Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Relanti marit E200 CDI 2005 W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relanti marit E200 CDI 2005 W211

    Buna seara. De 2 saptamani sunt posesorul unui E200 CDI w211 din 2005.
    Dupa achizitionare am schimbat ulei si filtre motor, ulei si filtru cutie viteze, discuri frana si placute fata/spate, baterie mica si modul control SRS. Masina este intr-o stare foarte buna de funtionare.
    Am tot condus in perioada asta si de nevoie si de placere si am constatat ca in anumite momente, nu tot timpul, turatia motorului la relanti creste cu 100 rpm dupa care revine. Nu imediat.
    Ex.:
    Pornesc motorul dimineata, turatia dupa cateva minute ramane la 850-870 rpm.
    Dupa 10 15 minute de mers, se ridica la aproximativ 950-970. Dupa o vreme revine si iar creste si tot asa. Nu exista fluctuatii. Pur si simplu se schimba. Nu am remarcat ca schimbarea sa se faca doar in anumite conditii sau circumstante.
    La diagnoza nu a iesit nimic (Star)
    Daca aveti ceva sugestii sunt binevenite.
    Multumesc !
    Cristi

  • #2
    AC ul pornit sau oprit nu influenteaza rpm ul ?

    Comment


    • #3
      Nu are legatura cu AC ul. Nu reusesc sa mi dau seama care ar fii motivul. Pur si simplu, cateodata relantu ul sta la 950, iar in alte dati la 850.

      Comment


      • #4
        Si a mea face la fel, un 320 cdi, 2006...
        Uneori urca turatia si am observat ca face asta cand e slabita bateria, cand are nevoie sa incalzeasca apa in motor mai repede sau chiar pe racire si e departe de temperatura setata in masina, face asta de peste 4 ani si aproape 100.000 de km asa ca stai linistit...

        Comment


        • #5
          La mine la fel..de aproape 50.000km de cand e la mine, probabil asa trebe.

          Comment


          • #6
            Si la mine la fel, e240 w211, am observat mai mult cand se foloseste mai mult curent, gen aprinzi navigatia farurile setezi clima ...etc.
            http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

            Comment


            • #7
              Exact asa face si la mine tot E220 W211 2005 doar ca mi se si subtureaza cand calc frana mai mult timp cam nasol dar aste e.Masini rezistente dar stresante cu cate o buba de genu.Stima.

              Comment


              • #8
                Am fost si am mai testat odata masina si nimic. Totu-i ok. Numai ca mi-a facut o figura duminica. Cum mergeam linistit spre Pitesti, viteza in jur de 110, am dat semnal sa depasesc si surpriza; nu accelera. Kick-down-ul nu functiona, parca eram cu caruta. Am schimbat pe manual in 4 si 3, nu trecea de 3000 de ture nici batuta. Am tras pe dreapta , oprit/pornit motor si totul a revenit la normal, pana la intoarcere, spre Bucuresti, cand a facut aceiasi figura. Mers constant 110 120 si cand sa depasesc ...ioc putere. S-a rezolvat la fel. Oprit/pornit totul ok. In bucuresti nu s-a intamplat niciodata problema asta si am tot mers. Doar la drum mai lung a facut asa. Fara check engine aprins fara nimic.
                PS
                Odata la 3 4 zile apare chestia aia cu "convenience functions temporarily unavailable" - n am remarcat ceva schimbat in comportament.
                Multa electronica pe masina asta...

                Comment


                • #9
                  Chestia cu convenience functions e datorata acumulatorului mare. Cand e slab iti taie 4 min consumatorii ne-esentiali.

                  Comment


                  • #10
                    Se poate din cauza la acumulator slabit cand franez sa se subtureze,sa consume SBC-ul prea mult curent?

                    Comment


                    • #11
                      @Babanu_ralu. Am rezolvat chestia cu convenience. Borna slabita la bateria mare. Multumesc de sfat. Acum totul e ok

                      Comment


                      • #12
                        Salut! Am un E 320 w211 din 2006 si are o mica problema ca sta relantiul pe la 900 de rpm.Fara nimic aprins sau aer cuplat ,sta putin cam turat si normal ca si consumul creste.Pe tester nu da nimic eroare.Nu mai stiu ce sa caut pe unde as putea sa mai umblu sa fac sa stea putintel mai jos relantiul.SI cand stai la semafor tinde sa plece mai repede decat trebuie si nici functia HOLD nu se poate activa ....scrie" see ovners manual"....
                        VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF