Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

scurgere ulei pe la termoflot

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • scurgere ulei pe la termoflot

    Buna seara,
    Vin si eu cu o problema la un MB E 320 diesel din 2006 care are scurgere grava de ulei in V-ul motorului,pe la termoflot(Banuiesc).Am demontat turbina,admisia si am ajuns la termflot care este etansat de blocul motor prin 2 seturi de oringuri(adica sunt legate intre ele cate 2 oringuri).Aici am gasit mult ulei care se scurgea in spre spatele masinii si se prelingea pe cutia de viteze .clar ca trebuie schimbat oringurile!Ma poate ajuta cineva cu un sfat,de unde pot cumpara aceste oringuri????????? atasez 2 poze cu temoflotul si oringurile si inca o poza cu locul amplasarii termoflotului
    Attached Files
    VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

  • #2
    Salut ! Am avut si eu aceeasi problema la un E350 CDI. eu am schimbat racitorul cu tot cu garnituri. exista o gura de aerisire pe unde se scurge uleiul pe la cutie, ca sa nu ramana in v-ul motorului. unii mecanici mi-au spus ca e de la simeringul de palier... Cea mai mare prostie, la mercedes nu cade simeringul. Daca ai ulei in vasul de expansiune, inseamna ca e stricat si racitorul pentru ca el cand se strica se amesteca apa cu uleiul. daca nu gasesti ulei in vas, cumpara doar garnituri, monteaza-le si nu o sa mai ai scurgeri 100 %. Garniturile - 100 de lei iar Racitorul (in caz ca este stricat) - 750 de lei original. Sa o repari cat mai repede. O seara frumoasa!

    Comment


    • #3
      Si eu iti recomand sa iei toate garniturile noi, originale. Cele de la racitor vin un model nou imbunatatit si oricum sunt ieftine.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Va multumesc pentru sfaturi!Am cumparat acele garnituri de la Mercedes ,originale la pretul de 12 ron bucata si le-am schimbat . am fost neatent cand an bagat stutul pe care trece apa intre admisii si am ciupit un O-ring. Le-am schimbat pe ambele si acum masina este ca noua!
        VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

        Comment


        • #5
          Buna. Detin un Ml W 164 320 Cdi si am o pierdere de ulei in fata motorului. Pare a fi undeva deasupra alternatorului. Aveți idee de unde poate fi ? Presupun ca nu e de la termoflot.

          Comment


          • #6
            Salutare, am observat si eu o scurgere pe langa racitorul de ulei ( w212 2011 c220 cdi).
            Voiam sa intreb, observand ca nivelul uleiului nu scade absolut deloc, ce alte probleme ar putea aparea daca intarzi cu schimbarea oringurilor racitorului ? Din ceea ce inteleg citind postarile de mai sus, inteleg ca ar putea aparea un mix de ulei si antigel --> dezastru.

            Multumesc frumos,
            Seara buna.

            Comment


            • #7
              Originally posted by m3seriasu View Post
              Buna. Detin un Ml W 164 320 Cdi si am o pierdere de ulei in fata motorului. Pare a fi undeva deasupra alternatorului. Aveți idee de unde poate fi ? Presupun ca nu e de la termoflot.
              Salut..la tine cel mai probabil uleiul provine de la vapori din zona clapetei de acceleratie....cel mai sigur curata bine zona si urmareste...In mod normal, nu e de la termoflot....acolo,uleiul se scurge in spate prin partea dreapta( sofer) a motorului..
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #8
                Originally posted by nenat00 View Post
                Salutare, am observat si eu o scurgere pe langa racitorul de ulei ( w212 2011 c220 cdi).
                Voiam sa intreb, observand ca nivelul uleiului nu scade absolut deloc, ce alte probleme ar putea aparea daca intarzi cu schimbarea oringurilor racitorului ? Din ceea ce inteleg citind postarile de mai sus, inteleg ca ar putea aparea un mix de ulei si antigel --> dezastru.

                Multumesc frumos,
                Seara buna.
                Salut...sa nu gresesc dar din cate stiu eu la motorul tau in cazul problemelor cu termoflotul uleiul ajunge in instalatia de racire si nu in afara motorului!! Discutiile de sus sunt la motorul de 3 litri, V6.
                La tine, e posibil ca pierderea de ulei sa fie de la altceva:epurator, baterie filtru, capac culbutori si uleiul sa ajunga vizibil abia in zona termoflotului...O verificare temeinica la o persoana priceputa te poate lamuri exact...

                Scuze "conducerii" ptr dublu post dar nu am stiut cum sa le unesc pe amandoua..
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Salutare, multumesc frumos pentru raspuns. Stima.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF