Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme ambreaj

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme ambreaj

    Astazi am vrut sa-i dau un zvac in treapta a doua pentru o depasire, am constatat cu stupoare ca motorul se tureaza dar miscare iok. Ulterior am repetat reprize de acceleratie, treapta a dua; a treia; a patra. Se tura motorul dar nu se simtea zvacul. Am oprit masina, am bagat-o in prima treapta, cu calcaiul pe frana si varful in acceleratie am debraiat complet si am constatat ca motorul a dat putin de greu, dar nu sa oprit. La plecarea de pe loc se comporta bine (zic), la fel si in mers, schimba ara probleme. Eu zica ca sunt simtome de ambreaj si cu siguranta trebuie inlocuit. Am consultat codurile si am observat ca echiparea se face cu SACHS, si au preturi destul de omenesti, Dar ma inspaimanta gandul cu VOLANTA. Credeti ca este necesar schimbarea volantei?
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

  • #2
    Am facut un drum scurt in dimineata asta Inainte sa pornesc motorul am facut cateva pedale, se aude un usor scartait pe dedesupt. Am plecat cu masina si in mers am forjat-o putin sa vad daca mai patineaza... surprizaaaa, se pare ca nu mai patineaza. Este posibil sa fi ramas atacat ambreajul. Ce pareri aveti? Care ar fi cauzele?
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      De obicei ambreajul patineaza cand este incalzit, daca nu este dus de tot la rece nu face. Fa un drum de 20-30 km pe dealuri ,lasa-l cu 100 km/h in treapta 6 sau 5 si apasa brusc acceleratia. Cand se uzeaza ambreajul se cam uzeaza si volanta, dar nu are rost sa dai o caruta de bani pe ea ca gasesti la dezmembrari una in stare buna. Chiar daca nu e perfecta te mai duce cativa ani.

      Comment


      • #4
        Va salut, volanta se schimba doar daca este nevoie, asta se va vedea dupa ce este data jos discul de ambreaj.
        Ca si marca tot SACHS recomand, sunt cele mai bune, pe locul doi este LUK.
        Succes.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Originally posted by nora-marian View Post
          Astazi am vrut sa-i dau un zvac in treapta a doua pentru o depasire, am constatat cu stupoare ca motorul se tureaza dar miscare iok. Ulterior am repetat reprize de acceleratie, treapta a dua; a treia; a patra. Se tura motorul dar nu se simtea zvacul. Am oprit masina, am bagat-o in prima treapta, cu calcaiul pe frana si varful in acceleratie am debraiat complet si am constatat ca motorul a dat putin de greu, dar nu sa oprit. La plecarea de pe loc se comporta bine (zic), la fel si in mers, schimba ara probleme. Eu zica ca sunt simtome de ambreaj si cu siguranta trebuie inlocuit. Am consultat codurile si am observat ca echiparea se face cu SACHS, si au preturi destul de omenesti, Dar ma inspaimanta gandul cu VOLANTA. Credeti ca este necesar schimbarea volantei?
          Schimba macar discul,placa de presiune doar daca are uzura pe soare unde freacă rulmentul,rulmentul daca face zgomot la debreiere. Schimbarea kitului este o chestie comerciala. Înainte se găseau ferodouri,acum au dispărut ca e prea ieftin.

          Comment


          • #6
            Nu cred ca se merita sa te chinui cu inlocuitrea ferodoului la un disc. Acum nu mai patineaza dar a aparut un chitait la rulmentul de presiune, cand actionez pedala de ambreaj nu mai chitaie. Cred ca atunci a ramas ambreajul usor atacat. Va tin la curent cu aceasta problema. Momentan nu ma apuc de desfacut, am alte prioritati cu banii luna aceasta. De altfel nu plec nicaieri de sarbatori, iar drumurile pe care le fac cu masina sunt cele stricte (servici-cumparaturi).
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Originally posted by nora-marian View Post
              Astazi am vrut sa-i dau un zvac in treapta a doua pentru o depasire, am constatat cu stupoare ca motorul se tureaza dar miscare iok. Ulterior am repetat reprize de acceleratie, treapta a dua; a treia; a patra. Se tura motorul dar nu se simtea zvacul. Am oprit masina, am bagat-o in prima treapta, cu calcaiul pe frana si varful in acceleratie am debraiat complet si am constatat ca motorul a dat putin de greu, dar nu sa oprit. La plecarea de pe loc se comporta bine (zic), la fel si in mers, schimba ara probleme. Eu zica ca sunt simtome de ambreaj si cu siguranta trebuie inlocuit. Am consultat codurile si am observat ca echiparea se face cu SACHS, si au preturi destul de omenesti, Dar ma inspaimanta gandul cu VOLANTA. Credeti ca este necesar schimbarea volantei?
              O volanta clasica nu se duce asa usor decat daca s-a mers cu ea pana s-a facut sant in ea de la nituri disc ambreiaj , am gasit asa ceva la un mb 124
              Sa ramana atacat cum zici tu ambreiaj este cam greu , sistemul de ambreiaj este compus din pompa ambreiaj care se afla pe pedala ambreiaj si cilindrul receptor care actioneaza cu o tija rulment de presiune , in cel mai rau caz sta pedala ambreiaj jos si nu mai revine si nu mai poti sa o bagi in viteza , dar sa patineze sigur este dus disc ambreiaj si eventual placa , zgomot soate rulment presiune cand nu este actionat si in moment cand apesi pedala se duce acel zgomot , rulment dus.
              Last edited by liviu40; 12-29-2014, 17:48 PM.

              Comment


              • #8
                Da, rulmentul chitaie. Curios este ca nu-mi patineaza cand motorul este rece. Am observat si testat acum cateva zile. Am avut zilele trecute cateva dumuri prin Bucuresti (inca erea primavara). Motorul sa incins in blocarile succesive din traficul Bucurestean, atunci am mai testat-o sa vad ambreajul, patineaza. De plecat... pleaca fara probleme, se cam tremura putin. Patineaza numai atunci cand vreau sa o forjez, daca merg batraneste nu se simte nimic. Nu sunt un afon in ce priveste mecanica, dar este prima oara cand ma confrunt cu defectarea unui ambreaj hidraulic si nu stiam simtomele. La cum se manifesta, la mine. simtomele sunt cele clasice a unui ambreaj mecanic, numai ca acolo mai slabeam putin cablul si mai mergeam o perioada de timp. Acum nu am nici finantele necesare si nici vremea nu ma lasa sa ma tavalesc pe sub masina. I-mi este frica de volanta, dar tin sa spun ca m-ai linistit putin in aceasta privinta. Ramne totusi sa cumpar chitul si sa ma apuc de inlocuit ambreajul, atunci o sa vad ce este acolo.
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #9
                  Stai linistit in privinta la volanta , schimba kit ambreiaj si ai scapat de problema. Si in cel mai rau caz daca sunt probleme la volanta cumperi una sh . Probleme sunt la volanta cu masa dubla.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF