Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 - 200 cdi - probleme turatie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Aceeasi problema o am si eu doar ca la mine schimba si aiurea cutia, se tureaza motorul dar masina nu trage..
    CLK320 Cabrio - E200CDI

    Comment


    • #47
      Vladigrec@, steluța mea se manifesta la fel, schimba urât mai ales treapta 1 ºi 2 , nu avea vlaga deloc, de multe ori abia pleca de pe loc, cand reduceam viteza sãrea din viteze, in depaºiri...nu mai spun. Am verificat turbina, egr, galerie de admisie cu clapeți etc etc, totul era asa cum ar fi trebuit sa fie.

      La mecanic am schimbat inițial doar uleiul si filtrul, (a scos 3 l de ulei) dupa, maºina prinsese viațã, trãgea bine, schimba bine doar cã rãmasese acele fluctuații de turatie.
      Dupã o sãptamânã m-am intors la mecanic si mi-a schimbat convertizorul, si ceva discuri in cutie (nu ºtiu exact cate ) a curațat blocul de valve si a mai schimbat conducta care duce in fațã la radiator (era fisuratã , pe acolo pierduse uleiul)
      A trecut aproape 2 luni de atunci si maºina se comportã exemplar.
      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

      Comment


      • #48
        Astept sa-mi vina mecanicul in tara sa rezolv o data problema asta ca imi si consuma foarte mult (w211 e200cdi - computer si soft de e220- 20l/100km).


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        CLK320 Cabrio - E200CDI

        Comment


        • #49
          Eu am schimbat 2 convertizoare și tot așa face, nu știu ce sa explic sau cui sa cer ajutorul. Am sa dau și grupul de valve la verificat dupã sãrbãtori. Problema e ca dupã câte citesc și câte aud nu toate provin dintrun singur loc. Și Cum la mine în oraș nu am nici diagnoza originalã ci doar vestitele diagnoze clasice iar pãrerile sunt pe banii mei merg la ghiceala. Mai nou îmi spune cineva sa schimb senzorul de pe axul cu came. Nu știu deja mã plictisesc multe. Cert și adevãrat este ca dupã schimbarea convertizorului au dispãrut trepidații și pot urca un deal liniștit iar schimbãrile sunt line. Am sa va țin la curent. Mulțumesc.

          Comment


          • #50
            Un prieten a avut cam aceleasi problema si si-a schimbat motorasul de la admisie si nu mai are probleme cu fluctuatia turatiei.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            CLK320 Cabrio - E200CDI

            Comment


            • #51
              Am fost azi la un drum de vreo 350km, si nu am observat sa mai faca fluctuatii de turatie. O sa fiu atent pe viitor, sper sa se fi rezolvat cu schimbarea uleiului din cutie.

              Comment


              • #52
                Salutare....sa știți ca mã bucurã faptul cã rezolvați problema. Ca rãspuns eu nu am ce sa va dau pentru ca aștept sa treacã sãrbãtorile. De la motorașul de admisie dacã ar fi defect eu zic ca ar trebui sa mil dea ca defect dar la mine trage și nici nu consuma sau e limitatã.

                Comment


                • #53
                  https://www.youtube.com/watch?v=hlwdwjUj2Uw aceasta e problema mea....

                  Comment


                  • #54
                    videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă

                    Comment


                    • #55
                      Mda, variația la turometru e destul de mare, si dupa cum se vede nu e constantă. La mine facea constant si se simtea si un mașina cum balansa un pic. Oricum vreau sa te felicit pentru consumul pe care il ai afișat, 5,3? Eu nu as scoate asa consum decat daca as împinge mașina…. Ce motor e? Eu am un E220 cu 150 de cai. Ce am mai citit pe alte forumuri, am inteles ca aceste fluctuatii de turatie pot fi cauzate prin si de injectoare. Dar după consumul pe care il ai, nu cred ca este cazul tău. Mai degrabă ale mele nu merg bine. Eu nu pot sa scad consumul sub 6,8%. Asta in cel mai bun caz… si mers cât de linistit pot… Sper sa-i dai si tu de cap si sa ne tii la curent. Sarbatori fericite tuturor.

                      Comment


                      • #56
                        ImageUploadedByTapatalk1419765063.050619.jpg
                        La mine cam asta e consumul, 220cdi 150cp automata, si multumesc lui D-zeu ca nu am nici o problema, merge brici.
                        Sarbatori fericite !!!


                        Sent from my Benz

                        Comment


                        • #57
                          Da multumesc, pentru laude, cum spuneam merge în privința consumului cu toate ca ce aratã acolo nu e chiar real ci tot timpul calculez chiar un litru în plus. Mașinã mea e la fel tot de 150cp și e tot un E220 din 2005. Nu mã pot plânge de alt defect si sunt foarte mulțumit trage când vreau, nu mã lasã in rele momente, schimba lin și bine. Ultima oarã la iasi pe diagnoza star nu aveam nici o eroare chiar miam rezolvat ultimele retușuri cu dpf. Mã repet înainte fãcea doar la rece pana se încãlzea și acum a început și la cald cu aceleași simptome de dute- vino în mașinã. Am scãpat de vibrații dupã schimbarea a 2 convertizoare dar ãsta a rãmas. Pot fi multe defecte și de la motor aștept sa treacã sãrbãtorile. Am primit multe opinii despre defecte, senzor ax came, capleta aer sau senzor y3/6y6 de pe grupul de valve. Va mulțumesc. Am sa relatez cum am mai fãcut. Stimã

                          Comment


                          • #58
                            Buna dragi colegi, eram dator cu un raspuns asa cum era normal. Am demontat tot grupul de valve si lam trimis la timisoara. Sa schimbat acea valva mentionata si de colegul nostru. Mi sa spus ca sau schimbat si ceva oringuri si nu mai stiu ce rectificare in grup. Problema e ca dupa ce am montat tot si merge foarte bine chiar ma bucur ca am scapat de chin. Dupa toata istoria asta am ramas cu acea plecare dimineata la rece fortata de pe loc indiferent ca sunt in Rsau D dar numai la rece apoi e lin tot si plecarea si schimbarea treptelor. Eu o pornesc dimineata si o las cam 10 min sa se incalzeasca apoi e mai bine, deja nu mai comentez. Nu stiu daca este vreo setare pentru asa ceva sau e si altceva defect. Multumesc.

                            Comment


                            • #59
                              Ma bucur ca ai rezolvat problema. Eu am fost la Mercedes si au zis ca e de la convertidor. Înca nu sunt dispus sa-l schimb, mai ales ca mi-au zis ca ma ajunge in jur de 1500€.
                              Salutari.

                              Enviado desde mi HTC One_M8 mediante Tapatalk

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by zavelk View Post
                                Vladigrec@, steluța mea se manifesta la fel, schimba urât mai ales treapta 1 ºi 2 , nu avea vlaga deloc, de multe ori abia pleca de pe loc, cand reduceam viteza sãrea din viteze, in depaºiri...nu mai spun. Am verificat turbina, egr, galerie de admisie cu clapeți etc etc, totul era asa cum ar fi trebuit sa fie.

                                La mecanic am schimbat inițial doar uleiul si filtrul, (a scos 3 l de ulei) dupa, maºina prinsese viațã, trãgea bine, schimba bine doar cã rãmasese acele fluctuații de turatie.
                                Dupã o sãptamânã m-am intors la mecanic si mi-a schimbat convertizorul, si ceva discuri in cutie (nu ºtiu exact cate ) a curațat blocul de valve si a mai schimbat conducta care duce in fațã la radiator (era fisuratã , pe acolo pierduse uleiul)
                                A trecut aproape 2 luni de atunci si maºina se comportã exemplar.
                                Cat te-a costat toate piesele astea+manopera ? Ai fost la reprezentanta sau la cine ai apelat ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF