Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martor aprins si lipsa putere

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor aprins si lipsa putere

    Salutare la toti colegii forumisti. Mi s a aprins in bord acel motor portocaliu si de atunci masina schimba foarte repede vitezele dar fara vlaga , undeva pe la 60km/h am deja treapta a 5 a , daca retrogradez manual ajung la peste 100km/h dar mai greu , in gol motorul se tureaza usor la peste 4000rpm , in forta e destul de lenes. Nu sant in tara sa ma duc cu ea la tester. Ce ar putea sa fie de vina ?

  • #2
    Originally posted by Red43 View Post
    Salutare la toti colegii forumisti. Mi s a aprins in bord acel motor portocaliu si de atunci masina schimba foarte repede vitezele dar fara vlaga , undeva pe la 60km/h am deja treapta a 5 a , daca retrogradez manual ajung la peste 100km/h dar mai greu , in gol motorul se tureaza usor la peste 4000rpm , in forta e destul de lenes. Nu sant in tara sa ma duc cu ea la tester. Ce ar putea sa fie de vina ?

    Scuze , nu mai pot edita ... e vb de E220 CDI / 150cp / automata 5 trepte

    Comment


    • #3
      Fara diagnoza sunt doar vorbe goale.Problema aciasta poate fi din cauza a (de exemplu ) 10 motive.

      Comment


      • #4
        Am avut aceeasi problema la un E220 CDI la mine a fost 1 siguranta de la motorasul clapetelor dp admisie, siguranta este pozitionata in tabloul de sigurante de la motor , cel unde se afla calculatorul masinii , numai tin minte exact care era insa le poti verifica pe toate in 10 min .... pe mine m a costat 1200 lei pana am depistat ca era ceva banal... am sch egr , debitmetru etc!

        Incearca cu ce ti am zis daca nu sunal pe Domnul Marian 0744.559.412 este profesor in diagnoza STAR

        Comment


        • #5
          Originally posted by ivachis View Post
          Am avut aceeasi problema la un E220 CDI la mine a fost 1 siguranta de la motorasul clapetelor dp admisie, siguranta este pozitionata in tabloul de sigurante de la motor , cel unde se afla calculatorul masinii , numai tin minte exact care era insa le poti verifica pe toate in 10 min .... pe mine m a costat 1200 lei pana am depistat ca era ceva banal... am sch egr , debitmetru etc!

          Incearca cu ce ti am zis daca nu sunal pe Domnul Marian 0744.559.412 este profesor in diagnoza STAR
          Multumesc colegu , va trebui sa ma duc la un service autorizat totusi , masina sta in parcare prea mult timp... merg cu ea maxim 2-3 ore pe luna ... acum am vazut o alta eroare , s a facut bordul rosu cu insemnul de baterie , banuiesc ca este bateria mica de la SBC ptr ca aia mare este cam noua si are destula vlaga in ea.

          Comment


          • #6
            Bateria mica o poti masura intai de toate.Este situata sub filtrul de polen in stanga cum te uiti cu capota deschisa.Referitor la cealalta problema posibil acutatorul turbo.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #7
              Originally posted by broscutza2001 View Post
              Bateria mica o poti masura intai de toate.Este situata sub filtrul de polen in stanga cum te uiti cu capota deschisa.Referitor la cealalta problema posibil acutatorul turbo.
              Pai bordul rosu cu insemnul bateriei poate insemna si altceva decat baterie dusa ?! Inca nu am avut timp sa ma uit pe sub capota, trebuie sa prind o pauza la garaj si fuga cu ea la tester. Farurile nu se mai regleaza , tetierele nu se mai lasa la buton , acel bord rosu mi a aparut cand am dat pe dezaburire si ventilatorul era la maxim.

              Comment


              • #8
                Da poate fi altceva dar intai trebuie urmarit cu atentie.Spre exemplu poate fi alternatorul la a mea asa a fost dar dupa mai multe documentari la alti colegi a disparut la fel cum a aparut.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #9
                  Dupa 3 saptamani am reusit sa o pornesc ptr 20 min , mesajul in bord suna asa : Battery convenience temporarily unavailable , a pornit usor si lumina era destul de alba , din pacate nu am avut timp sa merg cu ea. Martorul portocaliu in bord era aprins.

                  Comment


                  • #10
                    Incearca atunci cu incredere o diagnoza.Star!
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #11
                      Gata , am reusit sa i fac o diagnoza. Cu bateria s a rezolvat dupa un drum de 100km , dar va trebui sa o schimb in curand. Am facut diagnoza in germania la un service multi marca. Nu vb germana dar neamtul mi a explicat ca de vina este nu stiu ce componenta electrica dupa turbo , ceva ce regleaza presiunea in turbo , un fel de electrovalva si ca ar costa 300euro noua si manopera 750euro , mi a spus ca este necesar o zii de munca. Varianta cu turbo nou costa 1400 piesa si evident acei 750euro manopera. Nu sant asa increzator in ce mi a spus si cand mai prind ceva timp liber mai fac o diagnoza la un alt service. Vestea buna e ca pot merge cu ea acasa fara probleme , doar ca voi avea un consum de camion si de unde sant pana in Bucuresti am 2600km.


                      Sa incerc eventual cu un turbo second ? e asa greu de inlocuit de imi spune ala ca dureaza o zii ?

                      Comment


                      • #12
                        Posibil ca facea referinta la acutatorul turbinei.Posteaza si codurile de eroare sa te putem indruma.
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #13
                          Cere codurile de eroare si pune-le aici. Nu te apuca sa dai bani aiurea!
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Ok , ptr ca nu m am putut stapani , astazi am facut o diagnoza cu STAR la un service MB in Dk , acelasi diagnostic : actuatorul electric , o piesa neagra care vine pe turbo dar aici mi au spus ca nu imi poate schimba doar piesa respectiva si doar turbo cu totul la pretul de 2250euro.

                            Am cautat pe net si am gasit in Berlin www.turboservice24.de , preturile mi se par foarte bune. Intrebarea mea este : daca eu schimb doar actuatorul trebuie cineva cu un STAR sa mi l casatoresca cu turbo al meu ori pur si simplu va functiona ?

                            Nu agreez ideea de a schimba si turbo cat timp isi face treaba.

                            Comment


                            • #15
                              salut!am si eu o problema asemanatoare tie si tot in germania sunt...am un e400 cdi din 2005 o masina care mi.a placut mult dar cu o intretinere cam pretentioasa,in fine sa trecem peste asta,problema este ca atunci cand o pornesc si merg cam 2 min merge totul foarte bn ca la carte cum se zice trage de mananca asfaltul,dupa astea 2 min gata limpmode adica imi taie puterea si uite asa merge de zici ca e baba cu un motor pe ea de 260cp...am fost pe la service-uri dar sunt prea redusi nemtii astia ori au ceva cu alte natii in afara de ei ,iti iau banii si nu stiu ce diagnostic sa.ti dea,iti intind erorile in fata si nu stiu sa le citeasca etc...citind pe forumuri am ajuns la concluzia ca este clapeta de aer admisie care scoate si un sunet cam ciudat cand pun contactul si am zis s.o schimb doar ca este 400e aici noua si mana de lucru 450e ceva extraordinar la nemtii astia...fara dar si poate deocamdata merg asa ca nu gasesc un service sa.mi zica daca sigur asta este problema sa merge increzator prin a schimba piesa sau s.o anulez din ce am citit pe forum ca mai bn se rezolva asa si mult mai ieftin...aveti ceva pareri in legatura cu problema mea?va multumesc anticipat!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF