Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cutie automata W211 (Se blocheaza)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cutie automata W211 (Se blocheaza)

    Buna seara
    Am achizitionat de aproximativ 6 luni de zile aceasta masina si am avut cateva probleme incepand cu cutia de viteze
    Problemele cu C.V Automata a inceput la aproximativ o luna dupa ce am cumparat masina ,aceasta se bloca si numai schimba vitezele ,numai mergea sa o trec pe manual si nici sa schimb modurile W/S ,Opream masina si o reporneam si isi revenea .Am fost la un service oarecum renumit ,dupa o diagnoza acestia au zis ca trebuie schimbat uleiu in cutia ,ca nu am mai fost schimbat de foarte mult timp si pe joja cu care verificau ei se lua foarte putin in varf .Sa schimbat uleiu +filtru + garnituri tot ce au zis ei ca trebuie schimbat totul a fost ok numai ca pana se incalzea uleiu aceasta schimba prima treapta de viteze zmucit ( precizez uleiu cumparat a fost original de la reprezentanta ).Nu a deranjat prea rau deoarece cand se incalzea mergea normal ,acuma dupa cateva luni si aproximativ 2000 de km a aparut din nou problema se blocheaza cutia si numai schimba ,opresc motoru /repornesc isi revine .Am fost si am intrebat si la reprezentanta ce ar putea fi si cei de acolo au zis ca nu stiu sa imi cumpar alta cutie .
    Va multumesc foarte mult pentru ajutor si timpul acordat

  • #2
    Daca masina nu smuceste in alte trepte si cutia nu patineaza ar trebui sa mai verifici calculatorul cutiei , daca poti sa faci rost de unul il cuplezi si dai o tura sa vezi daca mai face asa si apoi sa verifici blocul de valve.Ambele operatiuni se fac fara a se da jos cutia si maxim 1 ora dureaza tot.Cel mai bine este sa pui un testesr pe ea si sa vezi ce erori iti va da atunci.

    Comment


    • #3
      O sa ma duc maine sa pun un tester
      Calculatorul cutiei merge dupa orice masina de 2,2 si avant atatea rapoarte cate am eu indiferent de anu de fabricatie ?

      Comment


      • #4
        Calculatorul din cate stiu la w211 este facut de siemens si ai nevoie de unul tot de pe un mercedes cu aceeasi motorizare si carburant (parametrii diferiti, intervale diferite, conectori diferiti la alte marca sau motorizari) nu-ti trebuie decat 5 min il conectezi dai o tura si daca tot asa face nu e din calculator blocul de valve idem proba si vezi cum face macar stii ca nu deacolo este problema fara sa dai jos cutia abia apoi incep piesele mai serioase convertizor rulmenti etc.
        Dar eu suspectez blocul de valve.Se poate schimba cu unul bun pentru o proba de 5 minute fara sa dai jos cutia si fara alte complicatii.

        Astea sunt doar pareri problemele cutiilor difera de la masina la masina si de la felul cum au fost folosite dar facand ce ti-am zis eu poti elimina niste variante fara prea mare efort adica sa dai cutia jos.Oricum pune un tester sa vedem ce zice incearca sa faci rost de erori inainte sa le stearga nu doar de cele care persista.Vedem apoi cat e ceasul.

        Comment


        • #5
          Am fost astazi la diagnoza si am avut urmatoarele erori la Cutia de viteze :

          P240A - Senzor turatie motor; semnal neplauzibil
          - intermitent

          P2600 - Terminal 87; sub alimentat
          -intermitent

          P2203 - Senzor turatie 3
          - intermitent

          Nivelu de ulei in cutie a fost verificat si la 40 de grade temperatura apa motor si la 90 de grade si au ziss ca e ok.
          Nu au stiut sa imi zica concret ce trebuie schimbat sau ce are ,Am fost in 2 locuri diferite pentru diagnoza si au zis ca sar putea sa fie blocul de valve sa aiba vro problema la valva nr 3
          Au sters erorile dupa diagnoza prima diagnoza si cand am fost la o a 2 diagnoza a mai dat eroarea :

          P2203 - Senzor turatie 3
          - intermitent

          Care ar putea fi cauzele ? si cum as putea rezolva problema ? Cei de acolo au ziss ca o sa mai merg o luna 2 si iar o sa faca si ar trebui iar resetata cutia

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jsy View Post
            Am fost astazi la diagnoza si am avut urmatoarele erori la Cutia de viteze :

            P240A - Senzor turatie motor; semnal neplauzibil
            - intermitent

            P2600 - Terminal 87; sub alimentat
            -intermitent

            P2203 - Senzor turatie 3
            - intermitent

            Nivelu de ulei in cutie a fost verificat si la 40 de grade temperatura apa motor si la 90 de grade si au ziss ca e ok.
            Nu au stiut sa imi zica concret ce trebuie schimbat sau ce are ,Am fost in 2 locuri diferite pentru diagnoza si au zis ca sar putea sa fie blocul de valve sa aiba vro problema la valva nr 3
            Au sters erorile dupa diagnoza prima diagnoza si cand am fost la o a 2 diagnoza a mai dat eroarea :

            P2203 - Senzor turatie 3
            - intermitent

            Care ar putea fi cauzele ? si cum as putea rezolva problema ? Cei de acolo au ziss ca o sa mai merg o luna 2 si iar o sa faca si ar trebui iar resetata cutia
            Schimba placa electrica, de pe blocul hidraulic.

            Comment


            • #7
              Si cu blocu de valva nu are nici o treaba sau e una si aceasi chestie ?

              Comment


              • #8
                Originally posted by Jsy View Post
                Si cu blocu de valva nu are nici o treaba sau e una si aceasi chestie ?
                Pe blocul de valve, e montata placa electrica(de plastic),pe care sunt fixati solenoizii si sensorii de rotatie.Ar fi bine sa schimbi si toti solenoizii.

                Comment


                • #9
                  Solenoizii ar fi bine sa-i schimbi,dar nu-i obligatoriu, posibil sa fie buni.De vina este placa.
                  Last edited by optik; 03-23-2015, 13:30 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Am incercat sa ma deplasez cu masina sa ma interesez cat ar costa reparatia si unde as putea sa o fac si sa blocat de tot cutia in treapta 2 si la schimbarea levierului din P-> D zmuceste sa zic asa de parca se rupe cutia ... Unde ma pot inderesa de reparatie si cat ar costa ?

                    Comment


                    • #11
                      Si asta ar fi 100% problema ?

                      Comment


                      • #12
                        Cind cutia cade in bloc se simte smuncitura,e normal.Dupa codurile de eroare pe care le ai,ar trebui sa scapi de problema 100%.Ar fi fain sa gasesti pe cineva care se pricepe bine,ca sa-ti schimbe uleiul total,adica si din convertizor+sa-ti desfaca blocul de valve in bucatele si sa spele bine toti plunjerii(cilindrii) si canalele.Apoi sa-ti inlocuiasca placa electrica cu una noua.La sfirsit sa-ti reseteze adaptarea.Cu parere de rau ,nu cunosc pe nimeni in zona dumitale care sa faca acest lucru.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc frumos , cu estimare cat ar duce toata chestia asta ? Sa stiu la ce pret ma astept sau sa nu fiu pacalit , am m'ai patito acum 3 ani cu ceva piese la un mercedes w203

                          Comment


                          • #14
                            Treci pe cutie manuala si scapi de multe probleme , parerea mea.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Jsy View Post
                              Multumesc frumos , cu estimare cat ar duce toata chestia asta ? Sa stiu la ce pret ma astept sau sa nu fiu pacalit , am m'ai patito acum 3 ani cu ceva piese la un mercedes w203
                              Pai socoate: vre-o 12-14 l de ulei,priza,garnitura,filtru+lucru(depinde unde faci).Te-as sfatui sa ei totul original.Pleci la centru MB cumperi tot ce-ti trebuie,apoi mergi unde vreai si platesti doar lucrul(asa nu te va pacali cu piesele).Si inca una ,fiindca tot dai jos blocul hidraulic schimba solenoidul care raspunde de blocarea convertizorului.E un punc slab la cutiile acestea.Modelul vechi era A 140 277 04 35 care a fost prelucrat si inlocuit cu un model nou A2402701700 se vinde ca piesa Y35 pe placa electrica.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF