momentan s-ar putea sa ai surpriza sa nu iti schimbe vitezele, trebuie sa scoti calculatorul din regim de avarie.

                    O seara buna !!!

                    Comment


                    • #11
                      Am incercat si cu piciorul pe frana si nu face nimic, acea tija se misca dar cutia nu permite schimbarea pozitiei, masina isi da si avarii singura, la inceput am crezut ca este de la alarma, am decuplat-o si nimic. Maine va veni Domn sa ii punem un tester sa vedem ce zice, eu tot sper ca acele cabluri sa nu fie chiar atat de distruse avand in vedere ca masina totusi in situatia actuala pornise dupa atatia ani. Zi buna.

                      Comment


                      • #12
                        Daca nu faci nimic cu ea si doresti sa o vinzi sint interesat

                        Comment


                        • #13
                          Saaluutt! Sunt mandru sa anunt ca sambata dimineata a venit un domn pe nume Marian, foarte profi in tot ce inseamna electric la Mercedes ( il recomand ) si neasteptat, masina a pornit, am constatat impreuna cu dansul ca nu are nicio problema electrica,pe masina functioneaza tot in afara de stergator si aruncatorul de lichid pe parbriz ( posibil sa fie o siguranta ) , avea dificultati la pornire din cauza alarmei aftermaket montate si a catorva erori.
                          Acum vine partea nasola a situatiei... motorul a pornit, a impresionat prin sunetul frumos si faptul ca nu are intreruperi sau alte probleme dar... cutia este blocata in R, nu permite din acea tija sa fie miscata, nu stiu cum a pornit motorul in R, Domnul Marian mi-a spus ca nu comunica cu calculatorul sau ceva de genul si ca nu pleaca de pe loc deoarece are un fel de valve care nu au actionat... dupa toate acestea, placa electrica din cutie nu ar comunica corespunzator, primul pas cu pornirea a fost efectuat, de acum incepe aventura.
                          Nu stiu sincer ca sa fac... am si cutia originala cu acea placa electrica in ea... nu stiu cum sa procedez sa fie mai ok...
                          Stiu ca pe forum este un nene cu userul: Automatikul, nu stiu cum sa dau de dansul, poate ma poate ajuta.
                          In legatura cu vanzarea, o sa fiu nevoit sa o dau deoarece la anul as dori sa plec din tara, dar as vrea sa ma bucur si eu de ea macar putin timp, si as avea o mare bucurie ca masina sa ajunga functionala la unul din colegii de pe forum deoarece este pacat sa ajunga in mainiile unui ,,necunoscator,, si sa care cartofi cu ea doar pentru ca este break.
                          Multumesc pt ajutorul de pana acum.
                          Last edited by mb_w210; 11-16-2015, 11:19 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Atasez cateva poze cu masina, dupa ce va fi functionala voi deschide un post nou cu poze in detaliu.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mb_w210 View Post
                              nu a mai circulat aproximativ 6 ani din cauza problemelor cutiei
                              În pozele din postul de mai sus mașina apare în 2 locații diferite ... Una e de acum cel puțin 6 ani, sau ai pornit-o ?
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF