Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martor bujii aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor bujii aprins

    La un w210 320cdi T din 2002 mi se aprinde martorul de bujii.Am cumparat 6 bujii Beru si le-am schimbat dar indicatorul de bujii tot se aprinde.Masina pornea la sfert de cheie si inainte.Am verificat vizual releul ptr bujii si nu am remarcat nici o anomalie.

  • #2
    Salut am si eu cam aceeasi problema.Posed un w210 2oo CDI din 2001 si are urmatoarearele simptomeun contactul se aprinde martorul de bujii,dupa cateva sec. se stinge,pornesc motorul (foarte usor)si dupa cca. 15 se se aprinde din nou martorul de bujie si asa ramane pana opresc motorul.

    Comment


    • #3
      Verifica bujiile,cel mai probabil ai, cel putin,una arsa.

      Comment


      • #4
        Daca bujiile sunt bune defectiunea este din releu ,in releu sunt 2 relee unul pentru bec si unul pentru bujii care suporta curent mare . Indicat dupa inlocuire buji sa verificati daca le si opreste releul ,ca altfel aveti ocazia sa le ardeti de la prima pornire. Simplu cu un bec de 12 v un fir la minus baterie si celalalt pe una din buji care este mai la indemana. Puneti contact si vedeti daca se stinge becul din cat stiam undeva la 11 secunde.

        Comment


        • #5
          Salut,unde este pozitionat releul de bujii?

          Comment


          • #6
            Originally posted by silver View Post
            Salut,unde este pozitionat releul de bujii?
            Uite poza la releu , in dreapta pe contra aripa.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Si eu am avut aceasta problema si am avut si releul defect,pe care l-am si reparat.
              Se repara foarte usor.

              Comment


              • #8
                Salut,am dat jos releul,l-am desfacut si nu am vazut nimic deosebit.Am curatat putin contactul de platina cu un smilgher foarte fin si l-am inchis/montat pe masina.Am verificat si bujiile si sunt bune.Martorul de bujie tot asa ..se stinge si pe urma sta aprins.Mai exista un releu cumva?

                Comment


                • #9
                  Nu,nu mai este altul.
                  Vad ca esti din Sibiu,eu trec des prin zona,daca este,intr-o zi ma pot uita putin la releu.

                  Comment


                  • #10
                    Masoara bujiile din mufa releului sa nu fie intrerupta instalatia! Ai doua mufe pe releu sau una? Te ai uitat atent in releu nu sunt lipituri reci dau trasee arse?
                    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                    Comment


                    • #11
                      Este releu cu 2 mufe,in interior releul arata nou,nu miroase a lac ars sau altceva ,nu are semn de incins etc.Azi fac un drum la Fagaras si stau cateva zile,dupa care revin cu inf.Multumesc

                      Comment


                      • #12
                        Mufa mica nu are cheita de sigurantare rupta?
                        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                        Comment


                        • #13
                          Nu, clema de siguranta de la mufa mica este intreaga.

                          Comment


                          • #14
                            Salut.sunt posesorul unui w210 200 cdi 116 cp din anul 2000 si ma confrunt cu o problema.am avut 2 bujii arse.le am.inlocuit pe toate 4 cu bujii noi denso.acum la prima pornire dimineata porneste greoi in sensul ca motorul se invarte cam de vreo 8-10 ori pana porneste.am pus testerul si mi a dat eroare ca releul de bujii este ars(asa mi a zis electricianul)am schimbat releul cu unul dupa un mb vito care functiona garantat.Acum am aceeaisi problema.dimineata porneste greoi.in rest toata ziua porneste normal.sincer sunt cam in pana de idei.orice sfat este binevenit.multumesc mult anticipat!

                            Sent from my Nexus S using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Poate sa imi spuna cineva unde se afla releul de bujii la W211 2.2cdi 2007 facelift?
                              Sau din ce cauza nu primeste curent la bujii?
                              Mersi.Toate cele bune.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF