Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme evacuare w211 e270

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme evacuare w211 e270

    Salut. Dupa ce se incalzeste motorul in zona rotii dreapta fata se aude ceva de genu unei scapari de gaze pe evacuare.Am fost la mecanic care a verificat etansietatea evacuarii si a zis ca nu scapa pe nicaieri si dupa ce a pus un fel de stetoscop a zis ca poate face asa catalizatorul. A recomandat sa merg 15 min cu 3500 rpm. Am facut asta si nimic. Tot la fel...NUMAI DUPA CE SE INCALZESTE SINUMAI LA RALANTI. Opinii?

  • #2
    Am avut, cred, aceeasi problema. Era garnitura de sarma de la imbinarea dintre iesirea catalizatorului si teava de esapament. Imi facea numai dupa ce se incalzea motorul. Cand era rece, totul ok. Un fluierat ascutit. Sper sa te ajute.

    Comment


    • #3
      Merci Cristi pt raspuns dar am schimbat o ring-ul de acolo si apoi am bagat si pasta de etansare. Dadea putin si la mine pe acolo. Dar nu a rezolvat problema.

      Comment


      • #4
        La mine e mai mult un ț ț ț ț ritmic

        Comment


        • #5
          Am inteles. Atunci poate ne ajuta un alt coleg care s-a lovit de problema asta.

          Comment


          • #6
            Daca scapa erau urme de fum. Eventual poti da jos carcasa filtrului de aer si accelerand observi zona.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Am comandat http://www.autopieseonline24.ro/vegaz/3191868

              Daca e altceva ... am luat teapa

              Comment


              • #8
                Cred ca ai ales varianta costisitoare. Inteleg ca suspectezi fagure rupt in cat.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Da. Asa m am gandit. CA SA mi se confirme teoria ar trebui ca atunci cand catalizatorul e cald sa creasca contrapresiunea - back pressure- si nu gasesc pe nicăieri lucrul asta. Pt ca asa s ar explica de ce la rece nu se aude nimic pe cand atunci cand catalizatorul ajunge la 500 de grade incepe sa se aude sunetul.

                  Comment


                  • #10
                    Si ca sa nu mai deschid alt topic. Daca tot dau jos filtru de aer...se pot schimba garniturile de la contucta de retur ulei din turbina catre motor? Imi scapa gaze pe la imbinarea de la motor a respectivei conducte.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF