Salutari!
Detin un CLS W219 cu motor de 3 L diesel si imi cer scuze ca postez aici,ci nu in sectiunea dedicata masinii mele, dar aceasta parte a forum-ului este mult mai activa.
Acum o saptamana am schimbat o bujie la masina,iar tipul de la care am luat bujia mi-a sugerat sa folosesc Metabond deoarece turbina motorului de 3L este problematica si produce o pilitura care ajunge in motor si il distruge si nu ajunge la mai mult de 150 000 km.Mi s-a parut o afirmatie deplasata,un motor de Mercedes sa nu duca 150 000 km,dar cand am schimbat bujia am aruncat inevitabil si un ochi la turbina unde am gasit garnitura rosie rupta,iar mecanicul a zis ca a cedat din cauza uleiului fierbine si spus ca este joc in axul turbinei.
Masina are aproape 57 000 km si a fost achizitionata noua de la reprezentanta in 2010.
Chiar este nevoie sa folosesc aditiv in motor?
Detin un CLS W219 cu motor de 3 L diesel si imi cer scuze ca postez aici,ci nu in sectiunea dedicata masinii mele, dar aceasta parte a forum-ului este mult mai activa.
Acum o saptamana am schimbat o bujie la masina,iar tipul de la care am luat bujia mi-a sugerat sa folosesc Metabond deoarece turbina motorului de 3L este problematica si produce o pilitura care ajunge in motor si il distruge si nu ajunge la mai mult de 150 000 km.Mi s-a parut o afirmatie deplasata,un motor de Mercedes sa nu duca 150 000 km,dar cand am schimbat bujia am aruncat inevitabil si un ochi la turbina unde am gasit garnitura rosie rupta,iar mecanicul a zis ca a cedat din cauza uleiului fierbine si spus ca este joc in axul turbinei.
Masina are aproape 57 000 km si a fost achizitionata noua de la reprezentanta in 2010.
Chiar este nevoie sa folosesc aditiv in motor?
Comment