Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ventilatorul de racire huruie puternic cand ii dau contact .E270 CDI 2004

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ventilatorul de racire huruie puternic cand ii dau contact .E270 CDI 2004

    Salut am o mare problema cand ii dau contact incepe un huruit puternic de la ventilatorul de racire sunt aproape sigur si nu se opreste decat atunci cand o opresc. Ati mai avut problema asta si daca da cat a costat ??

  • #2
    Salut, trebuie desfacut si vazut ce are, poate ca e plin de mizerie si praf adunat dealungul anilor.
    Daca ai noroc sa nu fie ceva grav, se poate curata si remonta la loc.

    Unu nou este super scump, chiar si aftermarket, mai bine din dezmembrari.

    Eu zilele trecute am facut operatia de curatire la al meu W202 din 1995.
    Pot spune ca de 6 ani de cand am masina la mine, nu l-am desfacut niciodata, si la mine a inceput acuma cum a dat frigul sa fluiere, si scotea un zgomot inspaimantator.

    Pacat ca nu am facut poze sa le postez aici sa vedeti cata mizerie si praf se poate acumla pe el.

    Nu ar strica ca in fiecare 2 ani sa se faca o revizie la el.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Originally posted by ciprianmarancea View Post
      Salut am o mare problema cand ii dau contact incepe un huruit puternic de la ventilatorul de racire sunt aproape sigur si nu se opreste decat atunci cand o opresc. Ati mai avut problema asta si daca da cat a costat ??
      Vorbiti de ventilatorul de racire prins pe radiatorul de racire exterior sau de ventilatorul de pe caloriferul de incalzire din habitaclu? Primul nu cred ca ar porni pe vremea asta. Eu nu l-am auzit mergand nici la +40 grade .

      Comment


      • #4
        deci eu am ramas fara baterie si mi-a dat cineva baterie si e posibil sa fii pus firul invers pe borna ptr k mi-a zis mecanicul k mi s-a ars Modul Gatway deoarce nu merge facuta conexiune cu testerul pe masina . Cand ii dau contact imi apare in bord Srs restainin system si Display faulty . Si in acelasi timp incepe ventilatorul de racire sa fac urat rau de tot in ultima treapta asa pare sa fie . Alti mecanici mi-au zis k s-a ars ceva de cand cu bateria si sigur transmite o informatie gresita catre motor de incepe sa faca asa ventilatorul . Acum o am la service pana acum nici un raspuns. Voi ce parere aveti sunt disperat nu stiu ce sa mai fac ..

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF