Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot,scartait motor !!!???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot,scartait motor !!!???

    Buna ziua tuturor,
    am si eu o problema la E Klasse 220 D,95 ps,an 1996... citeodata se aude un scartait la motor si as dori daca cineva are vreo banuiala de la ce vine,mentionez ca este primul meu diesel si nu prea le am cu motoarele diesel. Atasez mai jos,link ul,filmuletul cu inregistrarea in care se aude acel scartait.

    Va multumesc anticipat pentru ajutor,sfaturi ...


  • #2
    curea si role accesorii de verificat. Nu e nimic din motor.

    Comment


    • #3
      Am avut si eu problema asta. De vina a fost o rola intinzatoare dar mi-a recomandat la service sa schimb si fulia de la alternator si cureaua.

      Comment


      • #4
        Cureaua inteleg sa o schimbi pentru ca e posibil din cauza rolei sa se deterioreze si ea. Dar rola de la alternator ce legatura ar avea. Sa cedeze amandoua in acelasi timp ??? Prea mare coincidenta...nu crezi.

        Comment


        • #5
          Multumesc de raspunsuri, in principiu ar fi vorba de o rola si(poate) cureaua. O sa merg la un atelier sa vad, sper sa nu fie scumpe ca aveam alte prioritati,pretul la manopera e 54 euro/ora si nu stiu cam cit ar dura manopera la toate astea ???(ultima data am schimbat la ei 4 telescoape noi la o masina,timpul de lucru 2 ore=108 euro)

          Comment


          • #6
            In principiu nu ar trebui sa dureze o ora... Deci mai putin de o ora dureaza, si practic le poti schimba si dumneata in parcarea din fata blocului cu un bagaj minim de cunostinte. Totusi daca nu pricepi mai bine lasa profesionistii.. Bafta!

            Comment


            • #7
              Salutare la toata lumea,am revenit cu alta scartaiala !!!???. Dupa ce mi a schimbat o rola si cureaua am scapat de acel scartait(pret reparatie 170 euro) si dupa 2-3 zile m am pricopsit cu altul,de genul:



              Vreau sa mentionez ca am pus telefonul sub masina cand am filmat,zgomotul vine de undeva de la mijloc,o sa vedeti in film ca se aude tare chiar in momentul in care opresc motorul.

              Comment


              • #8
                Pare zgomot de tobe ,arcuri de sustinere a tobelor. Doar parerea mea .

                Comment


                • #9
                  Am schimbat rola alternator, curea, rola intinzatoare si tot scartaie. Uneori si la viraje iar cand iau piciorul de pe acceleratie se aude un huruit ca la colegul. Daca afli ce este da de stire te rog!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Titel View Post
                    Pare zgomot de tobe ,arcuri de sustinere a tobelor. Doar parerea mea .
                    Cel mai tare se aude atunci cand il opresc,crezi ca sa fie tobe sau arcuri de sustinere a tobelor ? chiar nu stiu ce sistem de prindere au tobele astea,daca ar fi asta problema s ar putea rezolva cu un spray special sau ? Este foarte enervanta chestia asta cu scartaitul,mai am un beculet ars la butonul stinga de reglare temperatura de pe consola centrala,adica sper sa fie un beculet ars deoarece noaptea pipai sa gasesc butonul din stinga in timp ce,cel din partea dreapta e luminat.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by colonelul View Post
                      Cel mai tare se aude atunci cand il opresc,crezi ca sa fie tobe sau arcuri de sustinere a tobelor ? chiar nu stiu ce sistem de prindere au tobele astea,daca ar fi asta problema s ar putea rezolva cu un spray special sau ? Este foarte enervanta chestia asta cu scartaitul,mai am un beculet ars la butonul stinga de reglare temperatura de pe consola centrala,adica sper sa fie un beculet ars deoarece noaptea pipai sa gasesc butonul din stinga in timp ce,cel din partea dreapta e luminat.
                      Cam asa mi se pare mie din ceea ce se intelege din clip. Poti sa ai un tampon rupt la motor -cutie si cand opresti motorul diesel de la vibratii mari sa scartaie. Eu am benzinar la Mercedes ,dar am si un un papuc diesel si am avut tampoane rupte si asa facea la oprire si sarcina pt ca se misca motor -cutie foarte tare.Cu becul trebuie desfacute consola si panoul din lemn,sunt tutoriale pe you tube

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF