Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Motor turat si subturat.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor turat si subturat.

    Salutare,sunt posesorul unui w211 2006 110Kw cutie manuala 6 trepte si am o problema daca dau caldura mai tare pe treapta 3 masina se tureaza mai mult cu 100 ture la relanti.In mers cand ma apropiu de o intersectie si o scot din viteza tin frana apasatu usor turometrul este cam la 600ture pana opresc pe loc si cand iau piciorul de pe frana revine la normal.Am fost la reprezentanta pentru un test si nimica ce sa nu fie in regula toate lucra in parametri normali.Ma poate ajuta cineva cu vreo idee?.Va multumesc.

  • #2
    Salut Cosmin !
    Parametri normali ... sa lucre la 600 de ture... da ce ii ceva v12 ?

    Habar nu am ... dar fac o asociere cu functii ce necesita curent mult.
    Verifica incarcarea.

    Comment


    • #3
      Verifica bateria,un coleg zicea ca a patit asa si a schimbat bateria si s-a rezolvat(pentru chestia cu scazutul turatiei cand pui frana).

      Comment


      • #4
        Bateriile le-am schimbat anul trecut amandoua,dar daca dau pe aer rece pot sa dau la maxim ca merge normal numai la caldura mi se tureaza iar la frana e cam stresant.Totusi voi merge sa mai verific si bateria multumesc pentru sfaturi.Va salut.

        Comment


        • #5
          Nu-i "nimica" in neregula tine in continuare frana apasatu ca nu-i bai, n'are bietu fier nimic.

          Comment


          • #6
            Salutare,tocmai am verificat bateria si imi arata 11.9V dar inainte mi-a pornit SBC-ul si radioul,la relani imi arata 14.4 dupa vreo 2 minute am oprit motorul si am verificat dinou si avea 12.4.Mentionez ca afara e 1-2grade si nu imi urca apa mai mult de 60 grade.An oprit AC-ul si daca dau caldura tot mi se tureaza.Motorul ii E 220.

            Va salut.

            Comment


            • #7
              Termostatul il poti schimba pentru binele motorului (regim termic de functionare scazut =>uzura mai pronuntata) dar n-are nici o treaba cu acea scadere a relantiului.
              Eu banui SBC-ul ca fura ceva curent sau face ceva ce nu trebuie.
              Legat de cresterea turatiei cand dai mai tare pe cald aici e interesant... mai ales daca zici ca nu ai nici o eroare.
              Ai rabdare, mai sapa pe forum si intre timp mai intra colegii mai experimentati in ale E-ului si-ti mai dau raspunsuri.
              Oricum 600 de ture pentru un diesel nu mi se pare fantastic de mic, iar daca masina nu tremura toata nu prea ai de ce sa-ti faci griji.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Salutare!Sa continu cu a doua problema,trebuie inlocuita bujia numaru 1 ca mi se aprimde spirala dupa ce pornesc circa 30 secunde si dupa aceea se stinge (dar nu se poate desface si trebuie sa ii mai dau din cand in cand cu sprei) dupa jumatate de ora de mers cu maina prin oras mi se aprinde dinou spirala si surpriza:-masina se tureaza cam greu si intre 900-1300 ture parca are un hop cand accelerez asa la liber dar se tureaza mazim mai incet si revine tot cam incet.I-am facut un test dar nimica numa bujia arata ca trebe schimbata.Am mai intalnit problema aceasta si in vara cand am avut probleme cu bujia 4 care s-a putut inlocui.
                Am citit toate topicurile posibile dar cei cu simtome apropiate nu se turau peste 3000.
                Maine merg pana la reprezentanta in Baia Mare.

                Comment


                • #9
                  Cu bujia nr1 am avut aceleasi simptome, dar la mine s-a rezolvat totul dupa inlocuirea acesteia.
                  Si mie mi se aprindea in mers spira, dar nu afecta cu nimic mersul motorului, iar dupa schimbarea bujiei, nu s-a mai aprins pana acum.


                  Sent from my Benz

                  Comment


                  • #10
                    Eu cred ca tu ai acolo un consumator care da peste cap lucrurile in sistem.
                    Am avut o problema similara cu o masina non MB. Aveam un scurt pe computer care-mi iesea la diagnoza uneori. Cate-odata totul era ok alteori aparea scurtul si o gramada de erori pe langa. Asta se intampla si daca faceam 2 diagnoze una dupa alta la 15 minute distanta.
                    Ce sa vezi...motorasul de la sprituitoarele de lichid la faruri (care stiam nu merg) faceau toata nebunia. Le-am anulat alea si totul a revenit la normal, inclusiv sprituitoarea la luneta care nu mergea.
                    Gata cu scurturi, gata cu turare grea, etc.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Raspuns reprezentatatepta:-sa asteptam sa se strice de tot ceea ce nu functioneaza.Ca la test nu a iesit nimica.Asa ca trebuie sa astept sa mi se strice de tot si dupaia voi vedea ce va urma.Stima

                      Comment


                      • #12
                        Salutare,mai revin cu o problema la masinuta mea dupa ce merg cam 20minute prin oras masina incepe sa se tureze cam greu si daca accelerez la relanti imi vibreaza motorul ca si cum ar merge in 3 pistoane dar numai intre 800-1200 ture dupa ce trece de aceasata turatie merge normal numai ca se tureaza putin mai incet si revine turatia motorului la normal tot asa incet.La test nu imi indica nimica.M-ar putea ajuta cineva cu ceva idee ca deja ma omoara masina aceasta.Va multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Mai mult ca si sigur DPF daca ai asa ceva.

                          Comment


                          • #14
                            Am DPF mi s-a aprins becul si la regenerat din test cam de o luna.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF