Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Urgent! Problema E220 w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Urgent! Problema E220 w211

    Salutare, acum cateva minute mi-au aparut din mers mesajele din imaginile postate, masina a ramas cu o franare foarte slaba, iar dupa ce am oprit (fiind cutie automata) nu ma mai lasa sa mut din P.
    Am nevoie de ajutor ca sa imi fac o idee despre care ar fi problema si as vrea sa stiu daca pot face in vreun fel sa plec cu masina pe roti in service sau nu am cum si e nevoie sa o tractez.
    Multumesc mult.
    Attached Files
    Last edited by sfedu; 12-18-2014, 18:22 PM.

  • #2
    Ca sa o treci pe liber, intre cotiera si schimbator ai cutiuta aia unde pui chestii marunte( la unele modele este suportul pentru pahare). Deschizi usita, scoti cutia si ai sa observi o gaura mica in petretele dinspre schimbator. Bagi acolo o surubelnita inspre schimbator si deblochezi schimbatorul ca sa-l treci pe N, fara contact pus.
    Last edited by cristi_fulger; 12-18-2014, 18:47 PM.

    Comment


    • #3
      Pui contactul,apesi frana si muti in N.

      Comment


      • #4
        Originally posted by gornici View Post
        Pui contactul,apesi frana si muti in N.
        Nu se poate muta maneta din P.

        Comment


        • #5
          Ce bine ar fi ca unii colegi sa si citeasca mai bine intrebarea. Ce am spus eu gasesti si in cartea tehnica a masinii, daca o ai.

          Comment


          • #6
            Originally posted by cristi_fulger View Post
            Ce bine ar fi ca unii colegi sa si citeasca mai bine intrebarea. Ce am spus eu gasesti si in cartea tehnica a masinii, daca o ai.
            Da multumesc, cum spuneai am gasit si in manualul de utilizare.
            Referitor la mesajele afisate aveti idee care ar putea fi problema, eu sper sa nu fie sbc-ul.

            Comment


            • #7
              De ceva timp cand coboram din masina simteam de la roata stanga spate miros de cauciuc sau ferodouri, ar putea avea legatura cu problema aparuta?

              Comment


              • #8
                Originally posted by sfedu View Post
                Da multumesc, cum spuneai am gasit si in manualul de utilizare.
                Referitor la mesajele afisate aveti idee care ar putea fi problema, eu sper sa nu fie sbc-ul.
                Exact asta mi s a intamplat mie si din pacate a fost SBC dar am dat drumul la masina si am vandut-o dar din cate imi amintesc nou costa vreo 2000 de euro dar il poti schimba la dezmembrari asta daca in cazul tau este SBC-ul.Bafta multa

                Comment


                • #9
                  Stiu ca se poate reseta. Un prieten de-al meu l-a rezolvat la Buzau. Vorbeste si cu colegul ”Mercedes-cdi” din Constanta.
                  Last edited by cristi_fulger; 12-19-2014, 08:27 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cristi_fulger View Post
                    Stiu ca se poate reseta. Un prieten de-al meu l-a rezolvat la Buzau. Vorbeste si cu colegul ”Mercedes-cdi” din Constanta.
                    Merg azi in service sa vad exact care e problema. Nu sunt hotarat cum sa merg, dupa ce deblochez maneta sa o tractez(trebuie sa pornesc motorul ca sa am servo) sau daca tot pornesc motorul sa merg cu ea pe roti foarte incet in treapta 2? Daca pornesc si o conduc pana in service ar putea fi ceva rau, s-ar putea agrava defectiunea?
                    Daca o tractez tot trebuie pornita, lasata pe N si cand e nevoie actionata frana, din puctul meu de vedere ori o conduc ori o remorchez.

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca poti merge cu ea direct numai nu cu viteza. Macar servo-frana si tot ai ceva. Daca ai reviziile facute la timp, km reali si lichid frana schimbat la doi ani, ti-l schimba gratuit la reprezentanta. Eu asa am facut cand mi-a cazut. Suna si vorbeste la reprezentanta.

                      Comment


                      • #12
                        Fulgerica ce ne-am face fara tine si manualul tau!?Dar ce ne-am face cu problema data si cutie manuala?

                        Comment


                        • #13
                          Pentru omu' cu problema,pui bujiile astepti app 4 secunde,apesi frana o pui in N dai cheie,o bagi D si Dai Drumul la star poate te rezolva din butoane,daca nu alt SBC cu acelasi cod.

                          Comment


                          • #14
                            Am deblocat cu surubelnita în acel orificiu, altfel nu a mers.

                            Comment


                            • #15
                              Defectiunea este de la sbc. Caut un sbc de la dezmembrări, intrebarea mea este daca e obligatoriu sa pun un sbc cu acelasi cod ca cel de pe masina. Ce se întâmplă daca pun un sbc cu alt cod?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF