Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Clima/Motor W212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Clima/Motor W212

    Buna seara,
    Sunt noul posesor al unui W212 din 2009 E220CDI si am o problema foarte grava si foarte ciudata. Am cumparat masina acum cateva zile si am o problema la clima/motor nu stiu exact, ceea ce stiu este ca atunci cand pornesc clima motorul parca inebuneste incepe sa trepideze ca un tractor din anii 50 si parca ramane in 3 cilindrii. aceasta problema se manifesta doar atunci cand pornesc clima. am fost la 10 testere, cu star cu toate testerele care le-am gasit (in afara de reprezentanta) si nu apare nici o eroare nici pe partea de clima nici pe motor absolut zero erori si nici nu apare nimic in bord atunci cand se intampla. si totusi daca pornesc clima si ridic capota si dau jos capacul motorului pot sa vad motorul cum se misca stanga dreapta parca ramane in 3 cilindrii. a mai auzit cineva de asa ceva? de cate ori m-am dus la tester am avut ghinionul sa nu mai faca asa si cei cu testerele credeau ca sunt nebun ca am visat. e chiar frustranta treaba asta pentru ca nu ma crede nimeni si eu stiu ce face masina. am mai sesizat o legatura, atunci cand nu face probleme cu clima pornita masina baga cald foarte bine, dupa un timp aerul nu mai este foarte cald este gen "apa de paine" si atunci stiu ca o sa inceapa sa faca urat, in cateva minute maxim de la pierderea caldurii incepe sa trepideze iar. si cand zic trepidat nu gen cum trepideaza diesel-ul ci ca un tractor de tare. nu stiu ce legatura poate sa aiba clima cu motorul dar cineva mi-a sugerat ca ar putea fi o problema pe clima si calculatorul imi decupleaza un cilindru ceva de genu...nu ma pricep la mecanica cam deloc. concluzia este ca am clima oprita masina este normala, pornesc clima se transforma intr-un cosmar. Pentru orice sugestie va multumesc anticipat.
    Marius

  • #2
    "calculatorul decupleaza un cilindru..." asta nu am auzit pana acum. Cauta pe cineva cu Star care stie sa faca o diagnoza, sau mergi la reprezentanta pt o constatare.Nu costa extraordinar , un 200 ron max.

    Probabil ca ai probleme cu tampoanele la motor , cutie , poate si injectoarele nu sunt ok.
    Cati km are masina ? Vezi ca exista un recall pe injectoare.

    PS: completeaza la profil orasul...pt recomandari

    Comment


    • #3
      Salut, am fost la 3 insi cu star nu gasesc nimic, tampon motor/cutie nu e, injectorul cilindrul 4 a fost schimbat si rescris pe masina,functioneaza normal si el. Dar cum iti explici ca doar cand pornesc clima face asa? Si doar pe cald...
      Crezi ca aia la reprezentanta investigheaza ceva? Stii ce zic aia? Se misca motorul? Bun, comandam altul. Nu sta nimeni sa investigheze nimic in romania.

      Ps: masina are 186000km
      Last edited by duskyboy; 02-17-2015, 11:52 AM.

      Comment


      • #4
        Schimba bateria cu una conforma (obligatoriu AGM) si daca face la fel verifica alternatorul.

        Problema la tine este legata de consumul mare al incalzitorului electric pt habitaclu (heater booster) care porneste cand ceri foarte cald si masina este rece
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Eu zic sa treci pe la dealer , e posibil sa ai recall- gratuit pt injectoare.
          Cum s-au verificat tampoanele? Doar daca le demontezi vezi exact...au un lichid in ele care dispare sau pierde propietatile, la aproape 200.000 km(daca sunt reali) le poti schimba linistit.
          Cei 3 sunt varza , daca "calculatorul decupleaza un cilindru ".
          Vezi ca pe forum exista colegul CL600 , te poate ajuta cu o diagnoza detaliata in Bucuresti.

          Comment


          • #6
            Cum sa nu fi auzit ca se decupleaza un piston?, acuma mai nou se decupleaza si cate o supapa, si poate daca fortam un pic nota merge si fara axul cu came, doar e Mercedes ce mama masi nu.

            La problema ta este ceva de natura electrica, vre-un senzor sau un modul electronic nu functioneaza in parametri cand actionez clima.
            Trebuie sa gasesti pe cineva care are timp si stie ce face in asemenea cazuri.

            Succes.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              Multumesc de raspunsuri, ideea cu bateria imi da de gandit, cand am luat-o am gasit o baterie bmw pe ea si era moarta, ulterior am pus eu un bosh s5 dar nu stiu daca e agm si nu fost scrisa in sistem, parca stiam ca trebuie cumva setata si ea.

              Comment


              • #8
                La modelul tau nu este nevoie de nici o scriere sau setare pt inlocuirea bateriei.

                Doar trebuie sa fie AGM.

                Mercedes si probabil nu numai, 'decupleaza' cate un cilindru sau mai multi - de la alimentarea cu benzina/motorina daca managementul numara prea multe rateuri/detonatii in cilindrul respectiv.

                Considera, probabil ca se intampla daune mai mici pt piston, etc daca taie alimentarea.
                Last edited by cl600; 02-17-2015, 20:10 PM.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Multumesc CL600, are logica ceea ce spui, exact asta simt si eu ca se intampla, ca decupleaza un cilindru si raman in 3, am sa sun maine la baietii din link sa fac o programare, poate ii dau ei de cap.
                  Ciudatenia consta in faptul ca daca stau cu clima oprita nu mai "decupleaza" nimeni nimic, si doar cand dau drumul la clima se intampla, asta nu pot sa-mi explic. Ar trebui sa faca tot timpul asta indiferent ca pornesc sau nu clima...

                  Comment


                  • #10
                    Masina ta, cred ca a fost deja pe la mine. De ce consuma mai mult din puterea motorului cand dai pe cald am scris deja.

                    Totusi, daca ai schimbat deja bateria nu ar fi trebuit sa faca la fel chiar daca bateria nu e chiar noua.

                    Daca nu te-ai fi plans ca ramai fara caldura dupa ce se incalzeste, atunci vinovat ar fi fost doar alternatorul.
                    Last edited by cl600; 02-17-2015, 21:11 PM.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cl600 View Post
                      Masina ta, cred ca a fost deja pe la mine. De ce consuma mai mult din puterea motorului cand dai pe cald am scris deja.

                      Totusi, daca ai schimbat deja bateria nu ar fi trebuit sa faca la fel chiar daca bateria nu e chiar noua.

                      Daca nu te-ai fi plans ca ramai fara caldura dupa ce se incalzeste, atunci vinovat ar fi fost doar alternatorul.

                      Se pare ca m-am grabit cu evaluarea masinii tale cand am zis ca a fost deja la mine. De fapt un alt 212 cu aceeasi problema a fost la mine si care este inca in Bucuresti. O chem inapoi si studiez.

                      Daca ai gasit rezolvare, nu uita sa ne spui si noua!
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Nu am gasit, dar nu am avut cum sa vin ieri. Trebuie sa gasesc timp sa vin, am vorbit la telefon, voi fi acolo zilele astea, nu imi pot lua liber cand doresc.

                        Comment


                        • #13
                          Dupa cum am promis, am revenit cu rezolvarea. Problema era de curent, mai exact releul alternatorului. L-am schimbat (450 ron) si toate problemele au disparut ca prin minune! �� parca e alta masina acum.

                          Ps: acum am o alta nelamurire, cand ma jucam prin comand #,1 + tel, am observat ca am un "DTCa386 external fan defect" din traducere se pare ca ar fi un ventilator defect, eu stiu ca sunt doar 2 externe, cel mare de langa radiator si inca unul care nu l-am depistat....stie cineva unde este cel de-al doilea ventilator extern?

                          Comment


                          • #14
                            Este vorba despre ventilatorul extern al Comand-ului. Acesta se monteaza undeva pe tubulatura climatizarii.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              salut, cum ai descoperit ca este de vina acel releu? ce masuratori ai efectuat? si eu o problema asemanatoare si la STAR nu iese nimic.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF