Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vine frigul: tensiunea dimineata la baterie 12,2V

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vine frigul: tensiunea dimineata la baterie 12,2V

    Am masurat azi dimineata tensiunea bateriei si, inainte de pornire este 12,2V.
    In mers am 13,9V. Dupa ce am mers circa 65Km afara din oras a ajuns la 12.3V dupa oprire.
    Circul zilnic circa 130Km intre orase asa incat banuiesc ca bateria este incarcata atat cat este posibil.
    Bateria este Varta Silver Dynamic H3 100Ah. Nu stiu cat este de veche pentru ca am masina numai de cateva luni. Bateria mica este cea originala si are deci 9 ani!
    Nu am nici un semn ca ar exista o problema la baterii dar azi au fost 13 grade si stiu ca la temperaturi negative se schimba situatia.
    Daca are vreo importanta, masina este E200CDI w211 din 2005 vin decodat
    VIN-INFO - Sprawdzenie VIN i Wypadkowej Historia Pojazdu. Dowiedz się więcej o historii pojazdu, danych technicznych, wyposażeniu, przebiegu.


    Este imperativ sa schimb bateriile? Aveti sa-mi recomandati ceva marci/modele de baterie care au trecut cu bine proba timpului? Cam cat mai tine o baterie?

    Voi ce tensiune aveti dimineata inainte de pornire? Cred ca ar fi util daca mai multi am scrie aici modelul bateriei, vechimea, tensiunea si temperatura dimineata inainte de pornire.

    Banuiesc ca stiti dar ...
    -cheia rotita o pozitie, in pozitia 1
    -de la butonul "meniu" volan stanga jos apasat pana apare pe display Temperatura
    -apasat de trei ori rapid pe butonul din stanga bordului (acelasi care poate fi si rotit pentru scadea/creste iluminarea bordului
    ...se citeste tensiunea bateriei UB=

  • #2
    La 9 ani , cat te mai astepti sa functioneze? Daca nu vrei surprize neplacute , eu zic sa le inlocuiesti pe amandoua.
    O baterie de 9 ani cu siguranta ca va pica dintr-o data fara sa dea vreun semn.
    Last edited by b97dmt; 11-14-2014, 19:46 PM.

    Comment


    • #3
      11.9-contact,aprox13-relanti si 14.1/14.2-mers.

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspunsuri.
        Valoarea pe care ai masurat-o tu, steradulescu imi intareste convingerea ca topicul ar putea fi util, mai ales daca ne-ar raspunde si cineva care se pricepe la baterii sau daca mai multi ne-ar relata tensiunile in baterie dimineata.
        Am pornit subiectul datorita unui articol din care citez:
        Caracteristicile unei baterii auto.

        "Tensiunea de lucru [V]. Chiar dacã bateriile auto sunt “cotate” la 12V, în stare complet încãrcatã acestea pot avea la borne chiar ºi peste 12,5 V. De altfel, tensiunea de la borne (fãrã consumatori) este un indicator destul de precis al stãrii de încãrcare a bateriei ºi anume:
        12,65 V bateria este încãrcatã 100%;
        12,45 V bateria este încãrcatã 75%;
        12,24 V bateria este încãrcatã 50%;
        12,06 V bateria este încãrcatã 25%;
        11,9 V este valoarea sub care bateria este practic descãrcatã."

        E adevarat ca masurand dimineata cum am spus, probabil SBC-ul consuma deja curent chiar in timpul masurartorii.

        Conform celor scrise acolo, steradulescu,
        -fie mergi cate putin, cate putin prin oras si bateria este descarcata fiindca nu are timp sa se incarce cat mergi tu intre doua porniri - si i-ar face bine un drum lung sau o repriza la redresor, ca sa se incarce 100%,
        -fie bateria este veche, marginal functionala si la temperaturi negative te va incurca.
        Care este situatia reala?
        Alte tensiuni masurate de dimineata, colegi de forum?

        Comment


        • #5
          Bateria nu am schimbat-o niciodata,am masina de 4 ani(asta e cauza),drumuri scurte nu, pornesc fac 50 km si apoi opresc(asta este exclus).

          Comment


          • #6
            Buna seara !


            Baterie auto nu inseamna pur si simplu doar baterie auto... O baterie asa zisa clasica poate pica rapid cand duce consumatori mari si/sau nu este incarcata pe masura. Sau daca este o marca slaba, desi asta nu este relevant intotdeauna.

            Un acumulator AGM deep cycle accepta descarcari extreme in mod repatat fara a fi afectat in mod deosebit. Pe doua din masinile mele am acumulatori identici, Optima Yellow Top 55Ah. Ambii au fost descarcati sub 2V tensiune la borne, ambii au primit curent de la alta masina pentru a o porni pe-a mea. Doar unul din ei a fost redresat pe un charger dedicat pe AGM-uri (CTEK MXS 7.0).

            Ambii au varsta undeva catre cinci ani, si inca isi fac treaba fara probleme.

            Ca idee, referitor la marcile autohtone, am avut acum vreo sapte sau opt ani un ROMBAT de 55Ah care, tot dupa vreo sapte sau opt ani a ajuns la un prieten in criza financiara, ulterior masina sa fiind vanduta cu tot cu acumulatorul in cauza...



            Dragos

            Comment


            • #7
              M-am uitat azi la baterie este Varta(originala MB) 12v 100A,imi vine greu sa cred ca este cea originala din fabrica(are 9 ani),dar mai stii.

              Comment


              • #8
                N-ar trebui sa te miri, a mea a tinut tot 9 ani(cea din fabrica), luna trecuta am schimbat-o cu alta tot originala..sper sa tina tot 9 ani :P

                Comment


                • #9
                  Salutare,tocmai am verificat bateria si imi arata 11.9V dar inainte mi-a pornit proiectoarele ceata,SBC-ul si radioul,la relani imi arata 14.4 dupa vreo 2 minute am oprit motorul si am verificat dinou si avea 12.4.Mentionez ca afara e 1-2grade.
                  Va salut.
                  Last edited by cosminutz1987; 11-22-2014, 12:19 PM.

                  Comment


                  • #10
                    O recomandare de brand va rog,ca la 1-2 grade deja ii dau o cheie cam lunga(urgent trebuie schimbata).De Varta si Bosch am auzit ca se fac in Turcia si ca nu mai sunt ce au fost.Plus ca din ce am citit ai nostri vanzatori aduc baterii ce au 1-2 ani vechime(state in magazine) si ca nu prea e ok sa stea mai mult de 1 an.Se poate citi pe ea data fabricatiei,undeva pe serie am inteles.Multam' anticipat pentru sfaturi.Iar daca colegii din TM intra sa imi recomande un magazin ok care sa imi dea garantie si sa o schimbe daca nu merge ok,nu sa stau sa ma cert cu ei pe garantie asa cum se intampla in multe cazuri.

                    Comment


                    • #11
                      Eu am mers pe Caranda Maxima de 100Ah. Cea originala a masinii era by Bosch. Intr-adevar, Bosch si Varta nu mai sunt ceea ce erau. Cel putin nu cele din Romania. M-am documentat mult inainte. Caranda Maxima are placile Fiamm. Fiamm este si bateria mica originala a masinii. Sunt foarte multumit de alegere si pentru ca e o marca romaneasca. Acum recunosc, sunt si putin nationalist...

                      Comment


                      • #12
                        Ok,multumesc.Tot 100 are si cea pe care o am pe masina

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF