Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema turbo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema turbo

    Salut! Am un Mercedes E200 cdi din 2001 care nu vrea sa se accelereze peste 3000 rmp si e foarte lenesa. Masina este in starea asta de aproape 2 ani de zile de cand am cumparato(dont ask ). Am verificat toate furtunele de presiune (nu si cele de vaccum) inclusiv intercoolerul, toate sunt ok. Ieri am apasat actuatorul in timp ce motorul era pornit la 3000 rpm (tin sa precizez ca se apasa foarte greu). Masina a scos un fum negru ingrozitor iar furtunul de aer care intra in motor sa umflat cat am tinut apasat actuatorul, dar tot nu am putut-o accelera mai mult de 3000 de rpm. Ce credeti ca ar putea avea? La voi se apasa la fel de greu actuatorul?
    Last edited by tec9warrior; 10-08-2008, 18:43 PM.

  • #2
    La mine nu am incercat sa il apas,la nevasta il mai apas din cind in cind......ot-aici ploua rau ,nu pot sa cobor sa fac poze la hoitul meu de w124,daramite sa vad actuatorul,daca se apasa greu....daca furtunul de la gaze devine erectil,sa nu fie ceva infundat p-acolo...

    Comment


    • #3
      Fugi cu ea la un tester si afli mai repede ce are.

      Comment


      • #4
        pai daca spui cati se umfla furtunul ala, vezi sa nu fie vre-o supapa care sa nu deschida si nu lasa aerul sa treaca mai departe.Din cate imi amintesc la mine la motor un E290 are o supapa care se deschide si se inchide in functie de turatia motorului.

        Comment


        • #5
          Tot asa facea si la mine.Am demontat turbo si am constatat ca avea joc mare la aeropaletii care directioneaza gazele spre turbina(variabila).Am schimbat aeropaletii si acum merge bine si consuma si mai putin.
          VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

          Comment


          • #6
            Nu stiu daca mai e de actualitate acest topic, dar tot asa am patit si eu la A Class-ul meu.. Datorita supapelor de vacuum nu trecea de 3000 de turatii motorul si abia ajungea la 100-110 km/h pe un drum drept.

            Comment


            • #7
              Si eu am avut probleme ca nu trecea de 3000 de turatii, parca nu mai avea forta. E vorba de un W211 E200 CDI din 2006.
              In prima faza s-a sters codul de eroare si a functionat iar normal. Mi s-a spus ca probabil e de la combustibil si ca ar fi bine sa o turez cat mai mult ca sa se curete. Eu alimentez doar cu max motion de la OMV, deci erau mici sanse sa fie de la combustibil.
              Dupa o saptamana a aparut iar problema.
              De data asta a deschis si capota si a vazut ca scapa un injector. Totul a fost din cauza unei saibe de la un injector, calculatorul detecta ca pierde presiune si il bloca.

              Comment


              • #8
                La w210 actuarul e vacumetric daca nu ma insel , si nu e scump . Te duci frumos la testar star si faci o testare posibil sa ai mai multe erori mergi vreo 2 zile si te reantorci la o noua testare si vezi ce are exact sfatul meu in aceste 2 zile sa nu o zapacesti conduci normal postezi aici codurile si le interpretam succes!

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF