Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

diverse e200 Kompressor w211 2006

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • diverse e200 Kompressor w211 2006

    Salutare. Ma confrunt cu mici (sau mari) probleme in ceea ce priveste un Mercedes E200 Kompressor din 2006. Abia am achizitionat masina ieri, si asa cum era de asteptat am intalnit ceva dificultati. Mai pe scurt, masina are instalatie GPL montata cu ceva timp inainte, a mers cu ea cam 140000 de km se pare, masina avand in momentul de fata 200000 in bord, reali. Ideea e ca daca merg pe GPL, masina incepe sa se ingatuie, nu mai trage absolut deloc si trepideaza rau. Asta dupa 5-10 minute de mers normal. In plus, se simte un miros de gaz in masina si mi se aprinde martorul de emisii in bord. Mentionez ca temperatura la apa nu prea urca mai mult de 40, si daca urca scade inapoi la 40 iar. Evident ca o sa ma duc la mecanic, ca nu ma pricep sincer, dar am zis sa va intreb si pe voi inainte, sa stiu la ce sa ma astept. De asemenea, nu imi baga caldura, decat foarte putin si doar daca setez sa recircule aerul din masina. Dar asta sper sa fie din cauza freonului, o sa ii fac o verificare, poate e gol.
    Si un lucru dubios de adaugat, ceea ce nu stiu daca este defect sau nu: In bord pe meniu am functia de folding mirrors, o activez, dar nu se intampla nimic cand incui masina. Ma gandeam, e posibil sa nu fie optiunea pe masina si sa fie doar asa, un meniu standard? Sau e ceva defect?
    Un alt ,,nimic,, ar fi bricheta din spate, se pare ca nu functioneaza. Ce-i drept, am incercat doar un tip de incarcator, dar care totusi in fata mergea. E posibil sa fie o simpla siguranta ?
    Si in final, imi poate spune cineva pentru ce e butonul acela de langa setarile oglinzilor? Chiar nu reusesc sa imi dau seama sincer. Multumesc tuturor, sper ca nu v-am plictisit prea mult.
    P.S Eu sunt in UK, implicit si masina la fel. De aceea apelez la voi ma intai, pentru ca mi s-a intamplat sa intalnesc mecanici mai putin priceputi aici, si care oricum te taxeaza destul de usturator, chiar daca nu iti fac absolut nimic la masina.
    Attached Files

  • #2
    Legat de temperatura apei,trebuie schimbat termostatul(e blocat).Butonul nu este cumva de plierea oglinzilor?

    Comment


    • #3
      Pai tot la asta m-am gandit si eu, ca ar fi pentru plierea oglinzilor, dar se pare ca nu functioneaza. Nu se intampla nimic, nici daca apas pe buton nici daca incui masina din telecomanda. Probabil o fi ceva la mijloc.. In legatura cu termostatul, crezi ca asta ar putea fi problema si in cazul GPL-ului? Ma refer la faptul ca instalatia e setata sa porneasca pe gaz dupa 45 de grade, dupa cum scrie in manual. Ma gandesc ca asta o fi si cauza pentru functionarea defectuoasa a gpl-ului?

      Comment


      • #4
        Temperatura lichid racire din motor influenteaza functionarea optima pe GPL , schimba termostat .

        Comment


        • #5
          Am inteles, asa voi face cu siguranta. Se pare ca acest mic termostat imi cauzeaza ceva batai de cap, si chiar ma speriasem pentru ca instalatia de gpl abia avea facuta revizia acum 2 luni. Partea proasta e ca am condus deja masina vreo 600 de km (distanta de la dealer pana la mine acasa) in starea asta, pentru ca nu am stiut, si nici nu realizasem. Multumesc pentru raspunsuri, revin cu completari dupa ce voi schimba termostatul.

          Comment


          • #6
            Revin cu detalii, se pare ca tot la ajutorul vostru trebuie sa apelez. Am fost la service pentru schimbare termostat, lucru deloc greu teoretic. Problema a fost ca nenea mecanicul nu gasea termostatul. A desfacut el furtunul ala deasupra pompei de apa si a vazut ca nu e acolo. a zis gata, nu ai termostat deloc. I-am zis ca e imposibil, ca totusi imi fluctueaza temperatura in bord. E scazuta, dar fluctueaza. S-a mai invartit pe ici pe colo, si pana la urma a dedus unde ar putea sa fie termostatul, dar nu a reusit sa il schimbe pentru ca ar fi fost ceva fierbinte pe langa si nu poate lucra. Cum aveam nevoie de masina, a ramas pe alta data, adica azi. Azi in schimb nu era acolo, a avut o inmormantare. Ideea e ca am observat ca pierde apa, si nu dibuiesc pe unde. Acum 3 zile, cand am fost la service, imi aparea in bord ,,top up coolant,, asa ca nenea a mai bagat apa la racire. Doar apa, si mentionez ca rezervorul era gol golut. Azi iar mi-a aparut top up coolant, asa ca am bagat eu apa de data asta, dar rezervorul mai avea cel putin jumate. In fine, am completat sa fie plin. Mesajul a disparut din bord intr-adevar. De mentionat ca saptamana asta cat am mai mers cu masina, temperatura a urcat pana la 80-90 de grade (mai greu, dar urca) si implicit mi-a mers si gpl-ul. Mai putin caldura de la aer conditionat (aici e inca frig). O sa incerc sa mai urmaresc pe unde pierde apa, desi nu reusesc sa imi dau seama. Am curatatat sub pompa de apa (care nu e fixa bine bine, are un joc mic de tot), si e tot uscat deci pe acolo nu e problema teoretic. Alte idei? Mentionez ca in apropiere nici nu am alt service, sunt cam limitat din punctul asta de vedere. dar daca se ingroasa treaba, nu e problema ma duc la unul mai departat.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF