Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 -2005 arc amortizor fata sarit

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211 -2005 arc amortizor fata sarit

    Buna ziua.
    Stimati colegi vreau sa va doresc la toti sa va traiasca femeile dragi din viata voastra. Si voi sa traiti si sa va bucurati de ele.
    In alta ordine de idei va rog ajutor in urmatoarea problema care este destul de urgenta pentru ca sunt in vizita pe la Moinesti si trebuie sa ajung musai acasa la Bucuresti.
    Azi dimineata am plecat cu masina prin oras, am ajuns cu ea acasa bine-merci si cand sa plec din nou.... am gasit-o cu partea din fata-dreapta cazuta pe roata. Am virat rotile si am descoperit amortizorul sarit de la locul lui si extins pe toata lungimea amortizorului pana la brat. Masina este E - classe din 2005 220CDI - berlina Elegance cu suspensie clasica fara perne de aer.
    Practic din ce imi dau eu seama mi s-a rupt suportul de jos al arcului si arcul a impuscat pursimplu.... Insa se poate oare sa fie arcul rupt? Sau doar acel suport care banuiesc eu?
    Intreb pentru ca m-ar ajuta sa-mi dau seama ce am de cumparat ARC, AMORTIZOR sau si UNA SI ALTA ?
    Daca cineva ma poate ajuta cu o parere si eventual daca e cineva de prin Moinesti pe forum va rog si o recomandare la un service unde sa imi puna ca la carte piesele cumparate la locul lor.

    Va multumesc

  • #2
    M-am lamurit. Am arcul rupt. Suportul arcului de pe amortizor este la locul lui. Si are si o bucata mica de arc. S-a rupt arcul din locul unde are diametrul mai mare decat suportul lui si a trecut de el pana jos. Acum imi ramane sa caut un arc de Elegance 2005 prin Moinesti sau Bacau. Any Ideas colegi?

    Comment


    • #3
      O poza ar face cit o mie de cuvinte.Dar, sa le luam pe rind.Daca zici ca s-a rupt suportul inferior al arcului, practic trebuie sa cumperi doar alt amortizor.Arcul daca s-a rupt mai mult de o spira din el, o sa il gasesti pe amortizor facut din doua bucati.
      Verifica, capetele arcului si vezi cum se termina spirele.Daca arcul e rupt, unul din capete v-a fi mai ascutit si lucios pe locul unde s-a produs ruptura.Daca nu e rupt el trebuie sa se termine drept si ruginit, murdar de tecerea timpului.
      Asa ca din cele povestite de tine eu cred ca s-a desprins talerul de pe amortizor.Asadar alt amortizor.Sa nu iti vina vre-o idee sa sudezi talerul la loc, ca o sa explodeze amortizorul si dai in alte belele.
      Oricum, tinene la curent, si pune o poza daca poti.

      Comment


      • #4
        Salut PYZ. Merci de parare. Nu am cum sa fac o poza acolo ca am aripa prea aproape de roata. Deabia am bagat mana sa pipai pe acolo. Da, asa este capatul de jos al arcului rupt, ascitit nu vad daca e si lucios caci mi-e frica sa o ridic pe cric in situatia aceasta. Dar cum am scris si mai sus suportul inferior al arcului e la locul lui si are si o bucata de arc micuta. Am dedus ca e bucata mica de la arc ramasa acolo pt ca se misca cu usurinta si nu cred ca are ce altceva sa fie acolo si sa se miste atat de usor. Acum raman sa fac rost de arc.

        Intrebare: daca cumpar arc nou... O fi cazul oare sa le schimb pe ambele de pe fata? Am masina la zi si asa o vreau in continuare. Si chiar ma intreb cum s-a rupt arcul asta ca nu am dat in nici o groapa mai bine de 1 an.

        Comment


        • #5
          Parerea mea, daca vrei sa tii masina la zi, este sa schimbi ambele arcuri, si sa le iei noi.Le gasesti undeva pe la 200 RON/bucata.
          Arc nou, pt ca nu ai nici o garantie cind v-a ceda daca nu este nou.Arcurile in timp se fisureaza, si la un moment dat cedeaza. nu este o legatura directa intre faptul ca ai luat sau nu gropi si faptul ca arcul a cedat.
          Ambele arcuri deoarece daca inlocuiesti doar unul, pot aparea dezechilibre sau dezechilibruri in functionarea suspensiei.Asta deoarece duritatea arcului difera de la un producator la altul sau de la un lot la altul.In afara duritatii, arcurile pe parcursul anilor si al kilometrilor se mai lasa si devin mai putin elastice.Ele au o anumita zona de confort a elasticitatii iar daca un arc se lasa nu mai este la fel de confortabil.

          Comment


          • #6
            Am inteles, totul in detaliu. Multumesc PYZ

            Comment


            • #7
              Daca se pune un cric fie numai pe partea cu pricina se poate scoate roata si se vede problema .

              Comment


              • #8
                Dragi colegi, va deranjez din nou. Ma poate ajuta cineva cu o parere despre arcurile de amortizor produse de MAGNUM? Va multumesc

                Comment


                • #9
                  Gata. Am rezolvat-o. Procedura a durat 2,5 ore. Am schimbat ambele arcuri pe fata si flansele. Preturile pt arcuri sunt intre 160 si 220 de lei in functie de producator. Manopera (din Moinesti) 200 de lei + TVA. Respect pentru service-ul DONA din Moinesti. Rapid, calitativ si la subiect. Recomand cu caldura daca vreo data vi se intampla sa fiti pe acolo

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF